Bekijk volle/desktop versie : mobra stof



Pagina's : [1] 2

25-07-2010, 16:17
waar kan ik die halen. wat zijn de prijzen. het liefst met site's en het liefst in nederland.

25-07-2010, 18:48


meid, die kan je overal krijgen op lappenmarkten bijv in Utrecht, Denhaag Amsterdam en tevens kan je het ook in Marokko kopen echter is er toch een verschil in kwaliteit waardoor je het kan vinden voor 3 euro per meter en sommige kunnen je wel 15 per meter kosten ligt dus aan de kwaliteit.

groetjes

25-07-2010, 19:02
wat? mobra voor zo goedkoop??? maar dan heb je de namaak toch niet de echte? want die zijn dan echt rond de 60 euro..

25-07-2010, 19:04
Ja het kan oplopen van goedkoop tot heel erg duur het is gewoon verschil in kwaliteit van slecht tot supergoed, ik koop het nooit hier maar krijg het altijd uit Saoudie Arabie en had toen heel veel uit Dubai gehaald daar is de beste mobra voor heel goedkoop te verkrijgen.

25-07-2010, 19:10



Citaat door ModeduYasmina:
meid, die kan je overal krijgen op lappenmarkten bijv in Utrecht, Denhaag Amsterdam en tevens kan je het ook in Marokko kopen echter is er toch een verschil in kwaliteit waardoor je het kan vinden voor 3 euro per meter en sommige kunnen je wel 15 per meter kosten ligt dus aan de kwaliteit.

groetjes



ja maar ik wil echt een goede en niet van de markt. want die had ik ook al gezien maar dat is van zo een slechte kwaliteit.

25-07-2010, 19:11

Citaat door aitsaid_meisje:
ja maar ik wil echt een goede en niet van de markt. want die had ik ook al gezien maar dat is van zo een slechte kwaliteit.


Wat voor kleur wil je en hoeveel meter?

25-07-2010, 19:15

Citaat door ModeduYasmina:
Wat voor kleur wil je en hoeveel meter?



ik heb sowieso 3 meter nodig maar even een foto zoeken met de kleur die ik wil

25-07-2010, 19:17
En per wanneer heb je het nodig? Want als het nog geen haast heeft kan ik iemand vragen het mee te nemen van Saoudie Arabie maar die persoon komt pas na het suikerfeest terug.

25-07-2010, 19:24

Citaat door ModeduYasmina:
En per wanneer heb je het nodig? Want als het nog geen haast heeft kan ik iemand vragen het mee te nemen van Saoudie Arabie maar die persoon komt pas na het suikerfeest terug.



ik heb hem na het suikerfeest pas nodig. wat zal het mij gaan kosten als die vanuit saoudi arabie word gehaald? wat word er in totaal voor gevraagd?

25-07-2010, 19:28

Citaat door aitsaid_meisje:
ik heb hem na het suikerfeest pas nodig. wat zal het mij gaan kosten als die vanuit saoudi arabie word gehaald? wat word er in totaal voor gevraagd?


Ooh ok, mijn moeder gaat zelf inshallah ik ga haar vragen hoe duur die stof is per meter. Je betaald gewoon de kosten voor de stof en je komt m dan ophalen. Ze is nu in Marokko zodra ik haar spreek ga ik het vragen en stuur ik je een pm inshallah.

Groetjes,
Yasmina

25-07-2010, 19:30

Citaat door ModeduYasmina:
Ooh ok, mijn moeder gaat zelf inshallah ik ga haar vragen hoe duur die stof is per meter. Je betaald gewoon de kosten voor de stof en je komt m dan ophalen. Ze is nu in Marokko zodra ik haar spreek ga ik het vragen en stuur ik je een pm inshallah.

Groetjes,
Yasmina



nee ik wil ook gewoon betalen voor de moeite die word gedaan om het te halen en brengen. gaat je moeder dan naar mekka?

25-07-2010, 19:31




ik wil deze laten maken dus ik wil graag die blauwe kleur.

25-07-2010, 19:37


Dat is donker turquase, zodra ik haar aan de lijn krijg ga ik haar vragen hoe duur het is per meter. Je hoeft verder niks te betalen alleen op komen halen als het zover is inshallah. Ja ze gaat Umrah verrichten inshallah.
Ik stuur je een pm zodra ik het weet.

Groetjes,
Yasmina

25-07-2010, 19:46
Ik lees hier 3 euro per meter ????!!! Wow dat is toch geen echte mobra ik heb 45 euro de meter moeten betalen

25-07-2010, 19:55

Citaat door ModeduYasmina:
Dat is donker turquase, zodra ik haar aan de lijn krijg ga ik haar vragen hoe duur het is per meter. Je hoeft verder niks te betalen alleen op komen halen als het zover is inshallah. Ja ze gaat Umrah verrichten inshallah.
Ik stuur je een pm zodra ik het weet.

Groetjes,
Yasmina



oke is goed. dan hoor ik nog van je. dan kan ik altijd kijken of het binnen mijn budget past. maar weet je ook niet wat gemiddeld het zal kosten?

Pagina's : [1] 2