Bekijk volle/desktop versie : - Beverwijk, Marokkaanse kraampjes ?



22-07-2010, 13:28
Salaam, hallo dames,

Ik wilde zondag naar beverwijk gaan, alleen vroeg ik me af hoe het daar is in de vakantie periode? Zijn die Marokkaanse kraampjes er nog wel allemaal, of zijn ze allemaal gesloten wegens vakantie?

23-07-2010, 15:26


niemand?

23-07-2010, 15:35
Mijn broer is 2 weken geleden samen met mijn vader geweest nou hij zei dat alles gesloten was.Op een paar telefoonwinkeltjes en restaurantjes na.
Dus ik zou niet gaan iedereen is nu op vakantie.

23-07-2010, 16:02
klopt, alles is nu gesloten bijna, beverwijk draait alleen goed als er mocro's zijn, anders zouden ze niets verdienen

23-07-2010, 16:12


Ik ben ook geweest afgelopen zondag. Er waren best nog wel wat kraampjes hoor. Je kan je er wel vermaken.

23-07-2010, 16:14
Als het geen haast heeft zou ik voor de zekerheid gewoon even wachten. In september is het alweer veel voller en kun je optimaal genieten van beverwijk.

23-07-2010, 16:17

Citaat door riffia19:
Mijn broer is 2 weken geleden samen met mijn vader geweest nou hij zei dat alles gesloten was.Op een paar telefoonwinkeltjes en restaurantjes na.
Dus ik zou niet gaan iedereen is nu op vakantie.


Citaat door ouafaetoen:
klopt, alles is nu gesloten bijna, beverwijk draait alleen goed als er mocro's zijn, anders zouden ze niets verdienen



Jaa dan heeft het geen zin natuurlijk. Heb geen zin om een lange afstand te leggen voor niks. Shokran lady's

23-07-2010, 16:20

Citaat door hollanda_girl:
Ik ben ook geweest afgelopen zondag. Er waren best nog wel wat kraampjes hoor. Je kan je er wel vermaken.


Ook marokkaanse kraampjes?


Citaat door ImaneArab:
Als het geen haast heeft zou ik voor de zekerheid gewoon even wachten. In september is het alweer veel voller en kun je optimaal genieten van beverwijk.


Ja dan wordt het pas na de ramadan. Ik dacht eindelijk een dagje gevuld te hebben voor mijn vakantie, niet dus. Dan maar opzoek gaan naar iets anders, no problem.