Bekijk volle/desktop versie : DEViANCE , de vijand van de islam



Pagina's : [1] 2 3

13-08-2004, 18:03
Salamoe alaikom moslim broeders en zusters!

zoals jullie weten plaatste DEViANCE de hele tijd vuile leugens over onze geliefde profeet asws en haalt hij de hele tijd valse hadiths.

Jullie moeten niet op deze satan letten , want hij is GEEN moslim en alles wat hij plaatst is een leugen en je moet nooit iets van hemlezen , want er wordt op onze geliefde profeet asws gescholden en als moslim mag je niet bij zulke mensen zitten als er zo'n gesprek word gevoerd , je krijgt saje'aat , zondes , heel grote.



Reageer ook niet op hem , want dan zal hij veel ' lol ' ehum... hebben en hij zal doorgaan..

Moge Allah ons later in het paradijs laten en dat wij hem insha Allah insha Allah zien branden!

Amien!


Salamoe alaikom!

13-08-2004, 19:03


Klopt je heb hebt gelijk zuster

13-08-2004, 19:21
DEVIANCE je bent een grote idioot !
Moge Allah swt jou op het rechte pad leiden.

13-08-2004, 19:35
Amien...! mo rules..

13-08-2004, 19:37


Amien!

Egt jammer dat zulke mensen bestaan

wa salaam

13-08-2004, 20:11

Citaat:
Origineel gepost door m0sliMa_AsMa
Salamoe alaikom moslim broeders en zusters!

zoals jullie weten plaatste DEViANCE de hele tijd vuile leugens over onze geliefde profeet asws en haalt hij de hele tijd valse hadiths.

Jullie moeten niet op deze satan letten , want hij is GEEN moslim en alles wat hij plaatst is een leugen en je moet nooit iets van hemlezen , want er wordt op onze geliefde profeet asws gescholden en als moslim mag je niet bij zulke mensen zitten als er zo'n gesprek word gevoerd , je krijgt saje'aat , zondes , heel grote.



Reageer ook niet op hem , want dan zal hij veel ' lol ' ehum... hebben en hij zal doorgaan..

Moge Allah ons later in het paradijs laten en dat wij hem insha Allah insha Allah zien branden!

Amien!


Salamoe alaikom!
De ahadith die hij plaatst zijn sahih. Dus mag jij niet zeggen dat ze vals zijn.

13-08-2004, 20:13

Citaat:
Origineel gepost door sTyX
De ahadith die hij plaatst zijn sahih. Dus mag jij niet zeggen dat ze vals zijn.
Volgens mij zet hij er zelf bij dat het sahih is, want die hadith's heb ik nog nooit gelezen.

13-08-2004, 20:17
Deviance is VER afgedwaald van het RECHTE PAD. Sjaitaan heeft hem in zijn MACHT. Begrijp dat!!!!!
Keer terug naar DE ECHTE ISLAM, Deviance. Voordat het TE LAAT is!!!!!

13-08-2004, 20:23

Citaat:
Origineel gepost door sTyX
De ahadith die hij plaatst zijn sahih. Dus mag jij niet zeggen dat ze vals zijn.
Hoe weet jij dat dan... je let toch alleen op de koran en in de koran staat dat de profeet asws niet uit begeerte spreekt en je moet dus OOK in hadiths geloven , jij zegt dat hij gelijk heeft


Moge Allah jou naar het rechte pad leiden


Salamoe alaikom

13-08-2004, 22:22
In de Heilige Quran staat er dat je moet bidden, vasten, zakaat betalen ect..
Maar er staat niet hoe je dat moet doen...
Vertel mij hoe jullie het dan doen zonder de Hadith en Soenna van de Profeet Mohammed vzmh .

14-08-2004, 00:47

Citaat:
Origineel gepost door Mo_Rules
Volgens mij zet hij er zelf bij dat het sahih is, want die hadith's heb ik nog nooit gelezen.
Dit soort ahadith worden natuurlijk verzwijgd. Bovendien zet hij altijd de boek- en volumenummers van de hadith boeken erbij zodat je het zelf kunt verifieren.
Neem maar eens een kijkje in hadith database van de MSA.

14-08-2004, 00:48

Citaat:
Origineel gepost door m0sliMa_AsMa
Hoe weet jij dat dan... je let toch alleen op de koran en in de koran staat dat de profeet asws niet uit begeerte spreekt en je moet dus OOK in hadiths geloven , jij zegt dat hij gelijk heeft


Moge Allah jou naar het rechte pad leiden


Salamoe alaikom
Mij laatste zin sloeg op soennieten.
Trouwens, wist jij dat je (als je een soenniet bent) je k0nt een ONEVEN aantal keer moet vegen?

14-08-2004, 00:49



Citaat:
Origineel gepost door Mo_Rules
In de Heilige Quran staat er dat je moet bidden, vasten, zakaat betalen ect..
Maar er staat niet hoe je dat moet doen...
Vertel mij hoe jullie het dan doen zonder de Hadith en Soenna van de Profeet Mohammed vzmh .
http://www.monotheist.nl http://www.free-minds.org

14-08-2004, 01:12

Citaat:
Origineel gepost door sTyX
Dit soort ahadith worden natuurlijk verzwijgd. Bovendien zet hij altijd de boek- en volumenummers van de hadith boeken erbij zodat je het zelf kunt verifieren.
Neem maar eens een kijkje in hadith database van de MSA.
Welke hadith word dan verzwijgd ?? Noem er 1 op.
DEViANCe zegt dat wij de Profeet een pedofiel en massamoordenaar noemen en dat we dat uit hadith halen, dus de profeet gaat zichzelf zo noemen in een hadith.
Weet jij wel wat hadith is ? Geloof jij wel in de Profeet Mohammed vzmh ?
Ik heb die hadith van jullie laten lezen aan mensen die er kennis over hebben, weetje wat ze zeiden: "BOELSHIT" !

14-08-2004, 01:14

Citaat:
Origineel gepost door sTyX
http://www.monotheist.nl http://www.free-minds.org
Daar heb ik niks aan, ik wil dat je het op deze topic post. Ik heb alleen maar slechte dingen over die website's gehoord, dus ik kom daar niet.

Pagina's : [1] 2 3