Bekijk volle/desktop versie : lachgas tijdens bevalling?

Pagina's : [1] 2

22-07-2010, 06:22
Doen ze dit ook in NL?
Wie heeft dat gedaan tijdens bevalling?

Heb net 60 babys in een uur gezien

http://www.sbs6.nl/web/show/id=1056386/langid=43/media=193863/page=1

22-07-2010, 06:58

Wel bij tandarts. Best chill

22-07-2010, 07:04

Citaat door Surfster:
Wel bij tandarts. Best chill

Is dat soort van verdoving ofzo?

En hoe zit het met ruggenprik? Dan raak je toch helemaal verdoofd?

22-07-2010, 07:10
die site doet het niet meer want net zo leuk aan kijken

22-07-2010, 07:15

hahaha misschien wil die een rustpauze inlassen,é.

Ruggeprik = je bent niet helemaal verdoofd, je kan nog jouw benen, armen en al bewegen behalve je voelt de pijn niet.. en als je moet persen dan heb je een drukkkende gevoel beneden alsof je naar toilet wilt gaan.

22-07-2010, 07:28

Citaat door naschiatje:
hahaha misschien wil die een rustpauze inlassen,é.

Ruggeprik = je bent niet helemaal verdoofd, je kan nog jouw benen, armen en al bewegen behalve je voelt de pijn niet.. en als je moet persen dan heb je een drukkkende gevoel beneden alsof je naar toilet wilt gaan.

Nou dan heeft die het verkeerde moment gekozen.

Maar dan is een ruggenprik toch ideaal?
Is dit gevaarlijk voor het kind? Heb jij dit gehad?

En hoe zit het met lachgas? Want zat dat die vrouw in dat filmpje nog steeds pijn had.

22-07-2010, 07:36

Citaat door tjoepaloep:
Nou dan heeft die het verkeerde moment gekozen.

Maar dan is een ruggenprik toch ideaal?
Is dit gevaarlijk voor het kind? Heb jij dit gehad?

En hoe zit het met lachgas? Want zat dat die vrouw in dat filmpje nog steeds pijn had.

ja ik heb het gehad, maar het was niet gevaarlijk voor mijn kindje. Er waren geen problemen bij haar. Maar ik moet je wel meedelen dat als een vrouw altijd last heeft van rugklachten kan dit wel een nadeel zijn. M.a.w. dat de rugklachten nog gaan verergeren.

Lachgas weet ik niet..

22-07-2010, 07:40

Citaat door naschiatje:
ja ik heb het gehad, maar het was niet gevaarlijk voor mijn kindje. Er waren geen problemen bij haar. Maar ik moet je wel meedelen dat als een vrouw altijd last heeft van rugklachten kan dit wel een nadeel zijn. M.a.w. dat de rugklachten nog gaan verergeren.

Lachgas weet ik niet..

Oke dat is dan niet leuk van die rugklachten.

Maar je krijgt toch niet zomaar een ruggenprik? Waarom kreeg jij het? Wat moet er eerst allemaal gebeuren?

22-07-2010, 07:55

Citaat door tjoepaloep:
Oke dat is dan niet leuk van die rugklachten.

Maar je krijgt toch niet zomaar een ruggenprik? Waarom kreeg jij het? Wat moet er eerst allemaal gebeuren?

Je kunt het aanvragen,é dat is geen probleem. Als aanvankelijk afgesproken hebt met jouw gynaeco dan wordt dat in orde gebracht.
Ik wil je niet doen schrikken ofzo als je een kindje binnenkort verwacht, maar bij mij is het eigenlijk geindigd in een spoedkeizersnede. ik had 9 cm ontsluiting maar ik zat daar heeeel erg lang met die weëen...dus de navelstreng zat tweemaal verstrengeld rond haar nekje..dus vandaar..die keizersnede. Maar ik heb geen last ondervonden na de keizersnede, alhamdoelilah. En mijn kleine sloeberke is tip top in vorm.

22-07-2010, 07:56
Lachgas werkt verdovend. Hier was ik meen vorige week ofzo ook al een topic over geopend. Ook n.a.v. die bevallingendocu.

22-07-2010, 09:07
die zwangere vrouwen zijn echt grappig, lig hier in een deuk

22-07-2010, 09:07

Citaat door naschiatje:
Je kunt het aanvragen,é dat is geen probleem. Als aanvankelijk afgesproken hebt met jouw gynaeco dan wordt dat in orde gebracht.
Ik wil je niet doen schrikken ofzo als je een kindje binnenkort verwacht, maar bij mij is het eigenlijk geindigd in een spoedkeizersnede. ik had 9 cm ontsluiting maar ik zat daar heeeel erg lang met die weëen...dus de navelstreng zat tweemaal verstrengeld rond haar nekje..dus vandaar..die keizersnede. Maar ik heb geen last ondervonden na de keizersnede, alhamdoelilah. En mijn kleine sloeberke is tip top in vorm.

Lijkt me vreselijk om zoiets te horen te krijgen. Ik zou me dan echt machteloos voelen.

Nee nog niet zwanger, wel een tijdje mee bezig.

Citaat door maaltje:
Lachgas werkt verdovend. Hier was ik meen vorige week ofzo ook al een topic over geopend. Ook n.a.v. die bevallingendocu.

Blijkbaar wekt die documenten veel vragen op. Heb je toevallig die link nog?

22-07-2010, 09:34

Citaat door tjoepaloep:
Lijkt me vreselijk om zoiets te horen te krijgen. Ik zou me dan echt machteloos voelen.

Nee nog niet zwanger, wel een tijdje mee bezig.

Blijkbaar wekt die documenten veel vragen op. Heb je toevallig die link nog?

Blijkbaar wel.

Ik zal even kijken of ik m nog voor je terug kan vinden...

22-07-2010, 09:35
Gevonden:

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3361589

22-07-2010, 09:43

Citaat door maaltje:
Gevonden:

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3361589

Je bent een schat

Pagina's : [1] 2