Bekijk volle/desktop versie : bril of lenzen



Pagina's : [1] 2

23-07-2010, 14:14
Wat draag jij?

Ik heb nu al bijna 10 jaar lenzen. Maar ik ben ze echt moe.
Ik zie nog steeds heel moeilijk of de lens binnenste buiten zit. Soms dan doe ik ze gewoon verkeerd in.

Ik ben nu aan het twijfelen of ik een bril ga halen inplaats van lenzen.

23-07-2010, 14:14


Jullie mogen ook foto's plaatsen van leuke brillen. Dan krijg ik een beetje een idee.

23-07-2010, 14:16
Waarom wil je het niet af. Soms bril en soms daglenzen.

23-07-2010, 14:29

Citaat door Mayday09:
Waarom wil je het niet af. Soms bril en soms daglenzen.


Ik ben ze zo zat opeens.

Ik heb nog een oude bril die doe ik op met t.v. kijken maar daar ga ik echt niet mee naar buiten.

23-07-2010, 14:34



Citaat door flippie:
Ik ben ze zo zat opeens.

Ik heb nog een oude bril die doe ik op met t.v. kijken maar daar ga ik echt niet mee naar buiten.



Dat kan ik begrijpen.

Koop gewoon een leuke bril en daglenzen. Dan kun je af en toe een dagje lenzen in als je de bril weer zat bent

23-07-2010, 14:41

Citaat door Mayday09:
Dat kan ik begrijpen.

Koop gewoon een leuke bril en daglenzen. Dan kun je af en toe een dagje lenzen in als je de bril weer zat bent


Daglenzen lijkt me helemaal erg omdat die lenzen dan nog vaker binnenste buiten zitten. Ik zie dat gewoon niet.

23-07-2010, 14:42

Citaat door flippie:
Daglenzen lijkt me helemaal erg omdat die lenzen dan nog vaker binnenste buiten zitten. Ik zie dat gewoon niet.



oh oke, maar je voelt het toch wel als ze verkeerd erin zitten.

23-07-2010, 14:44
Ik heb een bril, gebruik 't alleen in het verkeer (fietsen, rijden), college/werk of tv kijken.

23-07-2010, 14:46

Citaat door ImaneArab:
Ik heb een bril, gebruik 't alleen in het verkeer (fietsen, rijden), college/werk of tv kijken.


Welke sterkte heb jij?

23-07-2010, 14:58

Citaat door flippie:
Welke sterkte heb jij?


-1.75 en -2. Valt dus mee, gelukkig. Ben wel achteruit gegaan, had vorig jaar nog -1.5 en -1.75.

23-07-2010, 15:04
Ik draag een bril. Alleen als ik televisie ga kijken en tijdens fietsen.

23-07-2010, 16:16
Ik heb lenzen en bril.Bril heb ik het meeste op,lenzen als ik naar een feestje ga(ze3ma ijdel...)Ik heb harde lenzen dus flippie:ik weet niet waar je het over hebt met het binneste buiten??

23-07-2010, 16:46



Citaat door flippie:
Wat draag jij?

Ik heb nu al bijna 10 jaar lenzen. Maar ik ben ze echt moe.
Ik zie nog steeds heel moeilijk of de lens binnenste buiten zit. Soms dan doe ik ze gewoon verkeerd in.

Ik ben nu aan het twijfelen of ik een bril ga halen inplaats van lenzen.


Ik draag ook al heel wat jaren lenzen en heb daarnaast 2 brillen. Ik draag alleen thuis een bril of als mijn ogen geirriteerd zijn.

Je hebt tegenwoordig hele leuke brillen, misschien een idee om even bij een opticien binnen te lopen?

Je lenzen verkeerd indoen kun je heel gemakkelijk voorkomen door die lenzenkokertjes aan te schaffen waarbij je aan elke kant de lens erin doet en dichtklikt. Zo kun je elke ochtend de lens er aan de juiste kant uithalen en voorkom je dat je ze verkeerd indoet.

23-07-2010, 16:48

Citaat door lallakouzina:
Ik heb lenzen en bril.Bril heb ik het meeste op,lenzen als ik naar een feestje ga(ze3ma ijdel...)Ik heb harde lenzen dus flippie:ik weet niet waar je het over hebt met het binneste buiten??


Harde lenzen zijn van glas en kun je dus niet verkeerd indoen. Topicstarter heeft blijkbaar zachte lenzen, deze zijn van plastic en flexibel en kunnen omklappen.

23-07-2010, 17:56
heb ook een bril ik draag die bij rijden of tv kijken lenzen vind ik minder

Pagina's : [1] 2