Bekijk volle/desktop versie : BOEMBASTIEK.. !! 1-1 Ajax -Paok



Pagina's : [1] 2

28-07-2010, 22:19
wejow in griekenland gaan ze dik verliezen met die gekke aanhang.

Elhamdaoui moet die wedstrijd afwachten.

28-07-2010, 22:21


AHAHHAHAHAHA

FC Kopenhagen, Slavia Praag en nu PAOK..

Die joden hebben nooit geluk in de CL

28-07-2010, 22:23

Citaat door maroc_youssef:
AHAHHAHAHAHA

FC Kopenhagen, Slavia Praag en nu PAOK..

Die joden hebben nooit geluk in de CL


Denk het OOK.. hahah SUK van de Petteflat komt erin hahahah ze hebben niemand anders. Let op die gast gaat allemaal verpeste trucjes op het veld zetten.

28-07-2010, 22:25

Citaat door MarocinoRifino:
Denk het OOK.. hahah SUK van de Petteflat komt erin hahahah ze hebben niemand anders. Let op die gast gaat allemaal verpeste trucjes op het veld zetten.


HAHHAHA.

Als ze de CL niet gaan halen gaan spelers als Stekelenburg, Van der Wiel en Suaraz soiesooooo weg..

Mounir..ga lekker naar GALATASARAYY!!!!

28-07-2010, 22:29


die joden hebben echt ZOOOO VEEL PECH IN HUN LEVEN.. heerlijk

28-07-2010, 22:32
Hahaha wat een haat, echt ongelofelijk. Ga stuk hier.. mensen hier gaan kapot van binnen.

Topic word pas geopend wanneer het 1-1 staat. Zielige kanker honden.

28-07-2010, 22:43

Citaat door Rocky666:
Hahaha wat een haat, echt ongelofelijk. Ga stuk hier.. mensen hier gaan kapot van binnen.

Topic word pas geopend wanneer het 1-1 staat. Zielige kanker honden.

Haha, ik denk redelijk objectief te zijn wat dit betreft, maar de frustratie druipt van deze post af. Wat sneu.

Het is maar voetbal.

28-07-2010, 22:47

Citaat door Majestic.:
Haha, ik denk redelijk objectief te zijn wat dit betreft, maar de frustratie druipt van deze post af. Wat sneu.

Het is maar voetbal.



Oh nee hoor helemaal geen frustratie, maar als je een beetje oplet zie je dat dit een topic is waarmee men graag wil uitlokken. Jammer dat je dat zelf niet in kan zien.

Ook de overige topics die je ziet die wat met Ajax te maken hebben zijn van een heel laag niveau. Alleen ik zie dat blijkbaar.

28-07-2010, 22:48
dat krijg je als je Siem de jong in de spits zet, wat een lachwekkende speler is dat.

En die Eriksen helemaal , hij is nog niet klaar voor dit niveau , dat heeft hij vandaag weer eens bewezen , die Jol wil dat zijn persoonlijk project ''Eriksen'' nu al slaagt en vergeet daarmee het belang van deze wedstrijd.

Aissati moest spelen , hij is tenminste niet bang voor dit niveau , Eriksen was duidelijk bang , dat zag je.

28-07-2010, 22:51

Citaat door Amsterdam21:
dat krijg je als je Siem de jong in de spits zet, wat een lachwekkende speler is dat.

En die Eriksen helemaal , hij is nog niet klaar voor dit niveau , dat heeft hij vandaag weer eens bewezen , die Jol wil dat zijn persoonlijk project ''Eriksen'' nu al slaagt en vergeet daarmee het belang van deze wedstrijd.

Aissati moest spelen , hij is tenminste niet bang voor dit niveau , Eriksen was duidelijk bang , dat zag je.



Siem vond ik redelijk spelen. Hij is puur een ´10´ en speelt fucking drama in de spits, dat klopt! Eriksen heeft een slechte invalbeurt gehad, haha maar om hem dan helemaal af te schrijven?

Ajax verdiende zwaaaaaaaar een penalty laatste minuut. Belachelijk.

28-07-2010, 22:53
El hamdaoui kan niet meer spelen.

28-07-2010, 23:03

Citaat door Lantismo:
El hamdaoui kan niet meer spelen.


hoe bedoel je?

28-07-2010, 23:05



Citaat door Rocky666:
Siem vond ik redelijk spelen. Hij is puur een ´10´ en speelt fucking drama in de spits, dat klopt! Eriksen heeft een slechte invalbeurt gehad, haha maar om hem dan helemaal af te schrijven?

Ajax verdiende zwaaaaaaaar een penalty laatste minuut. Belachelijk.



Ik schrijf eriksen niet af, ik zeg alleen dat hij nog niet klaar is voor dit niveau , en Siem de Jong vind ik gewoon geen goeie speler , hij voegt niet toe wat je verwacht van een nummer ''10'' , misschien dat hij als links half of rechtshalf meer tot zijn recht komt.

Maar om nou Siem de Jong als aanvallende middenvelder te laten spelen , gaat mij te ver

28-07-2010, 23:08

Citaat door MarocinoRifino:
hoe bedoel je?

Het inschrijven van de spelers voor de return kan niet meer.


Citaat:
AMSTERDAM - De overgang van Mounir El Hamdaoui naar Ajax is nog niet rond. Dat zei Ajax-trainer Martin Jol dinsdag tijdens de persconferentie voorafgaand aan het duel met PAOK Saloniki van woensdagavond.

Ajax begint dus zonder de door Jol gewenste nieuwe spits aan het seizoen. ''We zijn er niet uit met Mounir en maken nu een pas op de plaats,'' zei Jol. ''Misschien dat het de komende dagen lukt. Mounir is een goede jongen, het is nu aan hem om een besluit te nemen.''

Voor Ajax is het teleurstellend dat de transfer niet rond is gekomen vóór de belangrijke duels tegen PAOK Saloniki in de derde voorronde van de Champions League. Ook als Ajax en El Hamdaoui er een dezer dagen nog uitkomen, zal de spits - die tot 2012 onder contract staat bij AZ - niet speelgerechtigd zijn voor de return volgende week in Thessaloniki.

28-07-2010, 23:46
ook al ben ik tegen die club ik vind die siem de jong wel erggg goed.. eerlijk gezegd... hij zou later met gemak sneijder ofzo kunnen aflossen.. ik zie in hem wel een grote voetballer.. hij lijkt een beetje op witsche..waar zijn die gasten eigenlijk???

Pagina's : [1] 2