Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Verdriet ik mis je

Lifeispain
27-07-2010, 11:20

Het is inmiddels meer dan 6 maanden geleden sinds jij er niet meer bent. Wij waren niet alleen maar zussen, wij waren veel meer dan dat. Waar jij was, daar was ik en waar ik was daar was jij. Kibbelen konden wij als geen ander maar wij steunden elkaar door dik en dun. Jij was mijn grote voorbeeld en door jou werd ik een sterke volwassenen vrouw . Jij gaf mij hoop en kracht. Voor mij ben jij de liefste zus van de wereld. Wat jij mij hebt gegeven zal ik de rest van mijn leven met mij meedragen. Van de hoop en kracht, daar is niet veel meer van over. Jij was mijn hoop en kracht maar toen was dat allemaal zo vanzelfsprekend. Ik mis je elke dag meer en meer. Ik heb nooit afscheid van je kunnen nemen, je kunnen vertellen hoeveel ik van je hou. Hoe erg het mij allemaal spijt. Wij hebben zoveel dingen niet meer samen kunnen doen. Ik kan niet meer samen met je praten over van alles en nog wat, lachen en knuffelen. Ons band, die was zo bijzonder. Ik had geen vriendin nodig, want dat was jij. Ik had geen tante nodig, want dat was jij. Dit allemaal doet zoveel pijn. Want nu je er niet meer bent, mis ik dit allemaal. In een omgeving van duizenden mensen voel ik mij nog steeds eenzaam. Dat er met Allah’s wil nog zoveel dagen, maanden en jaren zullen komen zonder jou. Het is keihard. Alles en iedereen om je heen verlangt dat je gewoon verder gaat. Ik wil eigenlijk helemaal niet verder zonder jou, maar heb ik keus? Jij bent ook gegaan, terwijl jij nog niet wilde gaan. Niet vanwege dit wereldse leven, maar vanwege je liefde voor onze ouders. Waar jij je leven voor hebt gegeven. Waren wij maar samen gegaan, hand in hand, zoals wij altijd door het leven gingen, dan waren wij tenminste samen. Jij hebt niet zoveel mooie tijden gekend mijn lieve schat, daarom hoop ik dat je het nu veel beter hebt. Allahyrahmek, ik hou heel veel van je.

lovlii
28-07-2010, 00:33
Allahyr7amha :(... Moge Allah sub7anawata3ala je sbar geven en je sterker maken.. Amien..

Lifeispain
28-07-2010, 13:51
Amin. Chokran. Zoveel niet meer gezegd, zoveel niet meer gedaan. De afgelopen jaren ben je ondanks al tegenslagen opgebloeid tot een vlinder. Jij was altijd vrolijk, altijd zorgzaam. Jij nam een ieder zijn zorgen weg al had jij de meeste zorgen. Ik kon je op elke tijdstip bellen, zelfs als jij aan het werk was. Jij zei nooit NEE. Jij had het nooit te druk voor een ander. Maar de afgelopen maanden waren voor ons allemaal hele zware perioden. Jij lachte niet meer, sprak niet meer. Alles verdween en niemand begreep waarom. Ik sprak tegen je zoals altijd, maar jij zei niet veel terug. Dit was ik niet van je gewend. Ik verloor je toen al, maar ik besefte het nog niet. Ik huilde iedere nacht en ik vroeg om genezing. Ik hoopte zo graag dat jij weer de oude werd, een lach van jou maakte mij zo gelukkig. Ik vergeet nooit meer toen je tegen mij zei '' ik ga toch dood ''. Ik bleef je maar aanstaren en ik begon heel hard te huilen. Mijn hart doet zo pijn:traan1:

lovlii
28-07-2010, 15:47
check je hoekje

Lifeispain
02-08-2010, 14:58

bedankt voor jullie lieve reacties:kus:

Ladyloubke
02-08-2010, 19:52
Moge Allah haar genadig zijn en belonen met Zijn paradijs inshallah. Mag ik vragen waaraan je zus overleden is?

meid.
03-08-2010, 23:15
ina lillahi wa ina lillahi radi3oen moge allah swt har een mooie plekje geven in het paradijs...mag ik ook vragen waar aan je zus is overleden lahir7emha?