Bekijk volle/desktop versie : Wanneer eerste tandje

Pagina's : [1] 2 3

26-07-2010, 13:22
Mijn zoon had zijn eerste tandje op 3 maanden gehad
EN nu is madam hier elke keer heel erg aan het kwijlen en haar hele vuist in haar mond stoppen om erop te kauwen
Zijn dat tekenen dat er een tand op komst is ofzo weet het niet meer

Haar poep is ook super waterig echt alsof je daar een glas water in hebt gekiepert maar dan geel

Dus wat zijn de eerste tekenen en wanneer kreeg je kind een eerste tandje

26-07-2010, 13:24

Dat zijn idd de tekenen van het doorkomen van de eerste tand(jes). T gaat niet meer lang duren.

26-07-2010, 13:31
Ik was net aan het eten! Dacht gaat over tandjes zie ik dat het ook over poep gaat in Detailsssssss

26-07-2010, 13:34

Citaat door MANELXX:
Dat zijn idd de tekenen van het doorkomen van de eerste tand(jes). T gaat niet meer lang duren.

Haar eerste tandjeee
Wanneer kreeg je dochter haar eerste??

Citaat door Doenn:
Ik was net aan het eten! Dacht gaat over tandjes zie ik dat het ook over poep gaat in Detailsssssss

Trrr alsof jij niet poept ofzo

Trouwens nogmaals gefelicteerd he wanneer kom je deze kant op

26-07-2010, 13:36

Citaat door Doenn:

Goed voor je

gefeliciteerd met wat?

26-07-2010, 13:37
Mijne is pas 7 weken en kwijlt ook heel erg en stopt nu ook zijn vuistje in zijn mond.. Ik dacht ook aan tandjes.. maar is dit niet te vroeg?

26-07-2010, 13:37
Ik poep wel maar niet als ik aan het eten ben!

Ninoesh ben zwanger

26-07-2010, 13:38
4 maandjes kreeg ze haar eerste 2 tandjes door. Ze begon ook al zo rond 2,5 maand, 3 maanden met kwijlen en daarna ook soort gelige diaree (
7ashek) wat heel erg stonk. Toen kwamen ze eindelijk door! ze was met 10 maandjes helemaal maak klaar met tandjes. Een hele mond vol had ze tbarkellah. T heeft zn voor en nadelen eigenlijk.

26-07-2010, 13:44
4 maandjes haar 1e 2 tandjes,

ze is nu net 1 geweest en heeft er nu 8 en 2 hoektanden staan op doorkomen, maar dat kan nog wel lang duren

26-07-2010, 13:44

Citaat door OumJuwayria:
Mijne is pas 7 weken en kwijlt ook heel erg en stopt nu ook zijn vuistje in zijn mond.. Ik dacht ook aan tandjes.. maar is dit niet te vroeg?

Soo misschien is jou kind ook een snelle stel je voor op 7weken al een tandje

Citaat door _Ought_Aicha_:
MT, Hafsa doet dat ook sinds 3 maanden, maar heb nog geen tand ontdekt Het kan dus beide kanten op.

MMMM okkk dan ik dacht misschien lijkt ze op haar broer ook zo een snellerd maar goed we zien het wel

26-07-2010, 13:51
Zo vroeg al? Dacht dat dat pas gebeurde met de 6de a 7de maand ofzo.
Ga mijn kleintje de komende tijd dan extra in de gaten houden.

26-07-2010, 13:53

Citaat door _Mar0cChica_:
Zo vroeg al? Dacht dat dat pas gebeurde met de 6de a 7de maand ofzo.
Ga mijn kleintje de komende tijd dan extra in de gaten houden.

sommige kinderen komt het pas laat, en bij andere snel..

@OumJuwayria, het kan best hoor,, moet je eens met je vinger in haar mondje voelen of je misschien ene bobbeltje voelt op haar tandvlees

26-07-2010, 13:56

mijn 1ste had met 4 maanden ook haar 1ste tandje...en ik denk dat deze nog sneller is...want ze kwijlt ook en stopt haar handje in haar mondje...

26-07-2010, 14:01
Soms is bijv. het slabbertje van mijn zoontje ook helemaal nat door het kwijl, maar dit heeft hij niet altijd. Ene dag wel en de andere weer niet maar ook hij zit de laatste tijd heel vaak met z'n handje in zijn mondje.

Is dat dan niet veel te vroeg? Dacht echt dat dat pas later gebeurde.

26-07-2010, 14:07
die van mij is echt laat ik dacht dat ze nooit meer tanden zou krijgen

ze heeft ze pas met 8 maanden gekregen en ook 2 tegeleijk en nu komen de 2 bovenste door

Pagina's : [1] 2 3