Bekijk volle/desktop versie : Iemand die me misschien kan helpen aub:(



28-07-2010, 17:50
Ik hoop dat er hier mensen tussen zitten die verstand hebben van computers, want ik heb een probleempje met mijn computer.

Nou, als ik mijn computer opstart maakt die zo een raar geluid en gaat het beeldscherm niet aan. Het beeldscherm blijft de hele tijd zwart waardoor ik dus niks kan zien. Het toetsenbord doet het dan ook niet want als ik bijvoorbeeld op capslock druk zie ik geen lichtje dat aangaat..

Ik heb dit al eerder gehad, maar dan was het na een paar uur weer over, of na een keertje opnieuw opstarten.

Ik heb hem nu wel 100x opnieuw opgestart, ik heb alle kabels eruit getrokken en weer eringedaan maar hij doet het nog steeds niet. En dat is nu al een paar dagen zo..

Iemand die weet hoe ik dit moet oplossen of iemand tips heeft die misschien kunnen helpen?

Als je er iets meer over weet, pm me dan aub. Dat is wat fijner voor mij, je kunt hier ook gewoon reageren.

Alvast bedankt

28-07-2010, 18:05



Citaat door just.imane:
Up voor jou..


dankjewel meid

uppp

28-07-2010, 18:11
PC of een laptop?

28-07-2010, 18:12
een pc

upp!

28-07-2010, 18:34


upppppppp








upppppppppppppppppppp






uppppppppppppppppppppppppppppppp
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupppppp







upppp a izannnn up

28-07-2010, 18:35
ook geen kleine tip?

28-07-2010, 18:36

Citaat door Pareltje_M:
upppppppp








upppppppppppppppppppp






uppppppppppppppppppppppppppppppp
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupppppp







upppp a izannnn up


hahaha dankjewel meid.

28-07-2010, 18:53
Overhit denk ik, als hij het een tijdje later wel doet....

Stof aan de binnenkant van de pc?

28-07-2010, 19:08

Citaat door APPIE_MOCROO:
Overhit denk ik, als hij het een tijdje later wel doet....

Stof aan de binnenkant van de pc?


Hmm dus ik moet gewoon afwachten?
Of de pc open maken en schoon maken, kan best dat er trouwens stof op zit..

28-07-2010, 20:55
Nu ik je verhaal nog een keer gelezen heb kunnen het meerdere dingen zijn.
Ik vermoed je voeding die voor de stroomvoorziening zorgt (tikken/helemaal geen beeld e.d.)
Is zo te testen en niet zo een moeilijke klus om te laten vervangen

28-07-2010, 20:58

Citaat door TROTSEMAROKKAAN:
Ik hoop dat er hier mensen tussen zitten die verstand hebben van computers, want ik heb een probleempje met mijn computer.

Nou, als ik mijn computer opstart maakt die zo een raar geluid en gaat het beeldscherm niet aan. Het beeldscherm blijft de hele tijd zwart waardoor ik dus niks kan zien. Het toetsenbord doet het dan ook niet want als ik bijvoorbeeld op capslock druk zie ik geen lichtje dat aangaat..

Ik heb dit al eerder gehad, maar dan was het na een paar uur weer over, of na een keertje opnieuw opstarten.

Ik heb hem nu wel 100x opnieuw opgestart, ik heb alle kabels eruit getrokken en weer eringedaan maar hij doet het nog steeds niet. En dat is nu al een paar dagen zo..

Iemand die weet hoe ik dit moet oplossen of iemand tips heeft die misschien kunnen helpen?

Als je er iets meer over weet, pm me dan aub. Dat is wat fijner voor mij, je kunt hier ook gewoon reageren.

Alvast bedankt

ik heb het ook eens gehad en pc was gwn naar de bom , niks meer aan toe doen , moederbord enz dus succes hopelijk ist voor jou niet zo

31-07-2010, 04:53

Citaat door APPIE_MOCROO:
Overhit denk ik, als hij het een tijdje later wel doet....

Stof aan de binnenkant van de pc?


als die overhit is dan valt die automatisch uit

31-07-2010, 04:55



Citaat door TROTSEMAROKKAAN:
Ik hoop dat er hier mensen tussen zitten die verstand hebben van computers, want ik heb een probleempje met mijn computer.

Nou, als ik mijn computer opstart maakt die zo een raar geluid en gaat het beeldscherm niet aan. Het beeldscherm blijft de hele tijd zwart waardoor ik dus niks kan zien. Het toetsenbord doet het dan ook niet want als ik bijvoorbeeld op capslock druk zie ik geen lichtje dat aangaat..

Ik heb dit al eerder gehad, maar dan was het na een paar uur weer over, of na een keertje opnieuw opstarten.

Ik heb hem nu wel 100x opnieuw opgestart, ik heb alle kabels eruit getrokken en weer eringedaan maar hij doet het nog steeds niet. En dat is nu al een paar dagen zo..

Iemand die weet hoe ik dit moet oplossen of iemand tips heeft die misschien kunnen helpen?

Als je er iets meer over weet, pm me dan aub. Dat is wat fijner voor mij, je kunt hier ook gewoon reageren.

Alvast bedankt



die rare geluid is da een harde geluid of een zachte het kan ook aan je ventilator liggen