Bekijk volle/desktop versie : Realiseer jij je ook de rijkdom?

Pagina's : [1] 2

22-07-2010, 11:16
Als ik in het gezichtje kijk van mijn dochterje, als ze lacht, mama roept of weer iets nieuws ontdekt besef ik me steeds weer wat een enorme rijkdom dit is.
Niets in het leven is zo mooi als het hebben van je eigen kindje. En het maakt zoveel andere dingen goed.
Alhamdoelillah voor dit geschenk en het voorrecht!

22-07-2010, 11:20

Zucht...

22-07-2010, 11:22

en als ze dan hun armpjes rond je nek slaan

het is idd een enorme rijkdom mashAllah.

22-07-2010, 11:27
Het verlangen naar een kindje wordt met de dag groter vooral als ik dit soort dingen lees of zie.. wordt er helemaal fluffy van

Moge Allah swt jullie kindjes beschermen en jullie het goede schenken!!

22-07-2010, 11:27

Inderdaad....
Het hebben van je eigen kindjes is geweldig.. Niks of niemand kan dat gevoel aan je geven....

Moge ALLAH onze kinderen veel geluk en gezondheid schenken. Amien

22-07-2010, 11:30
lahie sla7houm, wi 7fedhoum.

amin.

22-07-2010, 11:33

Citaat door maryampje:
Het verlangen naar een kindje wordt met de dag groter vooral als ik dit soort dingen lees of zie.. wordt er helemaal fluffy van

Moge Allah swt jullie kindjes beschermen en jullie het goede schenken!!

Ben je bezig om zwanger te worden en lukt het niet? Zo ja, moge Allah je verblijden met het uitkomen van je wensen!

22-07-2010, 11:35

Citaat door Mysticalia:

en als ze dan hun armpjes rond je nek slaan

het is idd een enorme rijkdom mashAllah.

De mijne klopt me altijd zo lief op mijn rug als ik haar optil. Zo schattig en ontroerend!

Citaat door Miss_Nerd:
Inderdaad....
Het hebben van je eigen kindjes is geweldig.. Niks of niemand kan dat gevoel aan je geven....

Moge ALLAH onze kinderen veel geluk en gezondheid schenken. Amien

Amin!

Citaat door greeneyedbeauty:
lahie sla7houm, wi 7fedhoum.

amin.

Amin!

22-07-2010, 11:39

Citaat door Nilu:
Ben je bezig om zwanger te worden en lukt het niet? Zo ja, moge Allah je verblijden met het uitkomen van je wensen!

Nee, ben niet getrouwd hoor maar verlang er wel naar!! Amien op je dua lieve schat!

22-07-2010, 11:42

Citaat door maryampje:
Nee, ben niet getrouwd hoor maar verlang er wel naar!! Amien op je dua lieve schat!

Nou eerst trouwen en dan pas aan kindjes denken

Nee hoor weet heel goed wat je bedoeld. Voor mijn trouwen had ik ook altijd gedroomd van een eigen kindje. Ik was dol op kinderen en heb me altijd afgevraagd of ik uberhaupt een kindje kan krijgen. Ik heb dat nooit als een vanzelfsprekendheid gezien.

22-07-2010, 11:48
Zoo lief, ik nu verlang ik er nog meer en meer naar.
Wil zo graag een kindje, maar alles ligt in de handen van Allah maar hamdoulilah mogen niet klagen.

22-07-2010, 11:48

Citaat door Nilu:
Nou eerst trouwen en dan pas aan kindjes denken

Nee hoor weet heel goed wat je bedoeld. Voor mijn trouwen had ik ook altijd gedroomd van een eigen kindje. Ik was dol op kinderen en heb me altijd afgevraagd of ik uberhaupt een kindje kan krijgen. Ik heb dat nooit als een vanzelfsprekendheid gezien.

Weetje dat ik dat ook heb, ik ben soms best "bang" dat het niet voor mij voorbestemd is.. vooral omdat ik zo dol op kinderen ben. Maar ik heb vertrouwen in Allah swt. Ik kan echt zo genieten van het handje van mn nichtje of neefje he klinkt misschien gek, gewoon al naar kijken hoe wonderbaarlijk alles groeit en doet.

Maarja je hebt gelijk, eerst trouwen en dan pas aan kindjes denken. Dus dames doe aub dua voor mij, ben er denk ik wel aan toe

22-07-2010, 11:52

Citaat door imane12345:
Zoo lief, ik nu verlang ik er nog meer en meer naar.
Wil zo graag een kindje, maar alles ligt in de handen van Allah maar hamdoulilah mogen niet klagen.

Geef de hoop niet op meid. Alles is Gods Wil. Moge Hij je verblijden insha'Allah.

Ik hoop niet dat deze topic pijnlijke gevoelens oproept bij dames bij wie het niet lukt om zwanger te raken.
Insha'Allah zal jullie wens in vervulling gaan allemaal!!

22-07-2010, 11:54

Can't waittt

22-07-2010, 12:11

Citaat door Nemesis030:

Can't waittt

letterlijk niet yek?

Ik weet nog hoe ongeduldig ik werd na mijn uitgerekende datum pff.

Insha'Allah zal je een makkelijke en voorspoedige bevallen tegemoet gaan

Pagina's : [1] 2