Bekijk volle/desktop versie : Goed nieuws: el hamdaoui definitief niet naar Ajax



29-07-2010, 00:16
volgens he NOS sport heeft Jol een bericht naar buiten gebracht dat Mounir nu definitief besloten heeft om niet naar Ajax te gaan. En Jol moet nu opzoek gaan naar een ander spits.

En nu Aissati nog incha'allah..desnoods naar FC Utrecht, maar Ajax wil het dwarsbomen, en vraagt het volle bedrag voor hem, dan zou PSV en Twente de enige nog zijn die zo'n bedrag kwijt kunnen..nog effe afwachten...

29-07-2010, 00:40


iewelah, weetje waarom ik echt blij ben?! Ajax verheugde echt op hem en wou hem groot binnen halen, en ze3ma Ajax wou het laatste woord hebben. Welah ik dacht al El hamdaoui is te moeilijk voor Ajax ze gaan hem niet aan kunnen, elf Loui had moeite met hem en kreeg toch meestal zijn zin. Dan maar een ander club, PSV misschien, nu koevermans schijnt te vertrekken.

29-07-2010, 00:41
dom

is hij beglovig

29-07-2010, 00:43

Citaat door wEgE:
dom

is hij beglovig



hoezo, bijgelovig??

29-07-2010, 00:45


alle marokkanen mislukten bij ajax en of zitten op de bank.

29-07-2010, 00:46
Reacties: ajaxinsite op dit bericht




De Zeeuw: "Mounir geeft me het gevoel dat ie naar #ajax komt"

Martijn de Graaf op z'n Twitter.

Martijn is verslaggever bij RTV Noord-Holland

Michel
Site legende 29-07-2010 om 00:37

quote: Erwin
Bekijk het dan maar lekker.


Dat was het eerste waar ik ook aan dacht

Bjornn
Redacteur 29-07-2010 om 00:34
Denk maar een goed na wat je doet Mounir.

Suavimani

Columnist 29-07-2010 om 00:31
Haha, snap niet dat wij niet allang nee gezegd hebben. Tis graag of niet Mounir. Je kan er in salaris 5 ton per jaar op vooruit als je bij ons speelt. En je gaat me niet vertellen dat die winkel van je 5 ton minder opbrengt, wanneer je naar Ajax komt. Dus ja, dan maar niet. Kun je nog een jaartje bij AZ blijven, terwijl de tijd qua leeftijd voor je dringt, als je ooit nog een grote transfer wil maken.

cerikx

Godenzoon 29-07-2010 om 00:30
Laat Ajax hem maar es nee verkopen!!! Wat een mongool!!! Tief een eind op!!! Graag of niet! Lees eerdere column, ben ikhet helemaal mee eens!!!

Erwin

IT Beheerder 29-07-2010 om 00:28
Bekijk het dan maar lekker.

29-07-2010, 00:52
Die Ajxieden ook


Citaat:
Column: Waar zijn de dromen die uitkomen?

"Het is voor mij een droom die uitkomt om voor Ajax te mogen spelen." Het zouden de woorden kunnen zijn van een aankoop, die zijn carrière voort mag zetten bij onze club. Althans, een jaar of elf geleden. Inmiddels is de kans op dit soort uitspraken nihil, want clubliefde is enkel nog een begrip in de dikke Van Dale. Tegenwoordig onderhandelen zaakwaarnemers de clubkassen leeg.

Je zou bijvoorbeeld toch verwachten dat een aanvaller van AZ, heel erg graag in het mooie Ajax-shirt zou willen spelen.

Niets is minder waar. Mounir El Hamdaoui wil niet koste wat het kost voor Ajax spelen. De Nederlandse spits van Marokkaanse komaf heeft na een mondeling akkoord, zijn woord ingetrokken en is met aanvullende eisen gekomen. De AZ speler wil compensatie voor zijn sportwinkel in Rotterdam, omdat hij denkt daar als speler van Ajax een flinke omzetdaling tegemoet zal kunnen zien. In plaats van trots te zijn om in Amsterdam te mogen spelen, wil meneer El Hamdaoui extra geld voor een winkel in Rotterdam? Terug naar Alkmaar, zou ik zeggen.

"Hij wil ons graag helpen, ik wil hem graag helpen," zegt Jol afgelopen dinsdag over een eventuele aankoop van Mido. "Maar Mido moet je in een andere context zien, als mogelijke versterking, dan Mounir El Hamdaoui," vervolgt de oefenmeester. Het klinkt bij mij in de oren alsof we een onhandelbaar oud wijf gaan helpen om zich weer een jaartje in Europa in de kijker te kunnen spelen, om na het seizoen aan zijn dertiende club in dertien jaar tijd te kunnen slijten. Een tweede spits, je weet wel, de plek waar voorheen onze talenten stonden.

Mijn advies aan de clubleiding: laat beide heren toch links liggen. Ga op zoek naar een speler die echt voor Ajax wil spelen. Die speler die je belt en denkt dat een stel vrienden een grap met hem uithaalt. Niet omdat hij het niveau niet aan kan, maar omdat het grote Ajax de club is waar hij altijd van heeft gedroomd.

Ach. Ze zijn er nog wel. Nog niet zolang geleden vertrok er bijvoorbeeld een Deens international bij de naar eigen zeggen "grootste club van Nederland." Dennis Rommedahl had een goede rol bij het elftal en vroeg een tweejarig contract bij de club. "Als ik moet inleveren, oké, geen probleem. Ik kies niet voor het geld," zei de aanvaller nog voordat de contractbesprekingen waren begonnen. Maar goed, het beleid stelt dat spelers boven de dertig geen tweejarig contract krijgen. Gevolg is dat we iemand die graag bij Ajax wil spelen laten gaan en tot het uiterste gaan om een speler die enkel voor geld gaat binnen te halen.

Het is graag of niet. Spelers moeten trots zijn om het shirt te mogen dragen, maar de trots om voor Ajax te mogen spelen en te blijven spelen lijkt in veel gevallen verdwenen voor geld.

"Ik heb altijd gedroomd van Ajax. Het eerste voetbalshirt dat ik kreeg was er één van Ajax. Naar Amsterdam gaan voelt toch ook wel een beetje als thuiskomen. Ik wil met Ajax naar de top." Het was inderdaad een jaar of elf geleden. Op 26 augustus 1999 werd de toen 19-jarige Cristian Chivu gepresenteerd aan de pers.

29-07-2010, 00:54

Citaat door Taouzani:
alhamdoelillah, ik denk dat Mounir op marokko.nl heeft meegelezen

.

29-07-2010, 00:55

Citaat door wEgE:
alle marokkanen mislukten bij ajax en of zitten op de bank.



ze krijgen geen eerlijke kansen, en als ze een kans krijgen is het niet dezelfde kans als de kan van ander spelers. Van basten is tot nu toe the Best

29-07-2010, 01:13
Trouwens het heeft niet direct iets met zijn sportzaak te maken, maar meer met de sponser van Ajax, en een waarschijnlijke sponser van zijn hem/ zaak.. dat hoor ik van ten Cate tijdens de nabeschouwing van de eerste helft van de wedstrijd

29-07-2010, 01:36
Elhamdaoui gaat eerder naar Feyenoord dan naar Ajax.

29-07-2010, 01:38

Citaat door MarocinoRifino:
Elhamdaoui gaat eerder naar Feyenoord dan naar Ajax.


Tmenjiath vriend, fyenoord zou graag willen, maar salaris is lastig. en 5mil afkoopsom..weet niet

29-07-2010, 01:39


Ps. Aissatie meskien, zou medelijden met hem hebben:

29-07-2010, 12:31
ja want jij had liever dat hij voor nederland uitkwam toch!