Bekijk volle/desktop versie : Amsterdam Poldermoskee



27-07-2010, 21:09
Kent iemand broeder Mahmoed die ruqia doet? Is hij wel betrouwbaar?
Ruqia doet hij naast de poldermoskee.

27-07-2010, 22:59



Citaat door utrechtje1:
Kent iemand broeder Mahmoed die ruqia doet? Is hij wel betrouwbaar?
Ruqia doet hij naast de poldermoskee.


Ik las dit:

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3207348

Maar ik ken hem niet.

Wassalam

27-07-2010, 23:04
er zijn meerdere topics over hem geopend..

27-07-2010, 23:11
Hij vroeg 25 euro, per keer.

27-07-2010, 23:20


Kent iemand een andere betrouwbare raqie in Amsterdam?

27-07-2010, 23:22
Wat is ruqia..

27-07-2010, 23:41

Citaat door BurberryDame:
Wat is ruqia..


Ar-Ruqya is recitatie van Quranverzen,de gedenkformules(dhikr), smeekbeden(du’a) of beschermende formules (ta’widha of ta’awwoedh), samengaand met een aantal rites om zich te beschermen of om te genezen. Het werkwoord raqa (waarvan de term ruqya afkomstig is) betekent: het uitspreken van woorden met luide stem. Bij gebrek aan een gelijkwaardige term in het Nederlands en om het gebruik te vermijden van bepaalde termen met een gedeeltelijke betekenis (zoals ‘exorcisme&rsquo of een verdachte betekenis op het dogmatische vlak (zoals ‘bezwering&rsquo hebben wij de voorkeur gegeven de Arabische term Ruqya te behouden in deze vertaling.

Bron :Smeekbeden en Roeqya


Wassalam

28-07-2010, 00:25

Citaat door DeSmurf:
Ar-Ruqya is recitatie van Quranverzen,de gedenkformules(dhikr), smeekbeden(du’a) of beschermende formules (ta’widha of ta’awwoedh), samengaand met een aantal rites om zich te beschermen of om te genezen. Het werkwoord raqa (waarvan de term ruqya afkomstig is) betekent: het uitspreken van woorden met luide stem. Bij gebrek aan een gelijkwaardige term in het Nederlands en om het gebruik te vermijden van bepaalde termen met een gedeeltelijke betekenis (zoals ‘exorcisme&rsquo of een verdachte betekenis op het dogmatische vlak (zoals ‘bezwering&rsquo hebben wij de voorkeur gegeven de Arabische term Ruqya te behouden in deze vertaling.

Bron :Smeekbeden en Roeqya


Wassalam




Bedankt!! Moge Allah jou belonen.

29-07-2010, 23:30
Zijn er mensen naar hem toegegaan, om hem een naseeha te geven of iets? Mensen daar bedoel ik broeders mee.

29-07-2010, 23:32

Citaat door utrechtje1:
Zijn er mensen naar hem toegegaan, om hem een naseeha te geven of iets? Mensen daar bedoel ik broeders mee.


Ik las dacht ik in een van de topics die was geopend over hem dat het gebeurt is telefonisch lakin Allaah weet het beste.

29-07-2010, 23:35

Citaat door Aboe_Adam:
Ik las dacht ik in een van de topics die was geopend over hem dat het gebeurt is telefonisch lakin Allaah weet het beste.


Alhamdoelilah, maar hij blijft zijn praktijken nog steeds voort zetten?