Bekijk volle/desktop versie : Iphone 4?



Pagina's : [1] 2

25-07-2010, 23:39
Will soon be mine.......


25-07-2010, 23:41


Hoor overal dat die dingen slecht zijn.

25-07-2010, 23:42

Citaat door Abnormal_:
Hoor overal dat die dingen slecht zijn.


Haha nee hoor. Ken genoeg mensen die de Iphone 3gs hebben.. en iphone 4 zal alleen beter zijn en meer opties hebben!

25-07-2010, 23:47
Tot nu toe heeft de iphone 4 alleen maar slechte beoordelingen gehad.

25-07-2010, 23:47


Ik wacht op de updatet versies, volgend jaar; dan hebben ze eventuele bugs verholpen....

25-07-2010, 23:49
Slecht ding, alleen maar klachten! Ga voor de nieuwste HTC toestellen die op Android werken.

25-07-2010, 23:52
Als tie op voorraad is ja

Ik zelf ga eerst een imac 27 en ipad halen. Daarna mag die iphone 4 mijn 3gs vervangen.

25-07-2010, 23:54

Citaat door Abnormal_:
Tot nu toe heeft de iphone 4 alleen maar slechte beoordelingen gehad.

Over ontvangst gaat dat, maar ze leveren daar nu bumpers voor zodat ontvangst beter is..

Citaat door fauna:
Ik wacht op de updatet versies, volgend jaar; dan hebben ze eventuele bugs verholpen....

Iphone 4 updateversie is al beschikbaar, maar die zou ik juist niet doen.. iphone 3gs gaat dan een stuk trager.. zou ik niet doen, of als je het doet, maak een back up.

25-07-2010, 23:55

Citaat door Abnormal_:
Tot nu toe heeft de iphone 4 alleen maar slechte beoordelingen gehad.


Dat zijn mierenneukers.

Citaat door fauna:
Ik wacht op de updatet versies, volgend jaar; dan hebben ze eventuele bugs verholpen....


Updaten doe je via itunes en ios 4.0.1 draait perfect op mijn iphone 3gs 32gb.


Citaat door Qalamist:
Slecht ding, alleen maar klachten! Ga voor de nieuwste HTC toestellen die op Android werken.


Ik weet wel zeker dat er meer klachten zijn over HTC, dan over de iphone zelf.


Android kan je ook gewoon op je iphone installeren. Dan heb je een toestel met hoogwaardige hardware.

25-07-2010, 23:55

Citaat door Qalamist:
Slecht ding, alleen maar klachten! Ga voor de nieuwste HTC toestellen die op Android werken.

Die vind ik weer niks..

Citaat door mr.niceguy:
Als tie op voorraad is ja

Ik zelf ga eerst een imac 27 en ipad halen. Daarna mag die iphone 4 mijn 3gs vervangen.


Ik heb gereserveerd.. :P

25-07-2010, 23:58

Citaat door mr.niceguy:
Als tie op voorraad is ja

Ik zelf ga eerst een imac 27 en ipad halen. Daarna mag die iphone 4 mijn 3gs vervangen.



Kheb die imac 27, ben dat ding nu al zat. Hijs overdreven groot voor een pc.

Citaat door mr.niceguy:
Dat zijn mierenneukers.





Pardon,

26-07-2010, 00:00
iPhone 4 is súlecht.

26-07-2010, 00:02



Citaat door Abnormal_:
Kheb die imac 27, ben dat ding nu al zat. Hijs overdreven groot voor een pc.



Pardon,


Dat ding is ook niet gemaakt om mee te internetten, want dan heb je genoeg aan een 23inch.

Elke telefoon heeft een deathgrip.

26-07-2010, 00:06

Citaat door mr.niceguy:


Ik weet wel zeker dat er meer klachten zijn over HTC, dan over de iphone zelf.


Android kan je ook gewoon op je iphone installeren. Dan heb je een toestel met hoogwaardige hardware.

Dat is dus onzin! Over HTC-toestellen lees ik 9 van de 10 alleen maar goede referenties. 5x zo beter. Inhoudelijk ziet het er allemaal veel leuker uit. Toepassingen zijn 9 van de 10 gratis en binnen 1 minuut te downloaden. Het merkt spreekt weinig mensen aan, maar ik wil nooit meer wat anders.

Citaat door Memory:
Die vind ik weer niks..

Ik heb gereserveerd.. :P

Volgens mij weet je niet eens waar ik het over heb..

26-07-2010, 00:12

Citaat door Qalamist:
Dat is dus onzin! Over HTC-toestellen lees ik 9 van de 10 alleen maar goede referenties. 5x zo beter. Inhoudelijk ziet het er allemaal veel leuker uit. Toepassingen zijn 9 van de 10 gratis en binnen 1 minuut te downloaden. Het merkt spreekt weinig mensen aan, maar ik wil nooit meer wat anders.

Volgens mij weet je niet eens waar ik het over heb..


En dat omdat ik geen HTC wil?

Pagina's : [1] 2