Bekijk volle/desktop versie : Analfabete (86) leert 6.200 koranverzen uit het hoofd



Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9

29-07-2010, 16:17

Citaat door hork:
Hoe niet?


Je bent een kind in mannen lichaam. Wordt volwassen, in je hoofd heb je hersens en die moet je gebruiken. Ik wil je niet beledigen maar het kan zijn dat je geen hersens hebt.

29-07-2010, 16:18



Citaat door shotgun:
Je bent een kind in mannen lichaam. Wordt volwassen, in je hoofd heb je hersens en die moet je gebruiken. Ik wil je niet beledigen maar het kan zijn dat je geen hersens hebt.


Whatever.

29-07-2010, 17:24
Íemand moet haar de verzen hebben voorgelezen....

29-07-2010, 17:40

Citaat door hork:
Misschien niet, maar die weet wel de strekking van hetgeen er geschreven is, wat bij de Mohammedanen vaak helemaal niet belangrijk lijkt te zijn. In feite is het zinloos opdreunen van teksten die je niet begrijpt je reinste afgoderij. Juist moslims zouden dat moeten snappen.


Dat is wat jij denkt

29-07-2010, 18:35



Citaat door RFTC:
Jij toch ook niet !!

Ja ik ook niet nee, maar ik heb ook nergens een conclusie getrokken. Jij wel, dus jij hebt fout gehandeld. Jeetje, wat een niveau hier.

29-07-2010, 21:40

Citaat door hork:
Ja en nog steeds, godbetert. Ze had in die tijd wel 10x kunnen leren lezen.


Dat is wel triestig, inderdaad. Ik ben vooringenomen want bibliofiel en leesverslaafd, maar dan had er een wereld voor haar opengegaan.

Nu is (functioneel) analfabetisme ook hier nog een groot probleem, Nederland kent toch ook nog zo'n anderhalf miljoen laaggeletterden.

29-07-2010, 21:42

Citaat door Rebel_1963:
Íemand moet haar de verzen hebben voorgelezen....

Keer op keer op keer...

29-07-2010, 21:42

Citaat door Raven:
Dat is wel triestig, inderdaad. Ik ben vooringenomen want bibliofiel en leesverslaafd, maar dan had er een wereld voor haar opengegaan.

Nu is (functioneel) analfabetisme ook hier nog een groot probleem, Nederland kent toch ook nog zo'n anderhalf miljoen laaggeletterden.


Ja dat hoorde ik laatst ook, hoe heet die prinses die zich er voor inzet. Ontstellend hoog getal!

29-07-2010, 21:53

Citaat door Rebel_1963:
Íemand moet haar de verzen hebben voorgelezen....

Dat kan,.....

29-07-2010, 22:24

Citaat door hork:
Ja dat hoorde ik laatst ook, hoe heet die prinses die zich er voor inzet. Ontstellend hoog getal!


Laurentien, meen ik.

30-07-2010, 03:16
Masha Allah......!

30-07-2010, 10:11

Citaat door gekkeappie:
In Saoedi-Arabië heeft een 86 jaar oude vrouw het bewijs geleverd dat het geloof bergen verzet. Volgens het staatspersagentschap SPA is Umm Talal al-Motairi uit de hoofdstad Riyad erin geslaagd om meer dan 6.200 verzen uit de koran, het heilige boek van de Islam, uit het hoofd te leren. Voor een analfabete voorwaar een uitzonderlijke prestatie.

Umm bestudeerde het boek tijdens de Korancursussen van de liefdadigheidsorganisatie voor vrouwen Sure für Sure. Tijdens die cursussen leest de leraar een vers voor, dat door de studenten nagezegd moet worden. (dpa/eb)

bron: http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1138496/2010/07/28/Analfabete-86-leert-6-200-koranverzen-uit-het-hoofd.dhtml


Mijn overgrootmoeder was analfabeet maar zij las elke dag Koran. Zij begreep de betekenissen van verzen ook niet maar kwamen tranen uit de ogen droppelden op het Boek. Uit hoofd lezen van Boek lost geen problemen van moslims. Moslims moeten de opdracht van Koran in praktijk brengen en dat is maatschappelijke rechtvaardigheid, broederschap met alle rechtvaardige mensen en volkeren. Een papagaai kan ook soms een hele zin nazeggen zonder de betekenis en de bedoeling van die zin te weten.

30-07-2010, 10:14


Wat je wat creapy is, iemand die reageert op koran verzen terwijl die in coma ligt.

30-07-2010, 10:26

Citaat door Tehrani:
Mijn overgrootmoeder was analfabeet maar zij las elke dag Koran.




Citaat door VanDale:
an·al·fa·beet de; m,v -beten iem die niet kan lezen of schrijven

30-07-2010, 10:27

Citaat door Toruk_Macto:
Nee hoor, waarom zou het creepy zijn?
Coma is geen vastomlijnde status maar er zijn vele variaties van.
Sommigen bewegen of praten zelfs in een coma.
Waarschijnlijk reageert zo iemand ook Hans en Grietje.

Niks creepy aan.



ga toch weg met je hans en grietje

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9