Bekijk volle/desktop versie : welk soort marokkaans muziek houden jullie van

Pagina's : [1] 2

09-03-2002, 11:18
IK HOUD VAN REGGADDA MUZIEK, DAT IS ECHT TOPMUZIEK EN DAN DIE RIJEN VAN VROUWEN EN MANNEN DIE OP DEZE MUZIEK DANSEN. HET IS ECHT GAAF
DE MENSEN UIT OUDJA BERKANE EN OMGEVIONG KENNEN DEZE MUZIEK, DE REST OOK MAAR DIT IS BEKEND BIJ DEZE MENSEN EN CHAABI IS OOK GAAF ALS DE MUZIEK SNEL GAAT DAN

EN JULLIE??????

09-03-2002, 12:06

REGGADA MUZIEK IS HET NIET REGGEA . REGADDA MUZIEK IS MAROKAANS , IK WWEET NIET WAAR JE HET OVER HEBT

09-03-2002, 15:47
wie anders dan...

P
R
O
D
I
G
Y

Klinkt als een marokkaan met teveel stress

09-03-2002, 15:49
islamitische anachied met name die van rachid roulam uit marokko........liefdesmuziek en al die rotzooi luister ik niet naar beslama.

09-03-2002, 15:54

Citaat:
Origineel gepost door yassine23
islamitische anachied met name die van rachid roulam uit marokko........liefdesmuziek en al die rotzooi luister ik niet naar beslama.
maar stiekum luister je wel liefdesmuziek en al die rotzooi

09-03-2002, 19:53
chaabi: senhaji bourgogne enz enz en natuurlijk maroc du star

rai : cheb khaled, cheb mami en ton ton du bled en MBS oew they are tha best

en voor de verder rest: RNB, SALSA MERENGUE, HIPHOP,JUGLEBEATS, EN NATUURLIJK ATMOZZZZZZZZZZZZZZ!!!

LOTTA LUV ZAKORA

PS: BEN ERG ECLECTIC!!!

09-03-2002, 19:54
wat is Atmozzzz????

09-03-2002, 19:58
ATMOZ IS EEN EIGENLIJK EEN DISCOTHEEK IN BELGIE, MAAR ZE HEBBEN OOK LIVE CD;S DIE ZE UITBRENGEN SINDS MN BROER ER ALTIJD NAAR TOE GAAT....HAALT HIJ DIE CD'S VOOR ME

CAPICHE???

ATMOZ IS TRANCE , GEMENGD MET JUGLEBEATS.....

LOTTA LUV ZAKORA

10-03-2002, 05:00
lelazina, kan ik ervan uit gaan dat je een prikbord verslaafde bent?

10-03-2002, 08:05
lala bouja!!
ray mix
en takzdak,takzdak

10-03-2002, 14:11
je hebt zulke erge hangtieten dat je niet eens doorhebt dat ze op de SHIFT KNOP HANGEN

gegroet ,je broeder die niet last heeft van maandelijkse problemen

10-03-2002, 14:12
attentie: Dit bericht is speciaal voor LELAHANGTIET
hahaaaaaaa

10-03-2002, 16:20

ik hou het liefste van Ray muziek,gewoon geen woorden voor zoals cheb Mami,cheb Galid,cheb foudel,cheb mounir,cheb Bilal,chena Maria,cheba Zina...
ook cherki vind ik mooi zoals Jorj Wasoef,Diana hedad,Najwa Karam,Jawad,Aser Helani,...
soms chahbi maar niet zo veel en rif muziek vind ik ook leuk zoals dat liedje Gahga a zoebida...
lmohim thella en tot nog eens

10-03-2002, 19:21
ik hou eigelijk van alles wel een beetje maar dakka marakchien zijn topper om te zien daar wordt je gewoon heel vrolijk van.
maar ik hou ook van rai,chaabi,chaarki en rif muziek

11-03-2002, 01:05

Citaat:
Origineel gepost door lelazina
broeder volgens mij voel jij je ERG verontwaardigd he?

Wat ik jou heb laten weten moest je niet zo nauw nemen!

Maar ik wilde er alleen mee zeggen dat je een vraag ook anders kan brengen. safi

En het bijzondere vind ik dat mensen zoals jij(die verontwaardigd zijn)alles te snel als bedrijging zien. Maar dat was niet mijn bedoeling. Ik ben zeker nog ver onder de grens gebleven. t smehni als ik je heb gemaakt, dat was ook niet mijn bedoeling.

EEN TIPPIE>>>ALS JE BOOS BENT MOET JE ZWIJGEN
reken maar dat dat helpt!

Gegroet je zuster

PS. ik heb enorm gelachen om mijn bijnaam hahaha
ja k heb ook enorm moeten lachen, maar dan over t geheel :melig:

oh ja... bedrEIgingen voel ik pas als iemand me in mn kloten grijpt en iets akeligs van plan is

als je boos bent moet je zwijgen :duim:

Pagina's : [1] 2