Bekijk volle/desktop versie : 29-jarige Saudi ligt 6 jaar lang aan de ketting op bed



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25

22-07-2010, 23:59
MAKKAH: A 29-year-old Saudi in Makkah has been living in chains for over six years because he is, according to his father, possessed by a female jinn who refuses to leave him.

“Medical doctors and religious sheikhs have failed to diagnose my son. When he has fits, he has convulsions and his entire body twists and his eyes become completely white. Then the voice of a woman can be heard coming from him,” said the father of the young man identified only as Turki.

“When my son first began suffering from this problem I took him to sheikhs to recite Qur’an on him but most of them became scared when they heard the female voice telling them that she was a royal jinn and that no one can exorcise her unless Turki dies,” he said.

The father said a sheikh advised him to tie his son’s arms and legs with iron chains and to read Qur’an on him. “We did this. My son became quiet but is totally unaware of what is happening around him. He does not talk and is now unable to harm anyone,” he added.

The man divorced Turki’s mother some time before he was possessed. His wife now lives with the couple’s four children in a two-room apartment.

“I also used to be possessed and this began when I was nine. I used to see a woman who would at times appear very beautiful and at times extremely ugly. I also used to see her sometimes surrounded by fire and sometimes with animal limbs,” he said.

The man said he suffered from this for over 40 years until a sheikh finally cured him. “My happiness was, however, short-lived because my son is now afflicted with a similar problem,” he added.

Muhammad Al-Suhali, professor of Shariah at Umm Al-Qura University in Makkah and a member of the National Society for Human Rights (NSHR), said he visited the young man and found him to be in a miserable condition.

“Turki was in a semi coma. He did not know what was going around him. He could not eat, drink or use the toilet without the help of others,” he said.

Al-Suhali said when he started reading some Qur’anic verses, Turki became furious and started shaking until he was about to fall out of his bed.

“When I stopped reciting, he became quiet again but was distant and unaware of what was happening,” he said.

He said the family is very poor. “The young man lives with his mother in the basement of an old building. They only have two small rooms, a bathroom and a kitchen. Their furniture is old and they live in very primitive conditions,” he said.

He called on the Ministry of Social Affairs to provide them with better accommodation and to include Turki in its social security program.

“The whole family lives on SR850 a month that they receive in social security,” he said.

Al-Suhali commended the patience and determination of Turki’s young wife, who remains with him in spite of his condition.

http://arabnews.com/saudiarabia/article87978.ece

23-07-2010, 00:12


soubganallah

heb echt met zulke mensen te doen

23-07-2010, 00:22

Citaat door djin:
soubganallah

heb echt met zulke mensen te doen


Ik ook. Zeker omdat zij geen normale medische hulp krijgen.

23-07-2010, 00:25

Citaat door Focus1:
Ik ook. Zeker omdat zij geen normale medische hulp krijgen.



hahah


normaal medisch hulp ?

probeer jij maar een geest uit iemand die bezeten is te verbannen met medische hulp


ik denk dat die djin je zelfs wat aandoet

puur om je te doen beseffen hoe dom je wel niet bent

23-07-2010, 00:28



Citaat door djin:
hahah


normaal medisch hulp ?

probeer jij maar een geest uit iemand die bezeten is te verbannen met medische hulp


ik denk dat die djin je zelfs wat aandoet

puur om je te doen beseffen hoe dom je wel niet bent


Geloof je echt in die onzin?

23-07-2010, 00:31

Citaat door Focus1:
Geloof je echt in die onzin?



sterker nog er zijn 3 soorten djins

23-07-2010, 00:32
ik heb zelf met eigen ogen meegemaakt

wat een djin met een mens kan doen en wat voor schade een djin de mens kan aanrichten

23-07-2010, 00:37

Citaat door djin:
ik heb zelf met eigen ogen meegemaakt

wat een djin met een mens kan doen en wat voor schade een djin de mens kan aanrichten


Bijzonder. Waarom gebeurt dat alleen bij mensen die in de islam en/of djins geloven?

Bij ongelovigen gebeurt zoiets nooit.

23-07-2010, 01:09

Citaat door Focus1:
Bijzonder. Waarom gebeurt dat alleen bij mensen die in de islam en/of djins geloven?

Bij ongelovigen gebeurt zoiets nooit.




omdat moslims weten van hun bestaan


als het bij een ongelovige gebeurt denken ze dat het aliens zijn

23-07-2010, 01:12

Citaat door djin:
omdat moslims weten van hun bestaan


als het bij een ongelovige gebeurt denken ze dat het aliens zijn




Nog nooit zoiets onzinnigs gehoord. Nimmer.

Als je gelooft dat zoiets bestaat heb je er last van. Als je weet dat het onzin is gebeurt het nooit.

Dus: accepteer dat het onzin is en je bent er van bevrijd.

23-07-2010, 01:14
Het is fake....

23-07-2010, 01:16

Citaat door Focus1:


Nog nooit zoiets onzinnigs gehoord. Nimmer.

Als je gelooft dat zoiets bestaat heb je er last van. Als je weet dat het onzin is gebeurt het nooit.


het is echt zo , het westen spreekt van aliens moslims weten dat het djins zijn

ik kan je het helaas niet bewijzen

maar dat is wat mensen meestal voor lief nemen van ach als ik er niet aan denk of over praat zal ik veilig zijn en niet in aanraking ermee komen


vroeg of laat komt elke mens in zijn leven misschien wel eens in aanraking met een djin

je zal het misschien niet eens door hebben

e nog maals aliens bestaan niet hebben nooit bestaan

djins daar in tegen hebben sinds de begin van deze aarde al hier op aarde rond gelopen

23-07-2010, 01:18



Citaat door JaguarXX:
Het is fake....




aan dit verhaal twijvel ik ook


omdat de koran de enige wapen is tegen de djins en de duivel(s)

maar het is aan allah swt (god) of je daadwerkelijk van een djin word verlost of niet

23-07-2010, 01:44

Citaat door Focus1:
Bijzonder. Waarom gebeurt dat alleen bij mensen die in de islam en/of djins geloven?

Bij ongelovigen gebeurt zoiets nooit.

Dit gebeurt echter ook bij 'ongelovige' of 'andere gelovige'.

Maar dan wordt er snel gesproken over schizofrenie/gedragstoornis. Sommige uitingen zijn onverklaarbaar. Men hoort stemmen/men heeft verschillende persoonlijkheden etc.
Echter is de ziekte schizofrenie onverklaarbaar.

23-07-2010, 01:52
Mensen die niet geloven in dit soort dingen zijn stupid,komt ook voor bij christenen kijk naar docu: Excorsism of Emily Rose

heb het ook met eigen ogen gezien bij mijn tantes,met behulp van mijn oom(imam) werden ze beter.

bij mij was het ook zo,alleen bij mij was de djin zwak
ik kon dan bijvoorbeeld geen Allah zeggen,lukte gewoon niet
ik wou het zeggen maar het lukte niet ik kwam alleen bij de A
mijn oom heeft het toen verdreven uit mijn lichaam met koran recitatie en water van mekka.

ken ook iemand die al 3 jaar in een psychische kliniek zit
en hij wordt maar niet beter hmm hoe zou dat toch komen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25