Bekijk volle/desktop versie : abortus



Pagina's : 1 [2] 3

18-09-2004, 10:20
IK HEB EEN VRAAGJE ALS JE NAAR DE RUTGERSTICHTING WIL GAAN VOOR EEN VRAAG OF EEN AMAGELIJJKHEIDSVERKLARING MOET JE DAARVOOR WAT BETALEN?? nOU NOG BEDANKT IEDEREEN

18-09-2004, 12:01

eerst naar Rutgerstichting en dan naar de RIAG om je te behandelen

18-09-2004, 21:52
zie ik ben van belgie maar ik denk dat je gewoon best bij een dokter langs gaat en daar info aan vraagt...ik zou het echt niet weten!
Ik denk dat dat bij ons niet gratis hoor!kost veel geld heb ik van een vriendin gehoord!ik wens je het beste lieve meis,denk goed na voor je iets onderneemt!
liefs
S.

19-09-2004, 00:44

Citaat:
Origineel gepost door Ourida
Mensen Oordeel aub niet, dat is een veel te grote taak voor ons. Er is er maar 1 die mag oordelen en dat is Allah swt. Probeer elkaar het makkelijker te maken en te helpen, daar heeft ze veel meer aan. Mensen nemen niet zo maar een abortus, daar hebben ze eerst heel goed overnagedacht, denk daar maar een s aan.

Meid ik wens je heeeel veel sterkte met de moeilijke keuze die je maakt, moge allah je bij staan in deze moeilijke strijd

Liefs ourida
Dat denken komt blijkbaar alleen maar nadat ze zwanger zijn geworden. Waarom wordt er niet gedacht VOOR dat men met elkaar in bed duikt. Dat geldt voor zowel jongens als meiden.. Er bestaat ook nog zoiets als verantwoordelijkheid...

19-09-2004, 16:55

Iedereen mag zeggen wat ie wil, maar ik heb een xxxxing hekel aan mensen die abortus plegen, behalve als hun leven ervan af hangt bijv: te ziek!
Ik ben zelf nu zwanger van mijn eerste schatje en moet er niet aan denken het weg te halen Allah yehfad. Doet er niet toe of ze moslim is of niet maar alleen het feit dat ze lekker haar benen spreid en dat ze het kind de dupe laat worden van kut fout. Moordenaar! Gatverdamme!

19-09-2004, 16:56

Citaat:
Origineel gepost door achie25
Dat denken komt blijkbaar alleen maar nadat ze zwanger zijn geworden. Waarom wordt er niet gedacht VOOR dat men met elkaar in bed duikt. Dat geldt voor zowel jongens als meiden.. Er bestaat ook nog zoiets als verantwoordelijkheid...
Juist em! Helemaal gelijk heb je! Ze doen alsof kinderen iets simpels zijn die je kan weghalen wanneer je wil. Smerigerds!

19-09-2004, 22:55

Citaat:
Origineel gepost door achie25
Dat denken komt blijkbaar alleen maar nadat ze zwanger zijn geworden. Waarom wordt er niet gedacht VOOR dat men met elkaar in bed duikt. Dat geldt voor zowel jongens als meiden.. Er bestaat ook nog zoiets als verantwoordelijkheid...
100% met je eens achie25

20-09-2004, 09:56

Citaat:
Origineel gepost door achie25
NIet aanraden en toch doorsturen
Ewa mensen maken fouten. Wie zijn wij om ze te veroordelen?

20-09-2004, 14:07

Citaat:
Origineel gepost door Ouidath
Ewa mensen maken fouten. Wie zijn wij om ze te veroordelen?
Uiteraard maken mensen fouten. Dat wordt ook door niemand ontkend. Maar door een abortus te laten plegen zonder geldige reden is fout op fout maken. En door ze door te sturen maak jij de weg voor ze vrij om nog meer fouten te maken.. Ik wil die zonde niet op mijn lijstje hebben, jij wel???

20-09-2004, 14:41

Citaat:
Origineel gepost door achie25
Uiteraard maken mensen fouten. Dat wordt ook door niemand ontkend. Maar door een abortus te laten plegen zonder geldige reden is fout op fout maken. En door ze door te sturen maak jij de weg voor ze vrij om nog meer fouten te maken.. Ik wil die zonde niet op mijn lijstje hebben, jij wel???
Zonder geldige reden..??? Ik weet wel zeker dat zij een geldige reden heeft, ze is niet getrouwd en is ongewenst zwanger dan heb jij als Islamitische vrouw zijnde een probleem....!!!!OF je kiest ervoor om verstoten te worden door alles en iedereen, of je moet met de grootste zonde leven..(en dat is dus de abortus plegen)......

GEloof me ik ben er absoluut geen voorstander van, maar ja wat Ouidath al zei, mensen maken fouten en wie zijn wij om ze te veroordelen.....

20-09-2004, 15:36

Citaat:
Origineel gepost door Hajar1979
Zonder geldige reden..??? Ik weet wel zeker dat zij een geldige reden heeft, ze is niet getrouwd en is ongewenst zwanger dan heb jij als Islamitische vrouw zijnde een probleem....!!!!OF je kiest ervoor om verstoten te worden door alles en iedereen, of je moet met de grootste zonde leven..(en dat is dus de abortus plegen)......

GEloof me ik ben er absoluut geen voorstander van, maar ja wat Ouidath al zei, mensen maken fouten en wie zijn wij om ze te veroordelen.....
Ik heb het over een geldige ISLAMITISCHE reden en niet over een culturele reden. Tja, Of ze kiest ervoor om hier verstoten te worden OF ze kiest ervoor om in het hiernamaals gestraft te worden.. Tja, dat is ook een keuze..


Wat ik al eerder zei: Mensen maken inderdaad fouten, maar we moeten ze niet nog meer fouten (zondes) laten maken... Ik veroordeel niemand, ik wijs iemand ergens op. Wil je daar niet naar luisteren, ook goed.. Ik heb in ieder geval mijn plicht gedaan..

20-09-2004, 16:04

Citaat:
Origineel gepost door achie25
Ik heb het over een geldige ISLAMITISCHE reden en niet over een culturele reden. Tja, Of ze kiest ervoor om hier verstoten te worden OF ze kiest ervoor om in het hiernamaals gestraft te worden.. Tja, dat is ook een keuze..


Wat ik al eerder zei: Mensen maken inderdaad fouten, maar we moeten ze niet nog meer fouten (zondes) laten maken... Ik veroordeel niemand, ik wijs iemand ergens op. Wil je daar niet naar luisteren, ook goed.. Ik heb in ieder geval mijn plicht gedaan..
Duidelijk....kijk je hebt in elke opzicht gelijk! Daar kunnen wij niet omheen. We zijn allemaal mensen, we maken allemaal fouten en ALLAH SWT zal ons daarvoor oordelen en bestraffen.

Wat die keuzes betreft, voor hetzelfde geldt pleegt ze de abortus en zal zij berouwd tonen aan ALLAH omdat ze op het moment geen ander uitweg ziet.......Weet je het is heel moeilijk, ik ken namelijk iemand van dichtbij die in zo'n situatie heeft gezeten en nu oprecht berouw heeft getoond aan ALLAH en helemaal op het juiste pad verkeert.........en wie weet zal ALLAH hun wel vergeven insa allah.......

Begrijp me goed, ik ben hier ook tegen, het is een moord!!!! Maar ja als de situatie op het moment zich voordoet, kun je geen kant op. Helemaal tov je ouders niet.....Poehhhh hamdoellah dat ik niet in hun schoenen sta.....

20-09-2004, 16:16


Citaat:
Origineel gepost door Hajar1979
Duidelijk....kijk je hebt in elke opzicht gelijk! Daar kunnen wij niet omheen. We zijn allemaal mensen, we maken allemaal fouten en ALLAH SWT zal ons daarvoor oordelen en bestraffen.

Wat die keuzes betreft, voor hetzelfde geldt pleegt ze de abortus en zal zij berouwd tonen aan ALLAH omdat ze op het moment geen ander uitweg ziet.......Weet je het is heel moeilijk, ik ken namelijk iemand van dichtbij die in zo'n situatie heeft gezeten en nu oprecht berouw heeft getoond aan ALLAH en helemaal op het juiste pad verkeert.........en wie weet zal ALLAH hun wel vergeven insa allah.......

Begrijp me goed, ik ben hier ook tegen, het is een moord!!!! Maar ja als de situatie op het moment zich voordoet, kun je geen kant op. Helemaal tov je ouders niet.....Poehhhh hamdoellah dat ik niet in hun schoenen sta.....
Het is makkelijk om te zeggen: Ik ga een zonde plegen en dan ga ik berouw tonen. Hoe Allah daarmee omgaat: Allah Oua3lem..

20-09-2004, 16:35

Citaat:
Origineel gepost door achie25
Het is makkelijk om te zeggen: Ik ga een zonde plegen en dan ga ik berouw tonen. Hoe Allah daarmee omgaat: Allah Oua3lem..
Dat is ook waar, maar ik denk niet dat die meiden met die gedachte een zonde begaan. Het is ook makkelijk om te zeggen, zij hebben zondes begaan en zij gaan naar de hel! Punt!
Er zijn heel wat jonge moslimsbroeders (in de buurt) die op het rechte/juiste pad terecht zijn gekomen en een deel van die jonge moslimsbroeders waren eerst topcriminelen......


Allahoe algafoer a Rahiem...

20-09-2004, 16:48

Citaat:
Origineel gepost door Hajar1979
Dat is ook waar, maar ik denk niet dat die meiden met die gedachte een zonde begaan. Het is ook makkelijk om te zeggen, zij hebben zondes begaan en zij gaan naar de hel! Punt!
Er zijn heel wat jonge moslimsbroeders (in de buurt) die op het rechte/juiste pad terecht zijn gekomen en een deel van die jonge moslimsbroeders waren eerst topcriminelen......


Allahoe algafoer a Rahiem...
Het plegen van een abortus is een grote zonde: het is gelijk aan moord.
Er zijn twee zondes waarvan je op aarde en na de dood wordt gestraft:
Moord en da3wat el walidien. Het is vrij zeker dat zelfs na berouw je wordt gestraft voor moord. Zondes tegen mensen worden niet alleen door Allah vergeven: de persoon in kwestie moet je zelf vergeven en dat kan bij moord niet.

Iemand helpen en steunen is gelijk aan medeplichtigheid en die persoon moet daarvoor ter verantwoording komen bij ALLAH.

Ik hoop en bid dat ze toch tot inkeer komt en het leven niet ontneemt van een andere.

Trouwens: welke schande tegenover je ouders is groter: een onechtelijke kind met de kans dat alles goed komt en allah en familie haar vergeven of,

Bekend staan als moordenares?

Men moet geen mens vrezen maar Allah.

Pagina's : 1 [2] 3