Bekijk volle/desktop versie : Partner uit marokko......??



22-07-2010, 14:37
Selaam meiden

Ik wil jullie wat vragen en misschien zijn er nog meer meiden net als ik die ook wat hulp zoeken en wat tips willen.

Het gaat om partner uit marokko binnenhallen via Nederland.
Meiden die veel informatie hebben over hoe en wat aub laat het ons ook weten.
Wij hebben jullie hulp hard nodig ik zelf ben nog een student laatste jaar pw.

Met vriendelijke groeten van Bollywood2010.

pms zijn ook welkom

22-07-2010, 14:46


http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1107443

22-07-2010, 14:57
ik heb gehoort dat er weer nieuwe regels zijn dus ik wil graag weten hoe en wat je allemaal moet doen zodat je partner naar nederland kan komen.
zoals hoeveel moet je verdiennen en moet je vaste baan hebben en moet je huis hebben en moet hij nederlandstoets ofso doen in marokko en hoe oud moet je zijn als je iemand uit marokko wil binnen hallen snappieee

22-07-2010, 15:47
mijn nicht is met een man uit marokko getrouwd. ze heeft alles in 5 maanden geregeld. volgends mij heb je geen huis nodig. alleen een adres. en je moet dan ook boven de 1200 verdienen. toets in marokko is zo ie zo verplicht. en een vaste baan weet ik niet zeker. maar succes meid, en alles komt goed inchlh

22-07-2010, 20:56



Citaat door bollywood2010:
ik heb gehoort dat er weer nieuwe regels zijn dus ik wil graag weten hoe en wat je allemaal moet doen zodat je partner naar nederland kan komen.
zoals hoeveel moet je verdiennen en moet je vaste baan hebben en moet je huis hebben en moet hij nederlandstoets ofso doen in marokko en hoe oud moet je zijn als je iemand uit marokko wil binnen hallen snappieee



Als je een nlse nationaliteit hebt hoef je geen huis te hebben.
Je moet minimaal een contract van 1 jaar hebben.
je moet minimaal 1200 en nog wat verdienen
je moet als ht goed is 21 zijn

en je partner moet indd die toets halen in marokko.