Bekijk volle/desktop versie : Da'wa!



14-08-2004, 00:17





Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze. Voorzeker uw Heer weet het beste wie van Zijn weg is afgedwaald; en Hij kent degenen goed die juist geleid zijn.

En indien gij vergeldt, doe dit dan naar mate u onrecht werd aangedaan; maar als gij geduld toont dan is dat voorzeker het beste voor degenen die geduldig zign.

En wees geduldig, voorwaar uw geduld is alleen met de hulp van Allah (mogelijk). En treur niet over hen (de ongelovigen), noch maak u ongerust over hun plannen.

Voorwaar, Allah is met degenen, die (God) vrezen en goeddoen.


[Surah: An-Nahl Ayaat: 125-128]




Ma'asalaama

14-08-2004, 03:16


Wa 3alaikum Asalaam wa Ra7matulahi wa Barakatuhu

Djazaak Allahu Alfa Gairan wa Djazaak Allahu Fil Djannat Alfirdaus wa djamee3 Almuslimien walmuslimaat fie kullie makaan Amien

14-08-2004, 11:33
DjazaakAllaahoe Ghayran.
Tip: een uitstekend boekje in de Nedelandse taal hieromtrent is : Inleiding tot de (shari'ah) wetenschappen. Van Aboe 'Abdoel Ilaah at-Tamiemie. Zeker aanschaffen.

http://www.troid.org/articles/dawah/index.htm

14-08-2004, 11:36
(Bericht #)

http://forums.marokko.nl/showthread...368#post5834368

Plus de gebruikelijke waarschuwing

DEViANCE is..

AliCyaankali
Blond
Germen
Germen1
Hanief
Hanif1
Hanif2
Hanif3
Hanif4
Jaouad76
Sunnah_adept
SweetSunnah
SunnahWarrior



pas op voor mensen die verkeerde informatie geven ik zou zeggen bekijk zijn profiel

wasalaam

14-08-2004, 11:46



Citaat:
Origineel gepost door DEViANCE
Ik geef keiharde bewijzen, sahih hadith en spijkerharde argumenten. Jij kan alleen op de man spelen.
Geen wonder dat je waarschuwt en geen wonder dat nadenken haram is volgens de soenna. De waarheid is de Nemesis van de soennah.
praat tegen de muur die begrijpt jou

die leugens die je verzint die gaan bij ons niet naar binnen wilt het wel naar binnen gaan dan waarschuwen we ons broeders en zusters voor


mage allah ons daarbij helpen

14-08-2004, 11:48
Zoals ik al zoveel keren heb gezegd, en ik blijf het zeggen; alles wat je de soennah verwijt, is dubbel terug te vinden in jou "authentieke evangelies".

Dus dwing me maar niet om citaten te plaatsen uit je "super betrouwbare bijbel" te plaatsen. Hypocriet die je bent.

14-08-2004, 17:14

Citaat:
Origineel gepost door Ubaydah
Wa 3alaikum Asalaam wa Ra7matulahi wa Barakatuhu

Djazaak Allahu Alfa Gairan wa Djazaak Allahu Fil Djannat Alfirdaus wa djamee3 Almuslimien walmuslimaat fie kullie makaan Amien
Allahoemma Amien