Bekijk volle/desktop versie : Waar blijven de "olie" Ullaamaa in het M-Oosten over de kwestie in Irak?



14-08-2004, 15:17
Waar blijft de FATWA van de "OLIE" Ullaamaa (Islamitische geleerden) in het M- Oosten

WAAR BLIJFT DE FATWA VAN DE "OLIE" ISLAMITISCHE RECHTSGELEERDEN IN HET MIDDEN-OOSTEN EN DAN VOORNAMELIJK IN SAOEDIE ARABIE OVER DE KWESTIE IRAAKSE BEZETING DOOR DE AMERIKANEN????

Wat ben ik als moslim toch zwak en woedend als ik eraan denk hoe onze moslimbroeders en zusters afgemaakt worden in Irak. Ik herinner jullie allemaal aan de golfcrisis in 1991 toen Irak Kuwait binnenviel en bezette. Meteen stonden vele "olie" rechtsgeleerden in de rij om eens een FATWA te doen uitvaardigen.

De Fatwa hield in dat de grootste vijand, Amerika, van de Islam met haar leger voor het eerst in de geschiedenis het heilig grondgebied binnen mocht binnentreden en vervolgens luchtaanvallen mocht uitvoeren op Iraakse ´oorlogsinstellingen´ van de criminele Saddam en zijn machthebbers. Vele burger doelen werden ook geraakt en vele slachtoffers werden gemaakt onder onze Islamitische gemeenschap van Irak. Vandaar ook dat Osama Bin Laden het Arabisch Schiereiland verliet en zo afstand nam van de Saoedische kringen.

Als je dit een FATWA noemt, nou ik denk eerder een FASWA en Allah SWT weet het best!!!

Ik ga hier geen namen benoemen van deze geleerden. Ze komen in ieder geval uit Saoedi Arabie.

Nu wordt Irak tot een grote chaos en ramp geproduceerd. Fitna onder de Islamitische bevolking, bomaanslagen, bloedvergieten, etc....Amerika blijft genocide, bloedvergieten en wandaden tegen de Islamitische gemeenschap plegen. Een kleine groep moslimmensen die nog het lef heeft de vijand te bestrijden met al haar middelen die zij nog heeft. Geen hulp komt van de moslimlanden om Amerika te bestrijden.

De `olie´ Islamitische rechtsgeleerden houden hun mond dicht over deze kwestie!

WAAR BLIJVEN JULLIE MET JULLIE RECHTVAARDIGHEID OVER DE MOSLIMGEMEENSCHAP IN IRAK

Of kijken en lachen jullie in het Arabisch Schiereiland.


EEN SCHREEUW UIT NEDERLAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

14-08-2004, 15:48


je hebt het over een fatwa en dan noem je geen namen + je plaatst de fatwa niet. hier hebben we dus niks aan

14-08-2004, 19:16
Ja inderdaad, terwijl hun moslimbuurlanden Sudan, Somalie, Ethipie, letterlijk van de dorst en honger omkomen!

25-09-2004, 11:18
Soebhanallah!

25-09-2004, 12:44


het vlees van de oelamma is giftig.

25-09-2004, 14:00
waarom denk je dat saoedi arabie en vele andere oliestaten niet willen dat heel de umma 1 grote khilafah (islamitische staat) omdat onze profeet zei dat alles wat dieper dan 5 meter onder de grond van elke moslim is in de khilafah iedereen heeft er dan recht op
dus dan kan saoedie arabie haar egoistische rijkdom vergeten en moet ze het verdelen onder de umma

21-11-2004, 14:51

Citaat door Nousratakoum1:
.
dan kan je wel een punt zetten aghie maar het is wel de realiteit

21-11-2004, 15:47
Agi hij bedoelt dat hij met je instemd.

21-11-2004, 18:39

Citaat door Kareem82:
waarom denk je dat saoedi arabie en vele andere oliestaten niet willen dat heel de umma 1 grote khilafah (islamitische staat) omdat onze profeet zei dat alles wat dieper dan 5 meter onder de grond van elke moslim is in de khilafah iedereen heeft er dan recht op
dus dan kan saoedie arabie haar egoistische rijkdom vergeten en moet ze het verdelen onder de umma
Waar heb je dit vandaan? Heb je ook de originele tekst met bron?