Bekijk volle/desktop versie : Je man of je moeder bij de bevalling

Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7

23-07-2010, 23:00
Mijn man was er van in het begin tot einde bij.
Ik D8 in het begin ook van het zal geen zicht zijn met benen wijd open en dat persen hahah dat mn man dat moet zien. ik wou het eerst niet door de gedachte alleen al.
maar achteraf gezien vond ik het heel erg fijn dat hij er was. Hij was er hele tijd bij. En ik heb veel gehad aan hem

23-07-2010, 23:04

Citaat door Mimiedias12:
Ik wil dat ook... waarom is dat raar??

omdat je met je beentjes wijd daar ligt??

Ja maar stel je man is er bij en jemoeder niet. dan zijn er nog tig vrouwen die om je heen lopen. Of de vk, Of de gyne.

i Ik weet niet maar vind het niet echt raar.

ik vind het idd raar,of je kan je moeder vragen of ze bij de bevalling blijft of je man.de combi is note done! gwoon om het feit dat je idd aan t bevallen ben,2 benen in de lucht..je geslachtsdeel en je man en moeder kijekn daar naar.schaamte heet zo iets.mr goed als jij het vind kunne gewoon doen meid

23-07-2010, 23:07

Citaat door lala167:
nou bij was het dus mijn man, bij alle keren, mijn moeder wilde ik er niet bij hebben, mijn moeder zou er denk ik ook niet bij willen zijn

ik vind dat moment is gewoon iets tussen je man en jouw, tjsa mijn mening dan

helemaal met je eens

23-07-2010, 23:17
Gewoon mijn man, hij wilde het zelf ook.

Ik kan me mijn moeder er echt niet bij voorstellen, dat ze de pijn ziet in mijn gezicht. Plus met mijn man had ik ook mijn onzekerheden besproken, weet hoe ik reageer en wanneer hij me echt met rust moet laten, heel belangrijk!!

en je man ziet je xxx wel vaak, je moeder heeft het voor het laatst als kindje gezien

Maar goed iedereen heeft een andere kijk daarop Als jij liever je ma erbij wilt en je man wilt sowieso niet, dan heb je geen keuze.

23-07-2010, 23:22

Citaat door nadiak:
Gewoon mijn man, hij wilde het zelf ook.

Ik kan me mijn moeder er echt niet bij voorstellen, dat ze de pijn ziet in mijn gezicht. Plus met mijn man had ik ook mijn onzekerheden besproken, weet hoe ik reageer en wanneer hij me echt met rust moet laten, heel belangrijk!!

en je man ziet je xxx wel vaak, je moeder heeft het voor het laatst als kindje gezien Maar goed iedereen heeft een andere kijk daarop Als jij liever je ma erbij wilt en je man wilt sowieso niet, dan heb je geen keuze.

23-07-2010, 23:28

Citaat door mercedez207:

Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar ik zou me minder bij me man schamen dan bij me moeder, gewoon uit gewoonte.

23-07-2010, 23:32

Citaat door Usila:
hij mag in de gang blijven. /ik weet dat mijn moeder niet met hem in een ruimte gaat als ik aan het bevallen ben met mijn benen wijd!!

en ik kies echt voor mijn mamie Ik heb niks aan hem hij is heel zacht lief als ik hoofdpijn heb dan raakt ie in paniek

ik hoop echt dat je overdrijft

hogedrukreinige

23-07-2010, 23:35
Ik zou denk ik toch wel mijn man erbij houden

23-07-2010, 23:37

Citaat door Nilu:
Het is ontzettend belangrijk dat je man ziet en meemaakt hoe zijn kind ter wereld komt en ook om te zien wat jij daarvoor moet doormaken. Hij zal daardoor beseffen welke waarde jij hebt als vrouw en moeder van jullie kind.

Daarnaast moet je rekening houden dat een bevalling alle kanten op kan gaan. Er kunnen complicaties optreden, er kunnen zich situaties voordoen waarbij belangerijke beslissingen genomen moeten worden. Op zo'n moment heb je je levenspartner nodig!

idd en daarnaast moeten we niet vergeten dat je awrah niet aan je moeder getoond mag worden, dus je man is in dat geval ook beter, tenzij je tot je knieën bedekt blijft tijdens het bevallen wat ik betwijfel

hogedrukreinige

23-07-2010, 23:37
Ik wilde eerst ookijn moeder erbij en niet mijn man maar mijn man wilde er graag bij zijn en mijn moeder zei dat ze het niet aan
kon zien dat ik zou lijden van de pijn haha. Achteraf was ik wel blij dat mijn man erbij was heb veel aan hem gehad. Elhamdullilah was mijn moeder wel het eerste bezoek. Ze was er al meskiena toen ze me net baat de douche brachten dus vlak va de bevalling

23-07-2010, 23:38
wat nou als je schoonmoeder er bij wil zijn

23-07-2010, 23:57

Citaat door nadiak:
Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar ik zou me minder bij me man schamen dan bij me moeder, gewoon uit gewoonte.

daar ben ik het ook mee eens.

23-07-2010, 23:58

Maar mensen als je moeder en je man aanwezig zijn, hoeven ze toch niet pal recht voor je lola te gaan staan..!!

ze kunnen toch allebij zij maar dan naast je. Misschien is het omdat ik nog nooit een bevalling heb meegemaakt. Alleen van tv maar daar zie ik ook dat de dames een laken om zich heen hebben. Dus ik dacht dan zijn ze er allebij bij.
Allah oe ahlem.. Als het islamitisch gewoon kan , en het is alleen een kwestie van hasoema. Dan zal ik er niet zo veel prolemen mee hebben.

24-07-2010, 00:00

Citaat door mevr_watata:

Dan hebben sommigen een reden om haar fysiek pijn te doen en dan de weeen de schuld geven

24-07-2010, 00:02

Citaat door mevr_watata:

misschien over een paar jaartjes.. bij de volgende bevalling(zwangerschap) allah oe ahlem. Ik weet nu nog niet zo goed wat ik moet verwachten. EN om dat van alles wat om me heen te hebben. Lijkt me moeilijk. Ik weet wel dat als mn man er niet bij kan zijn. Ik met een hele goede vriendin heb afgesproken dat zij er bij mag zijn, en mams dan. Oe allah oe ahlem.

Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7