Bekijk volle/desktop versie : Informatie over Slotervaart: huisarts, tandarts, Iraanse producten



25-07-2010, 10:43
Hoi allemaal,

Eerst mijn excuses: ik ben geen Marokkaan en mijn vragen hebben niets met Marokko te maken. Ik heb echter het idee dat dit forum de beste plek is om informatie te vinden over mijn nieuwe wijk, ik sta op het punt te verhuizen naar Slotervaart (helemaal in het oosten van de wijk, vlakbij de A10).

Ik ben benieuwd of jullie:

1) ervaring hebben met huisartsen in deze omgeving, mijn oude huisarts zei altijd eerst wacht maar een paar weekjes voordat hij voorschreef of doorverwees en dat wil ik niet graag nogmaals;

2) ervaring hebben met tandartsen in deze omgeving;

3) hier in de buurt winkels kennen die producten uit Iran verkopen, bijvoorbeeld een Perzische of Afghaanse winkel of een andere buitenlandse winkel die producten als saffraan (het liefs uit Iran, die uit andere landen heeft vaak weinig smaak), zereshk, basmati rijst en bamyeh (okra) goedkoop heeft

Alvast hartelijk bedankt!

25-07-2010, 22:55


Bij de pietercalandlaan zit er een top-tandarts

26-07-2010, 19:57
In de der Kinderstraat is er een goede tandarts(chinese man Tjin dacht ik). In de kinkerstraat een kruidenier, als ik me niet vergis is dit een Iranier (of Iranese NL is moeilijk gir).
Ben zelf nog op zoek naar een goede huisarts waar zowel een vrouwelijke als mannelijke arts werkt, kent iemand er 1 in Slotervaart.

24-11-2010, 11:16
Ik ben zelf ook op zoek naar een vrouwelijke huisarts in slotervaart

Wie kent er 1 die goed is?

Grt