Bekijk volle/desktop versie : Mensen die tijdens de Ramadan niet daten



Pagina's : [1] 2

26-07-2010, 18:07
[Is dat niet een beetje hypocriet en super schijnheilig? Waarom iets harams tijdens de Ramadan laten en de rest van het jaar wel doen?
En ze zijn er wel degelijk, in de andere topic date niemand tijdens de Ramadan.]

26-07-2010, 18:15


Er wij heus wel mensen diet daten tijdens de Ramadan
maar ze geven het niet toe

26-07-2010, 18:16
Ja, daar gaat mijn topic.

26-07-2010, 18:19

Citaat door Mevr_Diktiet:
Ja, daar gaat mijn topic.



wuhaha

26-07-2010, 18:23



Citaat door Latiifa:
Er wij heus wel mensen diet daten tijdens de Ramadan
maar ze geven het niet toe


Ik heb liever die mensen, dan de schijnheilige troep die dating boycot tijdens de Ramadan en niet in de rest van het jaar.

26-07-2010, 18:41
Kullu bani Adam Khatta, wa Khairul Khatta'in Attawwaabun. Eigenlijk zouden we allemaal een hypocriet zijn. Ik denk/vind dat het niet aan ons is om iemand een hypocriet te noemen. Anders zouden we allemaal een hypocriet zijn, aangezien we veel dingen nalaten in de Ramadan (die eigenlijk 7araam zijn).. denk bijvoorbeeld maar aan muziek etc.

Hoevelen onder ons hebben in de Ramadan hun ogen geopend en zijn ze intensief bezig geweest met het praktiseren van hun geloof? Sommigen zijn hierdoor veranderd (in positieve zin).

26-07-2010, 19:05
Er zijn zat mensen die het wel doen. Zolang er maar niet gezoend wordt.

26-07-2010, 19:06
Ik ga alleen uit eten tijdens de ramadan.

26-07-2010, 19:07
dacht het mooi niet, dit jaar trap ik er mooi niet in!!!!!

26-07-2010, 19:17
Ik date gewoon hoor met m'n vriend.

26-07-2010, 19:19
na lmaghreb daten
dus niet naar de moskee
maar naar et parkje

26-07-2010, 19:25
Meid is het niet hypocriet om te oordelen terwijl je weet dat je altijd zaken aan jezelf kunt verbeteren? want geloof mij als je in de spiegel kijkt zie je honderd dingen die je aan jezelf kunt verbeteren.

Wij marokkanen houden ons meer bezig met andermans fouten dan onze eigen fouten. En laten we eerlijk zijn, we doen zoveel dingen die eigenlijk nooit zouden mogen, zelfs contact met mannen op dit forum is eigenlijk al haram en zo kan ik nog jaren doorgaan.

Met andere woorden een beter wereld begint bij jezelf!!

26-07-2010, 19:26



Citaat door El_Noor:
Kullu bani Adam Khatta, wa Khairul Khatta'in Attawwaabun. Eigenlijk zouden we allemaal een hypocriet zijn. Ik denk/vind dat het niet aan ons is om iemand een hypocriet te noemen. Anders zouden we allemaal een hypocriet zijn, aangezien we veel dingen nalaten in de Ramadan (die eigenlijk 7araam zijn).. denk bijvoorbeeld maar aan muziek etc.

Hoevelen onder ons hebben in de Ramadan hun ogen geopend en zijn ze intensief bezig geweest met het praktiseren van hun geloof? Sommigen zijn hierdoor veranderd (in positieve zin).


Ben het helemaal met jou eens!

26-07-2010, 19:27
Opeens draagt elk meisje geen make-up meer, ziet iedereen zijn vriend/vriendin een hele maand niet meer, gaat bijna iedereen opeens elke avond naar de moskee, zelfs mensen die normaal niet bidden zijn opeens elke avond in de moskee te vinden, sommige meiden beginnen zelfs hoofddoek te dragen alleen voor die maand... Hypocriet? Neee hoor.

26-07-2010, 19:37

Citaat door missnador2:
Opeens draagt elk meisje geen make-up meer, ziet iedereen zijn vriend/vriendin een hele maand niet meer, gaat bijna iedereen opeens elke avond naar de moskee, zelfs mensen die normaal niet bidden zijn opeens elke avond in de moskee te vinden, sommige meiden beginnen zelfs hoofddoek te dragen alleen voor die maand... Hypocriet? Neee hoor.


Hypocriet is ook als je jezelf halfnaakt op een forum ten toon stelt, en anderen vertelt hoe hypocriet het is om zina te plegen, make up, and so on.

Pagina's : [1] 2