Bekijk volle/desktop versie : scheiding, please help me



21-07-2010, 17:44
Ik heb een vraagje.
Ik ben vorig jaar getrouwd in marokko.
Mijn man zit nog in marokko en ik hier.
Maar nu willen we scheiden.
Kan ik dat hier regelen bij marokkaans consulaat of moet ik echt naar marokko toe.
Wie kan mij helpen????

21-07-2010, 18:56


Volgens mij moet je daarheen... Maar weet het niet zeker. Succes i.i.g.

26-07-2010, 01:16

Citaat door HoCeiMaPeaRL:
Ik heb een vraagje.
Ik ben vorig jaar getrouwd in marokko.
Mijn man zit nog in marokko en ik hier.
Maar nu willen we scheiden.
Kan ik dat hier regelen bij marokkaans consulaat of moet ik echt naar marokko toe.
Wie kan mij helpen????


Als jullie hier beiden achter staan, dan kun je het best daarheen gaan en achter jullie scheiding aangaan.

Als een van de twee hier niet achter staat, dan gaat het zeker nog wel effe duren.
Mits je veel geld neerlegt, geld helpt in Marokko bij alles.

26-07-2010, 10:51
Succces meid!!

Ik weet dat een vriendin dit ook had mee gemaakt, zij heeft toen daar moeten tekenen!!
Ze was voor 1 dag naar marocco heen en weer gereist.

Dus je kan alles daar late regele door een famillie lid en dat je daar 1 dag heen gaat om te tekenen.

2 famillie leden zijn ook gescheiden, maar die mannen wouden dat niet. Ze hebben beide zelfde advocaat ingeschakeld en die is voor hun naar marocco gereist om de scheiding rond te maken. Die mannen wisten van nix. Totdat de scheiding papieren op de voordeurmat lagen.

26-07-2010, 13:31



Citaat door HoCeiMaPeaRL:
Ik heb een vraagje.
Ik ben vorig jaar getrouwd in marokko.
Mijn man zit nog in marokko en ik hier.
Maar nu willen we scheiden.
Kan ik dat hier regelen bij marokkaans consulaat of moet ik echt naar marokko toe.
Wie kan mij helpen????


Als je in Marokko bent getrouwd dien je daar voor de rechtbank je scheiding aan te vragen. Geen probleem indien je man meewerkt.

Vergeet niet je geboorteakte mee te nemen als je gaat. Je kan bij zo'n
l3dul op papier laten zetten dat je afziet van je bruidschat indien je deze nog niet geahd hebt zodat je elkaar niets verschuldigd bent.