Bekijk volle/desktop versie : Heimwee..



Pagina's : [1] 2

27-07-2010, 00:07
Wie heeft hier ook zo last van heimwee?

27-07-2010, 00:09



Citaat door BeMySelf:
Wie heeft hier ook zo last van heimwee?


IK!! Ik mis m'n huisje in Belgie

27-07-2010, 00:22

Citaat door OpenYourEyes:
IK!! Ik mis m'n huisje in Belgie



Ben je lekker op vakantie? Heerlijk! Ik ben in jaren niet in Nederland gebleven dus is het weer voor mij even wennen om hier vakantie te houden. Maar het probleem is, is dat ik bij niemand wil logeren om mijn moeder hier niet alleen te laten (ik heb wel gewoon een vader en zussen hoor). Maar ik vind het zo vervelend. En als ik het probeer om bij me nichten te logeren ofzo denk ik hele dag aan me moeder.

27-07-2010, 00:28

Citaat door BeMySelf:
Ben je lekker op vakantie? Heerlijk! Ik ben in jaren niet in Nederland gebleven dus is het weer voor mij even wennen om hier vakantie te houden. Maar het probleem is, is dat ik bij niemand wil logeren om mijn moeder hier niet alleen te laten (ik heb wel gewoon een vader en zussen hoor). Maar ik vind het zo vervelend. En als ik het probeer om bij me nichten te logeren ofzo denk ik hele dag aan me moeder.


Ja, zit in Marokko, maar ik ben het meer gewoon om in Belgie te blijven!
Was al lang geleden dat ik hier kwam en kan maar niet wennen!

Feshkel meid, ik moét gewoon enkele dagen ertussen uit, altijd met m'n mam zitten is niet zo gezond voor ons beide

27-07-2010, 00:33



Citaat door OpenYourEyes:
Ja, zit in Marokko, maar ik ben het meer gewoon om in Belgie te blijven!
Was al lang geleden dat ik hier kwam en kan maar niet wennen!

Feshkel meid, ik moét gewoon enkele dagen ertussen uit, altijd met m'n mam zitten is niet zo gezond voor ons beide



Waar zit je in Marokko? Ah je bent gek!! I love Marokko hehehehe.. Ik mis het enorm..

Heb je geen goede band met je moeder dan?

27-07-2010, 00:41
ike!!!!!! altijd als ik een paar dagen weg ben vooral in marokko, dan denk ik steeds aan me mama en dan heb ik gelijk spijt van alles hoe ik tegen haar ging schreeuwen enzo!!

27-07-2010, 00:42

Citaat door BeMySelf:
Waar zit je in Marokko? Ah je bent gek!! I love Marokko hehehehe.. Ik mis het enorm..

Heb je geen goede band met je moeder dan?


In Al Hoceima, maar platte land

Normaal wel, maar hier in marokko is het weirdo jammergenoeg

27-07-2010, 00:53

Citaat door OpenYourEyes:
In Al Hoceima, maar platte land

Normaal wel, maar hier in marokko is het weirdo jammergenoeg


Ja in Alhoceima raak je heel snel uitgekeken inderdaad.. Waarom is jullie band in Marokko anders dan?

27-07-2010, 00:54

Citaat door smehen:
ike!!!!!! altijd als ik een paar dagen weg ben vooral in marokko, dan denk ik steeds aan me mama en dan heb ik gelijk spijt van alles hoe ik tegen haar ging schreeuwen enzo!!



Jij kan behda paar dagen weg gaan, ik kan dat helemaal niet.. ik denk 10x na voordat ik weg wil gaan maar uiteindelijk besluit ik toch om niet te gaan omdat ik me moeder niet alleen wil laten.. Naja alleen laten? Ze is niet alleen, maar voor mij gevoel wel..

27-07-2010, 00:58

Citaat door BeMySelf:
Ja in Alhoceima raak je heel snel uitgekeken inderdaad.. Waarom is jullie band in Marokko anders dan?


Wollah, dat weet ik niet Mss hebben mensen freakish voodoo gedaan ofzo, wollah, die zwarte magie hier

27-07-2010, 01:00

Citaat door OpenYourEyes:
Wollah, dat weet ik niet Mss hebben mensen freakish voodoo gedaan ofzo, wollah, die zwarte magie hier



Oh wat vreemd. Is dat alleen dit jaar? Of elke zomer?

27-07-2010, 01:12

Citaat door BeMySelf:
Jij kan behda paar dagen weg gaan, ik kan dat helemaal niet.. ik denk 10x na voordat ik weg wil gaan maar uiteindelijk besluit ik toch om niet te gaan omdat ik me moeder niet alleen wil laten.. Naja alleen laten? Ze is niet alleen, maar voor mij gevoel wel..




pfffff,, hoe ga je dat doen als je gaat trouwen?

27-07-2010, 01:19



Citaat door smehen:
pfffff,, hoe ga je dat doen als je gaat trouwen?


Dat vraag ik me zelf ook heel vaak af. Soms denk ik dat ik me niet teveel moet hechten aan me moeder maar soms denk ik ook van geniet nu nog van je moeder wanneer het nog kon. Je weet nooit wat je te wachten staat he. En tsja als ik ooit ga trouwen dan zal het veeeel huilen worden hehehe..

27-07-2010, 01:23

Citaat door BeMySelf:
Wie heeft hier ook zo last van heimwee?

Ik heb helemaal geen heimwee!! Ik werk bijna elke dag en als ik vrij ben doe ik veel aan ontspanning.

27-07-2010, 01:24

Citaat door BeMySelf:
Oh wat vreemd. Is dat alleen dit jaar? Of elke zomer?


Alleen dit jaar, héél vreemd!
En hou een gezonde afstand van je moeder, anders ga je later in de problemen komen als je zelf een gezin hebt!

Pagina's : [1] 2