Bekijk volle/desktop versie : Mijn ex bemoeit zich nog met mijn leven



Pagina's : [1] 2

22-07-2010, 14:48
[we zijn constant aan het bellen en smssen, maar ik wil dat het stopt, hij heeft groot invloed op mijn leven, hij zegt met wie ik kan omgaan, wat ik zal aantrekken, waar ik het best mijn spullen kan kopen, en ik vraag hem altijd om advies. Het verschil met onze oud leven is dat hij me niet meer kust op voorhoofd als we elkaar zien. ik wil nu van hem af, want laatste tijd begint hij zich steeds meer voor te dringen op de voorgrond, mijn vriendinnen gaan ook nu met hem om.]

22-07-2010, 14:50



Citaat door wiewie3:
[we zijn constant aan het bellen en smssen, maar ik wil dat het stopt, hij heeft groot invloed op mijn leven, hij zegt met wie ik kan omgaan, wat ik zal aantrekken, waar ik het best mijn spullen kan kopen, en ik vraag hem altijd om advies. Het verschil met onze oud leven is dat hij me niet meer kust op voorhoofd als we elkaar zien. ik wil nu van hem af, want laatste tijd begint hij zich steeds meer voor te dringen op de voorgrond, mijn vriendinnen gaan ook nu met hem om.]



ik heb hetzelfde

22-07-2010, 14:53
Dat komt omdat je 't toestaat.

22-07-2010, 14:57

Citaat door Boodschappentas:
Dat komt omdat je 't toestaat.



klopt hlemaal

22-07-2010, 14:58



Citaat door Karimavir:
klopt hlemaal


Als je verandering wil zien moet je duidelijk je grenzen aangeven.

22-07-2010, 15:00
hahaha stupid bitches will always excist.
Trek je bek eens een keer open.. je zegt EX vriend?
Geen broers neven ofzo die ff met hem kunnen babbelen?
Paar stoten lost veel problemen op.

22-07-2010, 15:00

Citaat door Boodschappentas:
Als je verandering wil zien moet je duidelijk je grenzen aangeven.



dat weet ik nu wel en heb ik ook gedaan.

22-07-2010, 15:01

Citaat door FunAlert:
hahaha stupid bitches will always excist.
Trek je bek eens een keer open.. je zegt EX vriend?
Geen broers neven ofzo die ff met hem kunnen babbelen?
Paar stoten lost veel problemen op.



wat een bull shit

22-07-2010, 15:02

Citaat door FunAlert:
hahaha stupid bitches will always excist.
Trek je bek eens een keer open.. je zegt EX vriend?
Geen broers neven ofzo die ff met hem kunnen babbelen?
Paar stoten lost veel problemen op.


Nee, dat is de manier.

22-07-2010, 15:03

Citaat door Karimavir:
dat weet ik nu wel en heb ik ook gedaan.


Je zei net dat je nog steeds hetzelfde hebt. Hoe zie je verandering?

22-07-2010, 15:06

Citaat door Boodschappentas:
Je zei net dat je nog steeds hetzelfde hebt. Hoe zie je verandering?



ik heb gisteren definitief ctc verbroken

22-07-2010, 15:07

Citaat door Boodschappentas:
Nee, dat is de manier.


Aah ik zie het al, stiekem kick je er nog zeker op dat ie dingen voor je bepaald. blijkbaar ben je een afhankelijk vrouwtje.

EN JA dat is een hele goede manier om ervoor te zorgen dat ie je met rust laat en zelf als ie je ziet dan vlucht ie weg.
maar blijkbaar geen kerels met ruggegraat bij jou.
stuur hem maar een keertje langs mij, valt ie je nooit meer lastig, alleen gaat je wel wat kosten.

22-07-2010, 15:07



Citaat door wiewie3:
[we zijn constant aan het bellen en smssen, maar ik wil dat het stopt, hij heeft groot invloed op mijn leven, hij zegt met wie ik kan omgaan, wat ik zal aantrekken, waar ik het best mijn spullen kan kopen, en ik vraag hem altijd om advies. Het verschil met onze oud leven is dat hij me niet meer kust op voorhoofd als we elkaar zien. ik wil nu van hem af, want laatste tijd begint hij zich steeds meer voor te dringen op de voorgrond, mijn vriendinnen gaan ook nu met hem om.]


Zo herkenbaar dit, die homo's ook altijd! Ze zouden allemaal bij elkaar moeten gaan wonen, op een camping in een caravan ofzo!

22-07-2010, 15:07
Praat er met hem over.. Het is je ex mopp! hij mag en kan niet over jou leven beslissen..anders moet ie je maar terug nemen

22-07-2010, 15:15

Citaat door Karimavir:
ik heb gisteren definitief ctc verbroken


En dat heb je hiervoor nooit gedaan?


Citaat door FunAlert:
Aah ik zie het al, stiekem kick je er nog zeker op dat ie dingen voor je bepaald. blijkbaar ben je een afhankelijk vrouwtje.

EN JA dat is een hele goede manier om ervoor te zorgen dat ie je met rust laat en zelf als ie je ziet dan vlucht ie weg.
maar blijkbaar geen kerels met ruggegraat bij jou.
stuur hem maar een keertje langs mij, valt ie je nooit meer lastig, alleen gaat je wel wat kosten.


Kerel, waar heb je 't over? Ik maak dit niet mee, hoor.

Pagina's : [1] 2