Bekijk volle/desktop versie : een vrouw die kleren aant stelen was...



Pagina's : [1] 2 3

26-07-2010, 02:19
eemmm ik zit ergens mee... ik was gisteren aan het werk .....werk in een kleding winkel en ik moest achter blijven dus pas kamers in de gaten houden mensen helpen en kleren opvouwen die weer eens om de 5 min over hoop lagen ...

nauw er was een groepje marokkaanse vrouwen die ik netjes ging helpen en zo .....toen ik ze had geholpen en verder ging met vouwen kwam de bewaker binnen en bij mij staan ( hij is ook marokkaans) de dames bedankte mij netjes voor mijn hulp en wenste mij nog een fijne avond todat de bewaker in de gaten had dat ze heel slijmerig naar hem gingen lachen ...... dus hij zegt tegen mij waarom heeft zij een blouse aan die wij hier verkopen? ik wist niet wat ik moest zeggen want dit had ik niet verwacht en zij dat die mevrouw met die blouse binnen is gekomen hij vroeg mij ..weet je het zeker??? en ik begon te stottere komt er ineens wahid wijf aan! wahid negerin zegt ze NEE HOOR ZE KWAM MET ANDERE KLEREN BINNEN IK ZAG HAAR DIE ZELFDE BLOUSE PASSEN !!!
ik moest de pas kamers controlen en mijn baas vroeg mij waarom ik niet goed opgelet had enso

ik weet niet maar ik wouw ze niet zwart maken schande geven.. daarom deed ik maar alsof ik druk bezig was met truitjes vouwen.... al waren ze erg slecht bezig ik weet nu niet of ik er goed aan heb gedaan maar word nu erg in de gaten gehouden op mijn werk:S wat ik vervelend vind

26-07-2010, 02:22


ja das idd lastig, maar ik denk dat je gwn je werk
moet verrichten en stelen is tenslotte een slechte daad
die zij hebben verricht en jij zou ze hebben kunnen
corrigeren. maar ik begrijp het wel dat je eigen volk nie
ter schande wilt make, maar buite dat, gaat het om
de daden, en nie de afkomst.

26-07-2010, 02:23
je hebt het goed gedaan meid, laat ze je maar in de gaten houden

26-07-2010, 02:25

Citaat door Twomen:
ja das idd lastig, maar ik denk dat je gwn je werk
moet verrichten en stelen is tenslotte een slechte daad
die zij hebben verricht en jij zou ze hebben kunnen
corrigeren. maar ik begrijp het wel dat je eigen volk nie
ter schande wilt make, maar buite dat, gaat het om
de daden, en nie de afkomst.


jjaa klopt ..... maar als ik tegen ze gesproken had en ik werd gezien dan ben ik medeplichtig want ik help ze dan gewoon dan word ik gelijk ontslagen en bij geen enkele kleding winkel meer aangenomen snapje
ach ja ik weet het niet

26-07-2010, 02:28



Citaat door wiewie3:
je hebt het goed gedaan meid, laat ze je maar in de gaten houden


jaa ik probeer ook te doen alsof ik die marokaanse vrouwen en meiden niet zie alleen als ik gepakt word dan ben ik de loel .... en de heletijd op mijn werk komt iemand even kijken of ik het wel goed doe en wat ik aan het doen ben pppfff

26-07-2010, 02:29

Citaat door marokaanse.X:
meskiena



ahahahha dankje voor je medelijde

26-07-2010, 02:55
Lastige situatie! Maar ik zou voortaan gewoon aanpakken als je weet dat ze stelen. Leren ze van.

26-07-2010, 02:57

Citaat door Qalamist:
Lastige situatie! Maar ik zou voortaan gewoon aanpakken als je weet dat ze stelen. Leren ze van.



jaa maar ik weet niet ik wouw ze geen schande geven of dat ze zich rot schrikken weer een marokaan die gepakt is met stelen weer marokanen snapje ik weet niet waarom ze het deden maar ik wist zeker dat ik dan schuld gevoel zou krijgen...

26-07-2010, 02:58
Leer van je fouten.
Nu weet je tenminste dat je de volgende x wel wat van gaat zeggen.
(Hoop ik?)

26-07-2010, 03:00

Citaat door S070:
Leer van je fouten.
Nu weet je tenminste dat je de volgende x wel wat van gaat zeggen.
(Hoop ik?)



jaa... ik vind het gewoon erg lastig en krijg al gauw schuld gevoel...

26-07-2010, 03:01

Citaat door Bloemjuh:
jaa maar ik weet niet ik wouw ze geen schande geven of dat ze zich rot schrikken weer een marokaan die gepakt is met stelen weer marokanen snapje ik weet niet waarom ze het deden maar ik wist zeker dat ik dan schuld gevoel zou krijgen...

Ik snap heel goed wat je wilt zeggen. Het voelt als verraad ofzo? Maar zelfs dan, gewoon doen! We mogen onrecht niet negeren, zelfs niet als het een Marokkaanse is.

Als jij het ziet kan je ernaartoe lopen en adviseren, zonder de politie te bellen. Als ze moeilijk doen en het spul niet willen teruggeven - gewoon hard aanpakken. Ik had ook een keer zo een situatie, probeerde rustig met haar te praten, te adviseren dat diefstal niet toegestaan is en dat ze het moet terug geven. In ruil daarvoor bel je de politie niet en maak je er geen melding van.

Zoiets?

26-07-2010, 03:02
een baan is toch je baan. ik heb sowieso een bloedhekel aan dieven dus ik zou ze persoonlijk bij de kraag pakken, meenemen naar een aparte ruimte en wachten tot dat de politie arriveert. kijk is zelf wat je hier mee hebt bereikt.. die dieven zitten daar echt niet mee in begrijp ook niet waarom je empathie voor dat soort lui opbrengt dus het is een marokkaan dus ze hebben cartablanche om alle normen en waarden los te trekken

26-07-2010, 03:02



Citaat door Bloemjuh:
jaa... ik vind het gewoon erg lastig en krijg al gauw schuld gevoel...


Ik snap het aan de ene kant wel.
Maar je hoeft je niet te verantwoorden van hun daden.

26-07-2010, 03:11

Citaat door Qalamist:
Ik snap heel goed wat je wilt zeggen. Het voelt als verraad ofzo? Maar zelfs dan, gewoon doen! We mogen onrecht niet negeren, zelfs niet als het een Marokkaanse is.

Als jij het ziet kan je ernaartoe lopen en adviseren, zonder de politie te bellen. Als ze moeilijk doen en het spul niet willen teruggeven - gewoon hard aanpakken. Ik had ook een keer zo een situatie, probeerde rustig met haar te praten, te adviseren dat diefstal niet toegestaan is en dat ze het moet terug geven. In ruil daarvoor bel je de politie niet en maak je er geen melding van.

Zoiets?


juist dat bedoel ik jaa maar als ik dat had gedaan en ik werd gezienn???
dan ben ik medeplichig omdat ik ze dan zegmaar help...!! en word gelijk ontslagen en kan het vergeten ooit nog in een kleding winkel te werken ...

26-07-2010, 03:13

Citaat door clublife:
een baan is toch je baan. ik heb sowieso een bloedhekel aan dieven dus ik zou ze persoonlijk bij de kraag pakken, meenemen naar een aparte ruimte en wachten tot dat de politie arriveert. kijk is zelf wat je hier mee hebt bereikt.. die dieven zitten daar echt niet mee in begrijp ook niet waarom je empathie voor dat soort lui opbrengt dus het is een marokkaan dus ze hebben cartablanche om alle normen en waarden los te trekken


jjaa alleen ik weet et niet stel dat het je eigen moeder was?

weetje ik weet het gewoon niet.....als ik et wel had gedaan dan zou ik gwn echt een schuld gevoel krijgen wat ik liever niet wil

Pagina's : [1] 2 3