Bekijk volle/desktop versie : 'Kampers' (EN Marokkanen) heersen in hennep en designer drugs



20-07-2010, 15:27
'Kampers' heersen in hennep en designer drugs
DRIEBERGEN - Nederlandse misdaadondernemers die afkomstig zijn uit de woonwagengemeenschap, zogeheten kampers, zijn zeer actief in de georganiseerde hennepteelt- en handel en in de productie van synthetische drugs. Bovendien manifesteren in Nederland wonende Marokkanen zich steeds prominenter op deze illegale markten.

Dat signaleert de Nationale Recherche in een dinsdag vrijgegeven rapport. In het rapport tekent de dienst de belangrijkste bevindingen op die in 2009 op de aandachtsgebieden van de Nationale Recherche (NR) zijn opgesteld.

Op de synthetische drugsmarkt signaleert de recherche een paar opvallende trends. Zo is PMK, de grondstof voor xtc, steeds moeilijker te krijgen. Drugsproducenten proberen nu meer en meer aan saffrol te komen, waarmee uiteindelijk alsnog xtc kan worden gemaakt. Vanaf medio 2008 kwam de gebruiker door deze ontwikkeling moeilijker aan xtc dan daarvoor. Met behulp van saffrol zal de productie van xtc weer aantrekken, voorspelt de NR.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/7213417/___Kampers__heersen_in_hennep_en_designer_drugs__. html?sn=binnenland

20-07-2010, 15:29


er moet toch geld binnen komen en een opel gsi onder mijn kont

20-07-2010, 15:29
je bent gewoon zo dwangmatig bezig dat je marokkanen MOET noemen, zoals het een zieke kaffir betaamt

je titel klopt van geen kant, aangezien er nergens staat dat ze heersen in de industrie, maar dat er een ontwikkeling is

volgende keer beter LEZEN kaffir

20-07-2010, 15:31

Citaat door Moker__Oujdi:
je bent gewoon zo dwangmatig bezig dat je marokkanen MOET noemen, zoals het een zieke kaffir betaamt

hoe kom jij aan dat extra geld ?

20-07-2010, 16:00



Citaat door pizatiee:
er moet toch geld binnen komen en een opel gsi onder mijn kont


Een opel leg de lat toch wat hoger voor jezelf Pizatie...

20-07-2010, 16:01

Citaat door pojodepojo:
Een opel leg de lat toch wat hoger voor jezelf Pizatie...


300 pk 2 liter gsi

20-07-2010, 16:03

Citaat door pizatiee:
300 pk 2 liter gsi


Maar 't blijft een opel...

20-07-2010, 16:08
Ik blijf me verbazen over die kampers. Best een gesloten gemeenschap en toch zo 'succesvol.'