Bekijk volle/desktop versie : Verdriet Since when did they become so important...



20-07-2010, 00:51
Ik schreef een gedicht voor men toenmalige beste vriendin
5 jaar is voorbij. Ons liedje van vorige zomer "Us against the world - Christina Milian" heeft me geïnspireerd...
Dag en nacht waren we samen, we deelden alles met elkaar en deden alles voor elkaar. Nooit ruzie gehad. Plots was alles belangrijker dan mij, plots kwam alles voor mij. Elke afspraak werd afgezegt voor een ander. Dat is het grappigste, dat ik echt een afspraak moest maken met haar terwijl ervoor ze altijd bij me was. Ze had me niet meer nodig om haar tijd te vullen, terwijl ik haar op één zette. En nu blijf ik over met dat leeg gevoel...[/SIZE][/FONT]

[FONT="Lucida Console"][SIZE="3"]I thought it was us against the world
But I guess I was wrong
Our memories will always be kept hold
Knowing that worse things happen, I remain strong

All the years of friendship
Since when did we fall apart
All the years of memories
Since when did we leave each others heart

All the years of happiness
Since when did it all turned around
All the years of trust
Since when did only "new" friends count

I really thought it was us against the world
I probably never get the anwer I want
Our memories will always be kept hold
My question; since when did they become so important?

27-07-2010, 10:54


Heel herkenbaar ik heb precies hetzelfde meegemaakt met een vriendin??
Ik voelde me ook echt op mijn ziel getrapt en het is al weer een aantal jaar geleden, maar zal het niet snel vergeten.

28-07-2010, 10:34

Citaat door Carpe_diem:
Heel herkenbaar ik heb precies hetzelfde meegemaakt met een vriendin??
Ik voelde me ook echt op mijn ziel getrapt en het is al weer een aantal jaar geleden, maar zal het niet snel vergeten.


Is echt erg he.. Ik weet hoe je je voelt. Dit gaat wrs ook jarenaanslepen. Zelfs voor een jongen heb ik dit verdriet niet gekent! Echt zielig.. Maar jezelf sterk houden en je les eruit leren!

Succes

xx

28-07-2010, 20:03

Citaat door S_Angel_H:
Is echt erg he.. Ik weet hoe je je voelt. Dit gaat wrs ook jarenaanslepen. Zelfs voor een jongen heb ik dit verdriet niet gekent! Echt zielig.. Maar jezelf sterk houden en je les eruit leren!

Succes

xx



Ik dacht precies hetzelfde, dit is idd nog erger dan liefdesverdriet, als ik er aan denk dan raakt het me nog steeds . Je verwacht gewoon niet dat iemand zo'n misbruik kan maken van een vriendschap. Nou ja ze komen zichzelf nog wel een keer tegen denk ik, want niet iedereen zal voor hun door het vuur gaan. Liefs.

01-08-2010, 18:16



Citaat door Carpe_diem:
Ik dacht precies hetzelfde, dit is idd nog erger dan liefdesverdriet, als ik er aan denk dan raakt het me nog steeds . Je verwacht gewoon niet dat iemand zo'n misbruik kan maken van een vriendschap. Nou ja ze komen zichzelf nog wel een keer tegen denk ik, want niet iedereen zal voor hun door het vuur gaan. Liefs.


Zeker weten. Er zal ofwel een dag komen dat iemand hen laat vallen zoals zij ons hebben laten vallen. Ofwel zal er een dag zijn dat ze terug komen.. maar dan is het helaas te laat! x

01-08-2010, 18:59
Of je zegt wacht ff hoor! eens kijken in mijn agenda.....uuuhh nou ja dit jaar gaat het niet meer lukken misschien 2011? hmmmmmm nee wacht misschien 2012, maar ik hou nog even een slag om de arm.

05-08-2010, 22:12

Citaat door Carpe_diem:
Of je zegt wacht ff hoor! eens kijken in mijn agenda.....uuuhh nou ja dit jaar gaat het niet meer lukken misschien 2011? hmmmmmm nee wacht misschien 2012, maar ik hou nog even een slag om de arm.



Hahaa, goeie..
xx