Bekijk volle/desktop versie : Real madrid en Barcelona strijden om Özil



25-07-2010, 05:29
Uitgegeven: 24 juli 2010 13:01
Laatst gewijzigd: 24 juli 2010 13:01

AMSTERDAM - Real Madrid en FC Barcelona vechten met elkaar om Mesut Özil. Real leek lange tijd het meest concreet voor de Duitse spelmaker, maar Barcelona ziet in Özil een prima alternatief voor Cesc Fabregas.
De Catalanen hebben grote moeite om met Arsenal overeenstemming te bereiken over een transfer van Fabregas.

Vanwege de impasse die is ontstaan zou Barcelona bereid zijn de aandacht te verleggen naar Özil.


Dit meldt Marca. De 21-jarige middenvelder staat nog één seizoen onder contract bij zijn huidige club Werder Bremen. Voor Werder komt de interesse van Barcelona in Özil niet ongelegen omdat het nu de transfersom kan opdrijven.

Naar verluidt zou de hoogte van de afkoopsom kunnen oplopen tot zo'n 15 miljoen euro.


http://www.nu.nl/sport/2299271/real-en-barcelona-strijden-ozil.html

25-07-2010, 14:47


ik zie die gast graag bij arsenal met nasri e cesc


nasri---cesc----ozil

25-07-2010, 14:51
arsenal is de club voor hem

25-07-2010, 16:29

Citaat door Arifiii:
ik zie die gast graag bij arsenal met nasri e cesc


nasri---cesc----ozil


3 aanvallende middenvelders, vind ik te overdreven. plus nog die aanvallers , is teveel van het goeie, ik zie ozil liever niet bij arsenal eigelijk

Citaat door geefhetop:
arsenal is de club voor hem


dat zou kunnen, maar er zijn meerdere clubs die goed voor hem zijn,

manchester united vind ik wel goeie, kan hij de nieuwe cristiano ronaldo zijn

25-07-2010, 16:30


Bij Arsenal zou hij zeker meer aan spelen toe komen.

25-07-2010, 16:47
Hoef hem niet bij Real. Ik zie liever die Canales! Zelfde type speler. Lijkt me dus ook broodjeaap, of is het een betrouwbare bron?

25-07-2010, 16:54

Citaat door MADEinMOROCCO:
Bij Arsenal zou hij zeker meer aan spelen toe komen.


helemaal niet arsenal heeft al genoeg aanvallende kwaliteit, ozil past daar niet in denk ik


Citaat door Taouzani:
özil moet bij barca de concurrentie aangaan met Iniesta en Xavi... good luck!!


ik zou niets liever willen dat ie voor barca speelt, maar ik vind het zielig voor hem, dan wordt hij stand in voor iniesta, en eigelijk is hij dat meer waard.

bij real madrid heeft ie niks te zoeken daar is volgens mij van 23 man 20 man middenvelders

Citaat door Qalamist:
Hoef hem niet bij Real. Ik zie liever die Canales! Zelfde type speler. Lijkt me dus ook broodjeaap, of is het een betrouwbare bron?


nu.nl is betrouwbaar

25-07-2010, 17:00

Citaat door BroodjeIzan12:


nu.nl is betrouwbaar

Ja maar nu.nl moet het ook ergens vandaan hebben! Ik denk dat zij het weer hebben van zo een onbetrouwbaar krantje. Las het ook op goal.com geloof ik, en daar waren de bronnen zeer onbetrouwbaar. Dat Barca hem wil lijkt me logisch als Fabregas niet lukt, maar Real heeft precies dezelfde type speler al aangetrokken.

It makes no sence..

25-07-2010, 17:04

Citaat door Qalamist:
Ja maar nu.nl moet het ook ergens vandaan hebben! Ik denk dat zij het weer hebben van zo een onbetrouwbaar krantje. Las het ook op goal.com geloof ik, en daar waren de bronnen zeer onbetrouwbaar. Dat Barca hem wil lijkt me logisch als Fabregas niet lukt, maar Real heeft precies dezelfde type speler al aangetrokken.

It makes no sence..


van real madrid snap ik het ook niet, ik vind al raar dat ze khedira aantrekken,
laat staan ozil, heel die koopbeleid bij real madrid is mislukt,

25-07-2010, 17:24

Citaat door BroodjeIzan12:
3 aanvallende middenvelders, vind ik te overdreven. plus nog die aanvallers , is teveel van het goeie, ik zie ozil liever niet bij arsenal eigelijk


dat zou kunnen, maar er zijn meerdere clubs die goed voor hem zijn,

manchester united vind ik wel goeie, kan hij de nieuwe cristiano ronaldo zijn


vind hem ook wel bij united passen alleen vrees ik dat hij daar niet in de basis mag starten

25-07-2010, 18:12
Barça zal hem niet halen, ze missen nu momenteel iemand op het middenveld dat controlerend kan spelen maar ook de positie van Yaya kan opvullen.

Denk eerder dat ze afwachten tot volgend jaar op Fabrégas of eventeel een aankoop van een verdedigende middenvelder: daar hebben ze nu alleen Sergio en Keita voor, da's te weinig.

25-07-2010, 18:54
inschaallah naar barca

26-07-2010, 09:21



Citaat door geefhetop:
vind hem ook wel bij united passen alleen vrees ik dat hij daar niet in de basis mag starten


geloof me in manchester united zouden ze hem gelijk basis plek garanderen ze dromen van zo een speler

Citaat door Irish_Boy:
Barça zal hem niet halen, ze missen nu momenteel iemand op het middenveld dat controlerend kan spelen maar ook de positie van Yaya kan opvullen.

Denk eerder dat ze afwachten tot volgend jaar op Fabrégas of eventeel een aankoop van een verdedigende middenvelder: daar hebben ze nu alleen Sergio en Keita voor, da's te weinig.


fabregas is leuk voro de barca cultuur, leuk en aardig, maar fabregas mag daar blijven die heeft barca niet nodig,

en ozil eerlijk is eerlijk eigelijk ook niet. wel voor stand in, maar dat zou niet eerlijk zijn tegenover hem

26-07-2010, 09:23
Barca heeft zoiezo iemand nodig om Xavi te vervangen over een paar jaar, die begint ook al op leeftijd te raken.

Madrid is m3ayek die willen alle middenvelders van Europa kopen, tfoe 3la irriterende bestuur ze daar hebben.