Bekijk volle/desktop versie : Vraagje, voor de marokkaanse jongens!



Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7 8

18-08-2004, 12:58

Citaat:
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
Wat ik wil zeggen is dat je niet zo met je vingertje moet wijzen.

Alsof er geen Marokkaanse ("islamitische&quot meisjes zijn die seks hebben, roken, drinken en varkensvlees eten. Wie is er dan vuiler? Degene dire het stiekem doet of degene die er openlijk voor uit komt?

Doe alsjeblieft je oogkleppen af.
in deze geef ik je groot gelijk

tegenwoordig zijn alle meiden met elkaar te vergelijken
zowel ned als marokkaans

ongeacht ras, ze doen toch hetzelfde

(daarmee bedoel ik niet elke marokkaanse meisje maar een grotendeels wel)

18-08-2004, 13:01

Leef en laat leven.

20-08-2004, 00:03

Citaat:
Origineel gepost door ladyp
Nou ik weet niet hoeveel NL meiden jij kent maar 80% van de meiden die ik ken roken niet!!!!Ook heb ik enkele vriendinnen die geen varkensvlees eten. Ik heb een paar marokkaanse vriendinnen gehad. Die at wel een frikandel op de hoek in de NL snackbar en verklaarde dat het halal was wanneer ik zei dat er varkensvlees in zat, zij dronk en rookte en heeft het bij wijze van met 4 voetbalteams gedaan. Ga ik nu ook alle marokkaanse meisjes over 1 kan scheren..niet dus!!!

Tuurlijk zijn er vieze mensen onder iedere bevolkingsgroep...maar scheer niet iedereen over 1 kam.
Dat zijn dan weer de mensen die jij kent.

Oudiath, het is maar een vraag. Van mij mogen ze doen wat ze niet laten kunnen.

ciao.

20-08-2004, 12:35

Citaat:
Origineel gepost door zinalady
En D@T KrAy-Z MoCrO ik heb sterk het idee dat jij je zeer aangesproken voelt op deze topic? How come???
Nee, ik voel me niet aangesproken. Ik vind gewoon dat mensen die zo denken verkeerd bezig zijn. Als Nederlanders zulke dingen over Marokkanen zouden zeggen dan zou ik net zo (of harder, je hebt het dan wel over mijn volk, stukje pride) reageren. Kwestie van logisch nadenken.

20-08-2004, 15:51

hallo ze moeten tog aan hun behoeften komen aangezien de meeste marokaanse meisjes sorry k bedoel de meest moslimse meisjes het niet willen geven voor het huwlijk jah dan gaan ze tog voor de nederlanders he

20-08-2004, 17:06

Citaat:
Origineel gepost door rachidaaaa
hallo ze moeten tog aan hun behoeften komen aangezien de meeste marokaanse meisjes sorry k bedoel de meest moslimse meisjes het niet willen geven voor het huwlijk jah dan gaan ze tog voor de nederlanders he
Ik neem aan dat meisjes ook hun behoeften hebben, maar als ze dan naar bijv. een donkere jongen stappen, dan breekt de hel los.

Hypocrisie is een bitch.

20-08-2004, 17:26

Citaat:
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
Ik neem aan dat meisjes ook hun behoeften hebben, maar als ze dan naar bijv. een donkere jongen stappen, dan breekt de hel los.

Hypocrisie is een bitch.
Waarom kunnenn jullie niet gewoon toegeven dat de meeste islamitische meisjes als maagd het huwelijk ingaan maar de meeste islamitische mannen juist niet!!

20-08-2004, 17:48

Citaat:
Origineel gepost door boeja
Waarom kunnenn jullie niet gewoon toegeven dat de meeste islamitische meisjes als maagd het huwelijk ingaan maar de meeste islamitische mannen juist niet!!
Daar gaat mijn reply niet om, ik probeer niets goed te praten.

20-08-2004, 20:44

Citaat:
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO
Daar gaat mijn reply niet om, ik probeer niets goed te praten.
fijn dat scheelt.

20-08-2004, 22:08
KohiNoor: Als je aangesproken voelt.

ciao.

21-08-2004, 21:28

Citaat:
Origineel gepost door KohiNoor
Ik ben Nederlands, toerlijk voel ik me aangesproken
Je kan dan wel Nederlands zijn, maar je hoeft niet de Nederlandse te zijn die ik bedoel.

ciao.

22-08-2004, 15:28
je had de titel van je topic anders moeten noemen!
je had het woord nederlandse weg moeten laten als je buiten de voordeur komt weet je dat er tegewoordig weinig verschil meer is.
ja er zullen veel nederlanders zijn die varkensvlees eten.
maar roken en drinken dat betwijfel ik.
en genoeg die niet roken en drinken.
en zoveel marokkaanen trekken vlees uit de automatic .
je zou eigenlijk dat nederlandse weg moeten laten want tegenwoordig is er amper verschil.

22-08-2004, 15:31

[QUOTE]Origineel gepost door siham_417
[B]haha die is goed maar niet alle jongens zijn zo hoor......ken er genoeg die nederlandse meisjes uit kotsen........

en ja dan heb ik een vraag waarom zijn er sommige marokkaanse meisjes die met een neger naar bed gaan ik bedoel die eten toch ook alleen maar bananen .

zo wat een domme opmerking .
negers eten alleen maar rijst en bananen hoe kom je aan die bronnen zeker uit de donald ducks van 1982.

23-08-2004, 14:38

Citaat:
Origineel gepost door sweety21
je had de titel van je topic anders moeten noemen!
je had het woord nederlandse weg moeten laten als je buiten de voordeur komt weet je dat er tegewoordig weinig verschil meer is.
ja er zullen veel nederlanders zijn die varkensvlees eten.
maar roken en drinken dat betwijfel ik.
en genoeg die niet roken en drinken.
en zoveel marokkaanen trekken vlees uit de automatic .
je zou eigenlijk dat nederlandse weg moeten laten want tegenwoordig is er amper verschil.
Ja, daar heb je eigenlijk wel gelijk in. Ik had gewoon moeten zeggen dames die......

Toedeloe.

23-08-2004, 21:41

Citaat:
Origineel gepost door DeBeste
Doen ze dat allemaal volgens jou?Wat een onzin man..ik ken genoeg nederlandse meisjes die dat allemaal niet doen..en je w il zeggen dat marokaanse meisjes dat niet doen?roken en drinken?hahahaha
Ja, dat heb ik nu al 100 keer gehoord.

Ik moest de vraag anders formuleren.

Toedeloe.

Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7 8