Bekijk volle/desktop versie : Dit zijn pas principes!!



Pagina's : [1] 2

13-08-2004, 18:52
ATHENE [SD] - Arash Miresmaeili, de hoop van Iran op een Olympische medaille, heeft zich teruggetrokken. De judoka uit Iran werd bij de loting gekoppeld aan een judoka uit Israel.
Iran weigert Israel te erkennen als onafhankelijke staat. Miresmaeili, twee maal de beste van de wereld in de klasse tot 66 kilogram, trok zich terug uit het toernooi. De judoka zou vrijdag de vlag van Iran dragen tijdens de opening van de Spelen in Athene.

13-08-2004, 18:59



Citaat:
Origineel gepost door Sanglier
Sport verbroedert
Je bedoelt verloedert.

13-08-2004, 19:00

Citaat:
Origineel gepost door jesuiskhalid
ATHENE [SD] - Arash Miresmaeili, de hoop van Iran op een Olympische medaille, heeft zich teruggetrokken. De judoka uit Iran werd bij de loting gekoppeld aan een judoka uit Israel.
Iran weigert Israel te erkennen als onafhankelijke staat. Miresmaeili, twee maal de beste van de wereld in de klasse tot 66 kilogram, trok zich terug uit het toernooi. De judoka zou vrijdag de vlag van Iran dragen tijdens de opening van de Spelen in Athene.
principes,ik vind het laffffffffffffffffffffffff

13-08-2004, 19:03

Citaat:
Origineel gepost door jacko
Wedden dat dat niet zijn eigen beslissing was maar van het Iraans Olympisch Committee die hun orders weer hadden van....?
Juist.......

Principes... my ass....
Wat een vertrouwen.

13-08-2004, 19:23



Citaat:
Origineel gepost door a3ir
principes,ik vind het laffffffffffffffffffffffff
Hadden ze een kans om Israel te verslaan, slaan ze hem af

13-08-2004, 19:39

Citaat:
Origineel gepost door jesuiskhalid
ATHENE [SD] - Arash Miresmaeili, de hoop van Iran op een Olympische medaille, heeft zich teruggetrokken. De judoka uit Iran werd bij de loting gekoppeld aan een judoka uit Israel.
Iran weigert Israel te erkennen als onafhankelijke staat. Miresmaeili, twee maal de beste van de wereld in de klasse tot 66 kilogram, trok zich terug uit het toernooi. De judoka zou vrijdag de vlag van Iran dragen tijdens de opening van de Spelen in Athene.
Heel verstandig van hem, vind het ook heel knap om zo een kans te laten schieten daar voor..

13-08-2004, 23:32
Hebben jullie trouwens naar de opening gekeken, viel het jullie ook op hoeveel applaus de palestijnse deelneemster kreeg

13-08-2004, 23:38

Citaat:
Origineel gepost door rnaj
Hebben jullie trouwens naar de opening gekeken, viel het jullie ook op hoeveel applaus de palestijnse deelneemster kreeg
Ach, eindelijk een medestander.

Ik vond het applaus voor Irak heel mooi, en natuurlijk ook voor de Palestijnen.

Noord en Zuid Korea hand in hand was ook een historisch moment, en dan het applaus voor Cyprus, EN voor Turkije.

13-08-2004, 23:43
Zoals ik het dus al eerder zei, de gedachte achter, en de bedoeling van de Olypmische Spelen. Eeuwen ouder dan de Koran, maar nee, we moeten weer een statement maken.

13-08-2004, 23:51

Citaat:
Origineel gepost door Corrie
Princiepe's???????

Als ze echt zoveel princiepe's hadden dan hadden ze totaal niet meegedaan omdat israel meedeed, als je je inschrijft weet je dat isreal ook meedoet en dat de kans groot is dat je tegen een israelier "strijd" ergens gedurende die spelen...
Volgens mij was het applaus voor de palestijnse een teken van het feit dat in eurpa het schuld gevoel tegenover israel minder wordt

13-08-2004, 23:53

Citaat:
Origineel gepost door rnaj
Volgens mij was het applaus voor de palestijnse een teken van het feit dat in eurpa het schuld gevoel tegenover israel minder wordt
waarom praat jij altijd onzin?

13-08-2004, 23:57

Citaat:
Origineel gepost door jenniferlopezzz
waarom praat jij altijd onzin?
Geen onzin tuttebel, Griekenland is altijd "pro palestina" geweest en "anti Israel". Vandaar het applaus.

14-08-2004, 00:02



Citaat:
Origineel gepost door jenniferlopezzz
waarom praat jij altijd onzin?
Anders zouden meisjes als jij, niets meer te doen hebben op dit forum


Deliana, wat jij verteld is nieuw voor me, bedankt.
Waarom komt dat eigenlijk, heb je daar een idee van.

14-08-2004, 00:16

Citaat:
Origineel gepost door uhhhh
Vreemd ze zijn namelijk erg anti-turkije. En aangezien palestina en turkije tot hetzelfde clubje behoren zou je eerder andersom verwachten.
Waarom denk je dat ze anti Turkije zijn?

Heb je ooit wel eens van cyprus gehoord, en het geklooi eromheen.

Verdiep je eerst in Griekenland, voordat je met uitspraken hier komt.

14-08-2004, 00:28

Citaat:
Origineel gepost door uhhhh
Ja dat weet ik ..... de reden dat ze ant-turkije zijn vanwege cyprus maakt toch niets uit voor mijn punt ...
Volgens mij zie jij een nieuwe as van het kwaad, van turkije naar palestina.....

Pagina's : [1] 2