Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Jullie Hulp Aub!



19-07-2010, 21:07
hallo dames
zit met een vraagje en heb speciaal hiervoor een account geopend voor mijn vriendin , het gaat over de vaginale zetpil genaamd COLPOSEPTINE het is te verkrijgen in marokko in ieder apotheek en het is om kou weg te halen uit je baarmoeder, waardoor je ook sneller zwanger KAN raken. ik wil graag weten wie van de dames hier ervaringen mee heeft of over gehoord heeft?

ps, het is niet voor mezelf maar voor een goede vriendin van mij , die ik graag wil helpen. ze is heel lang bezig met kinderen krijgen

graag serieuze reacties

19-07-2010, 21:10


je opent een nieuwe topic om de vraag van je vriendin te stellen?

ontopic; die zetpillen die je bedoeld die zijn niet voor de kou maar zijn ontstekingsremmend, lees de bijsluiter heel goed door. 2 nichten van mij hebben dat ook gebruikt, waarvan 1 serieuse klachen van kreeg.
Ik persoonlijk zou ze zeker niet instoppen, maar raadpleeg een deskundige hierop ipv alle troep in je te nemen.
Gair inshallah

19-07-2010, 21:13
je bent zeker een oud lid snap niet dat je een nieuw account hebt gemaakt, en nogl zehma een vraag van je vriendin te stellen zeg gewoon dat het voor jou is

19-07-2010, 21:13
ik zou het eerst aan de dokter vragen of je het mag want er kunnen stoffen in zitten waar je misch allergisch voor kan zijn.
ik heb ze 2 jaar geleden ook gekregen van iemand uit marokko maar op aan raden van anderen toch maar niet gedaan. zeg tegen die vriendin van je dat ze beter naar een gynecoloog kan gaan voor advies.

19-07-2010, 21:14


alleen hete dat van mij polygynax

19-07-2010, 21:18

Citaat door lala_cheeky:
je opent een nieuwe topic om de vraag van je vriendin te stellen?

ontopic; die zetpillen die je bedoeld die zijn niet voor de kou maar zijn ontstekingsremmend, lees de bijsluiter heel goed door. 2 nichten van mij hebben dat ook gebruikt, waarvan 1 serieuse klachen van kreeg.
Ik persoonlijk zou ze zeker niet instoppen, maar raadpleeg een deskundige hierop ipv alle troep in je te nemen.
Gair inshallah


oke bedankt voor je antwoord,

en ja ik heb vandaag speciaal voor haar een account geopend ze zit naast me mee te kijken , ze is ten einde raad ik heb haar voorgesteld om een account te maken zodat ze wat info kan krijgen insallah, ewa jah van je goede vriendinnen moet je het hebben he

19-07-2010, 21:19

Citaat door lala_cheeky:
je opent een nieuwe topic om de vraag van je vriendin te stellen?

ontopic; die zetpillen die je bedoeld die zijn niet voor de kou maar zijn ontstekingsremmend, lees de bijsluiter heel goed door. 2 nichten van mij hebben dat ook gebruikt, waarvan 1 serieuse klachen van kreeg.
Ik persoonlijk zou ze zeker niet instoppen, maar raadpleeg een deskundige hierop ipv alle troep in je te nemen.
Gair inshallah


helemaal mee eens, het is en blijft troep...
en het zijn ontstekingsremmers. de meeste vrouwen gebruiken ze voor kou uit de baarmoeder en om zwanger te geraken, ik ken een boel dames die het gebruiken, ze krijgen dan ook een dikkere reet van. op langere termijn is het heel erg schadelijk voor je. de vrouwen die het nu lang gebruiken, zijn dood aan baarmoeder kanker. ze wonen wel in marokko. ik ken 6 vrouwen die daar aan dood zijn..... en 100 die het gebruiken. schijnt de normaalste zaak. de meeste halen ze uit spanje.
ik adviseer je om het niet te gebruiken, is alleen maar troep. ik ben er fel tegen. ook dikmakende pillen en zo... das allemaal troep.

19-07-2010, 21:22

Citaat door sissyy:
je bent zeker een oud lid snap niet dat je een nieuw account hebt gemaakt, en nogl zehma een vraag van je vriendin te stellen zeg gewoon dat het voor jou is



ik heb inderdaad een account maar jij mag raden wie ik ben en jah ik wou het liever op een nieuwe account vragen anders krijg je allerlei vragen op mijn eigen account van waarom , hoezo, niet doen , je bent gek etccc

maar het is egt voor een vriendin , dit meen ik

19-07-2010, 21:23

Citaat door dinaberber:
alleen hete dat van mij polygynax




bedankt voor je antwooord

19-07-2010, 21:25

Citaat door sousia12:
helemaal mee eens, het is en blijft troep...
en het zijn ontstekingsremmers. de meeste vrouwen gebruiken ze voor kou uit de baarmoeder en om zwanger te geraken, ik ken een boel dames die het gebruiken, ze krijgen dan ook een dikkere reet van. op langere termijn is het heel erg schadelijk voor je. de vrouwen die het nu lang gebruiken, zijn dood aan baarmoeder kanker. ze wonen wel in marokko. ik ken 6 vrouwen die daar aan dood zijn..... en 100 die het gebruiken. schijnt de normaalste zaak. de meeste halen ze uit spanje.
ik adviseer je om het niet te gebruiken, is alleen maar troep. ik ben er fel tegen. ook dikmakende pillen en zo... das allemaal troep.




oeiiiii das pijnlijk om te horen , maar is het echt zooo erggg
ghair insallah en moge alle dames met een kinderwens hun droom verwezenlijken insallah

19-07-2010, 21:27
ja het is erg ja, incha allah krijgt je vriendin een kind, heb sbar en ga naar de dokter zou ik zeggen

19-07-2010, 21:40

Citaat door JUFVROUWTJE:
ik heb inderdaad een account maar jij mag raden wie ik ben en jah ik wou het liever op een nieuwe account vragen anders krijg je allerlei vragen op mijn eigen account van waarom , hoezo, niet doen , je bent gek etccc

maar het is egt voor een vriendin , dit meen ik


ok dan succes nog maar wel oppassen met dat pillen !

19-07-2010, 21:46



Citaat door sissyy:
ok dan succes nog maar wel oppassen met dat pillen !




nou biedankt heeee