Bekijk volle/desktop versie : Geen HIV hebben maar wel AIDS krijgen !



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

22-07-2010, 02:46
Een interessant artikel.

"Waar is het ‘overstelpend bewijs’, dat HIV AIDS veroorzaakt? "

Mensen die AIDS hebben maar niet HIV geinfecteerd zijn worden stelselmatig buiten de statistieken gehouden.


http://www.vrijspreker.nl/wp/2010/07/waar-is-het-overstelpend-bewijs-dat-hiv-aids-veroorzaakt/


Gezien de enorme aantallen mensen met een HIV infectie in de wereld en de AIDS explosie die daarbij is uitgebleven begin ik steeds meer mijn twijfels te krijgen HIV de veroorzaker is van AIDS.


We hebben hier welllicht met de hoax van het millenium te doen..

Natuurlijk is het ten zeerste af te raden om HIV op te lopen, niemand wil een partner mer HIV.

22-07-2010, 03:02


Aids de oorzaak van de losbandigheid, die wereldwijd hoogtij viert.
Als mensen niet aan de geboden van Allah swt willen houden, moeten ze consequentie voor hun daden maar ondergaan.

22-07-2010, 03:13
aids komt uit afrika

22-07-2010, 03:14

Citaat door Petrus:
Bij AIDS is het niet uitgesloten dat het meerdere oorzaken kan hebben, echter zal dit meestal een van de HIV varianten zijn.


Er moet uitgezocht worden hoeveel mensen met HIV nu werkelijk AIDS krijgen. Daarbij dient tevens te worden uitgezocht hoeveel mensen er met HIV die de aandoening AIDS hebben er een ongezonde levensstijl/wijze in de vorm van ondervoeding overmatig drugs of medicinaal gebruik op na houden.

22-07-2010, 03:22



Citaat door nomrc:
aids komt uit afrika


AIDS heeft altijd al bestaan en is ondekt in Amerika...


22-07-2010, 03:31

Citaat door Petrus:
Geboden van niet bewezen wezens... tja.
Je vergeet een ding, mensen functioneren niet altijd op dezelfde manier het is redelijk natuurlijk om meerdere partners te willen. Zo ook te zien binnen de islam.
Natuurlijk zal AIDS e.d. vrijwel niet bestaan als men strikt voor het leven bij elkaar blijft en niet vreemdgaat, maar gezien de lange lange geschiedenis van SOA's kan je eigenlijk wel stellen dat dit voorlopig een utopie zal zijn.



Als je God en de engelen kon zien, was de beschikking al gevallen.
Het is inderdaad natuurlijk verlangen voor de meeste van ons om meerdere partners te hebben. Maar er is wel een verschil tussen een huwelijk en sommige relaties. Het huwelijk is de bakermat van een maatschappij, waar uit meestal gezonde gezinnen ontstaan. een maatschappij is ook opgebouwd uit gezinnen. Ik geloof ook niet dat wij als mensen aids kunnen uit bannen, ik geef alleen aan dat het door ons eigen toedoen komt dat we nu in zo’n wereld leven. Allah swt wil alleen het beste voor zijn dienaren, ook als beseffen sommige het (nog) niet.

22-07-2010, 03:40

Citaat door Petrus:
Bij mensen is het waarschijnlijk een nieuwe ziekte, het mag ontdekt zijn in de VS, maar het komt toch zeker uit midden-afrika.


Uit jouw citaat meen ik te herkennen dat je HIV met AIDS verward.

HIV komt uit Congo..

22-07-2010, 03:59

Citaat door Zafarsi:
Er moet uitgezocht worden hoeveel mensen met HIV nu werkelijk AIDS krijgen. Daarbij dient tevens te worden uitgezocht hoeveel mensen er met HIV die de aandoening AIDS hebben er een ongezonde levensstijl/wijze in de vorm van ondervoeding overmatig drugs of medicinaal gebruik op na houden.

moet moet....

maar hoe ben je er toe gekomen dit topic te starten

22-07-2010, 04:04
Aanhangers van aidsontkenning menen dat het hiv-virus niet de oorzaak is van aids. Sommige groepen ontkennen het bestaan van hiv, terwijl anderen aanvaarden dat hiv bestaat, maar beweren dat het een onschadelijk passagiersvirus is en niet de oorzaak van aids.

Over de veroorzakende rol van hiv in de ontwikkeling van aids bestaat wetenschappelijke overeenstemming, gestaafd met vele bewijzen.[1][2] De argumenten van de ontkenners zijn gebaseerd op het selectief uitkiezen en het verkeerd weergeven van achterhaalde wetenschappelijke gegevens[3], met de mogelijkheid de volksgezondheid in gevaar te brengen door mensen af te raden bewezen behandelingen te volgen.[4][5][6][2][7][8] Aangezien de wetenschappelijke gemeenschap deze argumenten verwerpt, zoeken aidsontkenners tegenwoordig hun toevlucht tot het internet.[8] Onderzoekers van de volksgezondheid hebben alarm geslagen vanwege het aantal slachtoffers van aidsontkenning; onafhankelijke schattingen schrijven 330.000 tot 340.000 aidsdoden, 171.000 hivinfecties en 35.000 hivinfecties bij zuigelingen toe aan het omarmen van aidsontkenning door de Zuid-Afrikaanse regering.[9][10]


bron wiki

kan je ff de noten lezen

22-07-2010, 04:41
Dat artikel ken ik al.. dat artikel dat ik bij de openingstopic heb aangedragen gaat veel dieper en gedetailleerder op dat onderwerp in.

Reden dat ik het aangedragen is dat het zowaar standaard is om in Suriname een HIV test af te leggen alvorens een vaste relatie aan te gaan. HIV tiert in dit land welig en menig persoon pleegt bij het vernemen van het hebben van HIV zelfmoord. Zelf ben ik dan sero negatief en wil dat ook blijven omdat anders mijn kansen op een partner verkeken zijn. Alleen om deze reden wil ik geen HIV oplopen.
Daarbij ben ik van mening toegedaan dat maar een klein percentage mensen die HIV hebben ook daadwerkelijk AIDS krijgen en dat zijn dan voornamelijk mensen die ongezond leven. Ook zijn er mensen met AIDS maar niet geinfecteerd zijn met HIV en wordt nooit over gerept. (Wel de bijlage van de openingstopic lezen).




Citaat door nomrc:
Aanhangers van aidsontkenning menen dat het hiv-virus niet de oorzaak is van aids. Sommige groepen ontkennen het bestaan van hiv, terwijl anderen aanvaarden dat hiv bestaat, maar beweren dat het een onschadelijk passagiersvirus is en niet de oorzaak van aids.

Over de veroorzakende rol van hiv in de ontwikkeling van aids bestaat wetenschappelijke overeenstemming, gestaafd met vele bewijzen.[1][2] De argumenten van de ontkenners zijn gebaseerd op het selectief uitkiezen en het verkeerd weergeven van achterhaalde wetenschappelijke gegevens[3], met de mogelijkheid de volksgezondheid in gevaar te brengen door mensen af te raden bewezen behandelingen te volgen.[4][5][6][2][7][8] Aangezien de wetenschappelijke gemeenschap deze argumenten verwerpt, zoeken aidsontkenners tegenwoordig hun toevlucht tot het internet.[8] Onderzoekers van de volksgezondheid hebben alarm geslagen vanwege het aantal slachtoffers van aidsontkenning; onafhankelijke schattingen schrijven 330.000 tot 340.000 aidsdoden, 171.000 hivinfecties en 35.000 hivinfecties bij zuigelingen toe aan het omarmen van aidsontkenning door de Zuid-Afrikaanse regering.[9][10]


bron wiki

kan je ff de noten lezen

22-07-2010, 05:28

Citaat door Zafarsi:
Een interessant artikel.

"Waar is het ‘overstelpend bewijs’, dat HIV AIDS veroorzaakt? "








zie mijn OT mensen het bewijs dat aids een fraude is !

22-07-2010, 05:30

Citaat door Petrus:
Geboden van niet bewezen wezens... tja.
Je vergeet een ding, mensen functioneren niet altijd op dezelfde manier het is redelijk natuurlijk om meerdere partners te willen. Zo ook te zien binnen de islam.
Natuurlijk zal AIDS e.d. vrijwel niet bestaan als men strikt voor het leven bij elkaar blijft en niet vreemdgaat, maar gezien de lange lange geschiedenis van SOA's kan je eigenlijk wel stellen dat dit voorlopig een utopie zal zijn.



soa's bestaan


maar hiv/aids is toch wel een mythe daarvan

22-07-2010, 05:41



Citaat door Petrus:
Bij mensen is het waarschijnlijk een nieuwe ziekte, het mag ontdekt zijn in de VS, maar het komt toch zeker uit midden-afrika.



onzin

22-07-2010, 05:48

Citaat door nomrc:
Aanhangers van aidsontkenning menen dat het hiv-virus niet de oorzaak is van aids. Sommige groepen ontkennen het bestaan van hiv, terwijl anderen aanvaarden dat hiv bestaat, maar beweren dat het een onschadelijk passagiersvirus is en niet de oorzaak van aids.

Over de veroorzakende rol van hiv in de ontwikkeling van aids bestaat wetenschappelijke overeenstemming, gestaafd met vele bewijzen.



met vele bewijzen ?


misschien kunnen ze ook uitleggen waarom de ''ontdekken'' van de hiv-virus een fransman luc montagnier dus niet een amerikkaan

nu compleet wat radicaals zegt, zoals dat iedereen met hiv in aanraking kan komen zonder chronisch infecteert te zijn ? en dat iedereen het kan verwerken na een paar weken mits zijn immuunsysteem goed werkt

http://www.youtube.com/watch?v=WQoNW7lOnT4
AIDS truth exposed: Un-cut exclusive footage from House of Numbers


kunnen die bewijzen ook uitleggen waarom iemand b.v in nederland een hiv positief diagnose kan krijgen maar zodra hij naar zuid-africa vliegt een hiv-negatief diagnose kan krijgen ?


zoals vele een valse diagnose hebben gekregen ?

22-07-2010, 05:52

Citaat door Zafarsi:
Ook zijn er mensen met AIDS maar niet geinfecteerd zijn met HIV en wordt nooit over gerept. (Wel de bijlage van de openingstopic lezen).



dat moet je even nuanceren...

aangezien er gezegd wordt ''dat hiv-aids veroorzaakt''

maar statistisch heb je gelijk, elke zieke mens kan aids hebben omdat aids een syndroom is dat meer dan 30 ziektes kan inhouden


zo deden ze dat in afrika in arme landen waar ze te kort hadden aan medische spullen, zodra ze een paar symptomen van het aids-syndroom constateerden, dan stelten ze je als aids patiënt op zonder enig vorm van hiv-test(wat ook vals blijkt te zijn)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8