Bekijk volle/desktop versie : Wie laat haar man alleen rondreizen in Marokko?



Pagina's : [1] 2 3

22-07-2010, 11:02
Wie van de dames heeft er geen problemen mee als haar man met vrienden een paar dagen gaat rondreizen? Ikzelf zou het niet toestaan. Niet dat ik hem niet vertrouw maar als mannen in een groepje zijn dan vertonen ze haantjesgedrag.

22-07-2010, 11:06


Wallah ik heb al problemen als hij vaak overdag al naar zijn vrienden gehad, laaat staan voor meerdere dagen én op vakantie! Temmen die handel!

22-07-2010, 11:09
niet als we samen op vakantie zijn, nee.

Maar als hij bv door het jaar met zijn vrienden er effe tussenuit wil, dan mag dat van mij. (max 1 week) Ik mag dat nl ook.

22-07-2010, 11:10

Citaat door Sfinks:
Wallah ik heb al problemen als hij vaak overdag al naar zijn vrienden gehad, laaat staan voor meerdere dagen én op vakantie! Temmen die handel!


22-07-2010, 11:10


Dacht het niet. Ik houd ook van rondreizen waarom trouwen als je met je friends wilt rondreizen

22-07-2010, 11:11
Ik zou het niet toestaan. Waarom zou hij met vrienden een paar dagen weg moeten gaan, zoiets kan ie toch met zijn gezinnetje doen.

22-07-2010, 11:11
hij hoeft mij nergens toestemming voor te vragen tot slot is hij een volwassen en verstandige man!

maar wat hij wel weet is wat hij doet doe ik ook! gaat hij op rondreis dan huur ik een appartementje met wat vriendinnen aan het strand en vermaak me wel in die tussentijd!


als hij dat liever niet heeft nou simpel dan blijft hij met mij en gaan we samen!

keuze is aan hem

22-07-2010, 11:14
als ik ook mag gaan met me vriendinnen dan mag hij gaan

22-07-2010, 11:16

Citaat door koraaltje:
hij hoeft mij nergens toestemming voor te vragen tot slot is hij een volwassen en verstandige man!

maar wat hij wel weet is wat hij doet doe ik ook! gaat hij op rondreis dan huur ik een appartementje met wat vriendinnen aan het strand en vermaak me wel in die tussentijd!


als hij dat liever niet heeft nou simpel dan blijft hij met mij en gaan we samen!

keuze is aan hem



walahila

22-07-2010, 11:27
we komen niet uit dezelfde stad, dus vin dhet niet erg als hij even voor een paar dagen naar zijn stadje gaat.
we gaan dit jaar namelijk naar mijn stadje.
maar das ook omdat ik net meewil





















(en mijn neefje gaat mee )

22-07-2010, 11:31
Een getrouwde man dient zich als een getrouwde man te gedragen en niet als een vrijgezel.

Die kostbare vakantiedaagjes dien je met je gezin door te brengen als dat gezin wat voor je betekent althans

22-07-2010, 11:31
Maar als hij erop staat dat hij weg wil met zijn vrienden omdat hij ze een paar jaar niet heeft gezien en even alleen wilt zijn met hun? Wat doe je dan? Hij laat jou achter bij zn ouders (lees: huis is altijd bomvol, je moet 24/7 bedekt bijlopen, slapen met al zijn zussen, tantes, nichtjes in een kamer, nieuwsgierige tantens die jou het hemd van je lijf vragen en ga zo maar door :hihi en pakt zijn koffer in om te vertrekken. Hij laat jou sowieso niet met jouw vriendinnen weg gaan dat kun je vergeten. Wat doe je in zo een situatie? Laten escaleren tot een mega ruzie terwijl je schoonfamilie toekijkt? Zielig in een kamer gaan zitten snikken? Of pak jij het anders aan?

Ben benieuwd naar de reacties

22-07-2010, 11:46



Citaat door mramramra:
Maar als hij erop staat dat hij weg wil met zijn vrienden omdat hij ze een paar jaar niet heeft gezien en even alleen wilt zijn met hun? Wat doe je dan? Hij laat jou achter bij zn ouders (lees: huis is altijd bomvol, je moet 24/7 bedekt bijlopen, slapen met al zijn zussen, tantes, nichtjes in een kamer, nieuwsgierige tantens die jou het hemd van je lijf vragen en ga zo maar door :hihi en pakt zijn koffer in om te vertrekken. Hij laat jou sowieso niet met jouw vriendinnen weg gaan dat kun je vergeten. Wat doe je in zo een situatie? Laten escaleren tot een mega ruzie terwijl je schoonfamilie toekijkt? Zielig in een kamer gaan zitten snikken? Of pak jij het anders aan?

Ben benieuwd naar de reacties

Echt wel zonder twijfel zwaar laten escaleren!!!!!

(incl schreeuwen over de grond rollen en aan mijn haren trekken geintje)

22-07-2010, 11:47

Citaat door mramramra:
Maar als hij erop staat dat hij weg wil met zijn vrienden omdat hij ze een paar jaar niet heeft gezien en even alleen wilt zijn met hun? Wat doe je dan? Hij laat jou achter bij zn ouders (lees: huis is altijd bomvol, je moet 24/7 bedekt bijlopen, slapen met al zijn zussen, tantes, nichtjes in een kamer, nieuwsgierige tantens die jou het hemd van je lijf vragen en ga zo maar door :hihi en pakt zijn koffer in om te vertrekken. Hij laat jou sowieso niet met jouw vriendinnen weg gaan dat kun je vergeten. Wat doe je in zo een situatie? Laten escaleren tot een mega ruzie terwijl je schoonfamilie toekijkt? Zielig in een kamer gaan zitten snikken? Of pak jij het anders aan?

Ben benieuwd naar de reacties

Voor dat je naar marokko gaat hier al vast
afspraken maken.

22-07-2010, 11:47

Citaat door koraaltje:
Echt wel zonder twijfel zwaar laten escaleren!!!!!

(incl schreeuwen over de grond rollen en aan mijn haren trekken geintje)





Pagina's : [1] 2 3