Bekijk volle/desktop versie : Trouwpak Sneijder ruim tienduizend euro



20-07-2010, 00:05
AMSTERDAM - Het pak dat Wesley Sneijder in het weekeinde droeg tijdens zijn bruiloft, kostte ruim tienduizend euro. "We hadden van deze speciale lichtgewicht zijdes nog nooit een kostuum gemaakt. Er zijn zeer gecompliceerde bewerkingen uitgevoerd", verklapte de fabrikant aan De Telegraaf.

De bruiloft, die maar liefst een heel weekend duurde, was tot in de puntjes gepland. Het draaiboek telt volgens Rossana Kluivert 91 pagina's, zo meldt de krant.

"Het is bijna een militaire operatie. Wes en Yo laten het allemaal rustig over zich heenkomen. Het is bepaald geen horrorbruidspaar."

Tortelduifjes

De tortelduifjes kregen van vrienden en familie een houten kunstwerk cadeau, waarop zij zijn afgebeeld. De materialen voor het kunstwerk zijn verzameld in onder meer Barcelona en Milaan.

Het kunstwerk is bedoeld voor in het Amsterdamse huis van het kersverse echtpaar. Tijdens het dankwoord grapte de 25-jarige Yolanthe er op los. "Daar ben ik niet zo vaak, dan kan ik rustig wennen aan de omvang van mijn neus."


20-07-2010, 00:07


sorry maar very very ugly zonde van de geld

20-07-2010, 01:04
Da's zijn smurfenpak echt niet waard hoor. Tering 10.000 euro alleen voor een pak terwijl Marokkanen voordat bedrag een bruiloft vieren.

20-07-2010, 02:22
hahahah gekkieee

20-07-2010, 08:23


hahahahah wollahila echt een smurf in een smurfenpak hahahaha