Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk dames help please



27-07-2010, 01:13
[ ik ben nu op vakantie, 4 weken lang. ik was van plan om hier een streng dieet te gaan volgen en iedereen te verbazen met mijn terugkomst,,hoeveel ik was afgevallen. maar helaas het eten is hier zo lekker.

heeft iemand tips om in 4 weken tijd minstens 6 kilo af te vallen. wat moet ik gaan doen welke oefeningen en hoevaak. wat kan ik het beste gaan eten en hoevaak. wat is het beste om te gaan drinken.

alvast heel erg bedankt!!!]

27-07-2010, 09:04


drink continu water. Als je denkt dat je honger hebt gewoon water drinken.

verder 5 keer per dag KLEINE gezonde porties, probeer al van te voren te plannen hoeveel je max van iets mag of schep het alvast zo op. Baseer alles op groente, fruit enz.

27-07-2010, 11:09

Citaat door Shisa:
[ ik ben nu op vakantie, 4 weken lang. ik was van plan om hier een streng dieet te gaan volgen en iedereen te verbazen met mijn terugkomst,,hoeveel ik was afgevallen. maar helaas het eten is hier zo lekker.

heeft iemand tips om in 4 weken tijd minstens 6 kilo af te vallen. wat moet ik gaan doen welke oefeningen en hoevaak. wat kan ik het beste gaan eten en hoevaak. wat is het beste om te gaan drinken.

alvast heel erg bedankt!!!]


Drink ipv prik water.
Eet voor het eten fruit, bijv een appel.
Of gwn door de dag zodat je niet zo snel trek krijgt.
Als je een persoon bent die bij veel mayo eet, verminder dit of vervang het door een minder vette saus zoals kethup.

Verminder je porties, dus eet iets minder dan normaal.

Ik zelf viel 8 kilo af in 2 weken alleen al door water te drinken ipv prik.
Fruit te eten, porties iets te verminderen.
En niet meer bij alles veel mayo derbij maar dat te verminderen en in plaats daarvan kethup te gebruiken.

MIjn doel was wat gezonder eten en dus niet afvallen
Ben daarna meteen gestopt!!

Veel succes

27-07-2010, 14:45
dankjewel dames. dus vaak eten maar wel gezond en kleine porties en alleen maar water drinken. dus ik hoef me niet uit te hongeren om af te vallen maar juist meer eten alleen dan een beetje.