Bekijk volle/desktop versie : Wat ik niet snap is....



Pagina's : [1] 2

28-07-2010, 22:32
dat andere ons uitlachen als we naar de moskee gaan?

28-07-2010, 22:34


Wie lacht ons uit psa7tek? De kuffar?

28-07-2010, 22:34
Lekker belangrijk dat mensen je uitlachen. Zoals ze zeggen wie het laatst lacht lacht het best!

Keep up the good work dude..

Niks ervan aantrekken joh!

28-07-2010, 22:35
O, Hollanders bedoel je?

Dan moet je terug lachen en zeggu moet je niet naar de kerk. Onee jullie gaan elke zondag toch.

28-07-2010, 22:35


mensen die je uitlachen als je naar de moskee gaat?? Nog nooit iemand gezien die dat doet..

28-07-2010, 22:36
Wie lacht wie dan uit?

28-07-2010, 22:37

Citaat door Good-Stranger:
Lekker belangrijk dat mensen je uitlachen. Zoals ze zeggen wie het laatst lacht lacht het best!Keep up the good work dude..

Niks ervan aantrekken joh!



Precies

28-07-2010, 22:37

Citaat door Proud2beamoslim:
O, Hollanders bedoel je?

Dan moet je terug lachen en zeggu moet je niet naar de kerk. Onee jullie gaan elke zondag toch.

Nee, het is nog erger. Eigen vrienden(marokkanen/moslims) die je uitlachen, ik probeer wekelijks naar de moskee te gaan. Dan kom ik een paar vrienden tegen, ze vragen dan waar ik heen ga, waarop ik antwoord: moskee. Vervolgens geven ze een soort van hints dat het belachelijk is dat ik naar de moskee ga, belachelijk gewoon.

28-07-2010, 22:38

Citaat door Touzine__:
Wie lacht ons uit psa7tek? De kuffar?

Touzine__! Het is zelfs nog erger; de moslimien.

28-07-2010, 22:39

Citaat door Good-Stranger:
Lekker belangrijk dat mensen je uitlachen. Zoals ze zeggen wie het laatst lacht lacht het best!

Keep up the good work dude..

Niks ervan aantrekken joh!

Gelijk heb je zeker! Thx broeder. Ik trek me er ook niks van aan, het doet me alleen pijn dat je eigen moslimbroeder je uitlacht.

28-07-2010, 22:39

Citaat door psa7tek:
Touzine__! Het is zelfs nog erger; de moslimien.


De muslimien? Maar waarom? Wie zijn dat?

28-07-2010, 22:40

Citaat door Qiyaamah:
zo'n soort onderwerp was er ookal bij een ander topic.. bij zulke dingen horen andere alleen maar Masha'Allah te zeggen. Je doet het voor je geloof en voor liefde van Allah. Degene die daarom kan lachen zou het zelf moeten gaan doen.

en als je het had over de kafier; hun mening doet mij eigenlijk even weinig als de mening van broeders en zusters. het gaat uiteindelijk maar om het oordeel van Allah

helemaal gelijk! maar het gaat niet over de koufar, in dit geval gaat het over sommige moslims die je uitlachen.

28-07-2010, 22:41



Citaat door psa7tek:
Nee, het is nog erger. Eigen vrienden(marokkanen/moslims) die je uitlachen, ik probeer wekelijks naar de moskee te gaan. Dan kom ik een paar vrienden tegen, ze vragen dan waar ik heen ga, waarop ik antwoord: moskee. Vervolgens geven ze een soort van hints dat het belachelijk is dat ik naar de moskee ga, belachelijk gewoon.

'Vrienden' die je uitlachen zijn geen Vrienden!

Dit ten eerste. Ten tweede jij weet toch dat je niks verkeerd doet... Waarom maak je, je druk om wat andere vinden wat je doet?

Lekker belangrijk de mening van iemand anders. Zolang je, jezelf maar in de spiegel kan aankijken. Dat is het enige wat telt!

28-07-2010, 22:42

Citaat door Good-Stranger:
'Vrienden' die je uitlachen zijn geen Vrienden!

Dit ten eerste. Ten tweede jij weet toch dat je niks verkeerd doet... Waarom maak je, je druk om wat andere vinden wat je doet?

Lekker belangrijk de mening van iemand anders. Zolang je, jezelf maar in de spiegel kan aankijken. Dat is het enige wat telt!

Ja, dat zeker. Het boeit mij ook niet. Het doet me alleen pijn dat ze zoveel ''verdwaald'' zijn.

28-07-2010, 22:43

Citaat door Touzine__:
De muslimien? Maar waarom? Wie zijn dat?

zogenaamde ''friends''

Pagina's : [1] 2