Bekijk volle/desktop versie : Mensen leg me uit.. AUB

Pagina's : [1] 2

09-03-2002, 02:18
Iwa mensen... Ik vroeg me net iets af....

Waarom denken veel mensen dat meiden uit DAgilia xxxxen zijn, en dat de jongens xxxxxxxs zijn? Kifesch? We hebben een very slechte naam... Niet dat het me iets doet maar ik wil graag eens een reden horen. is het omdat je iemand kent toevallig uit dagilia die de xxxx aan het uithangen is en zo denkt dat alle dagilien zo zijn..... ?

vaag zijn de meeste... Als ik zeg ik kom uit casablanca dan of ze nemen afstand van me of ze denken Makkelijk of je wordt als troep behandeld....

het enige wat ik wil als een dagilia is SOME RESPECT ook al kom ik uit Casa.... :melig: In ieder geval jullie mogen zeggen wat jullie willen ik ben trots op wat ik ben Net zo ALS JULLIE elhamdoelah

Bent dagilia

09-03-2002, 09:26

Salaam Dagilia

Ik vraag me wel eens af waarom je zoveel waarde hecht aan wat mensen over je denken, wat mesen over je zeggen.
Je weet toch zelf wel wie en wat, of je een goed of slecht mens bent. Mensen oordelen nou eenmaal over een afkomst, niet over wie iemand in zijn/haar hartje is, zijn dat gewoon schijnheilige mensen, vinden ze alleen maar zichzelf goed en durven ze zich nog Moslim te noemen ook.
Wel als dat hun leven is, prima dan, oordeel dan maar.
Jij weet wie jij bent en ik weet wie ik ben.
Blijf gewoon jezelf, ben ik zelf 10 dagen in Casa geweest, bij familie van een vriend, heb ik bewonderswaardige mensen ontmoet met een hart van goud, die niet oordelen en hun huis voor mij openstond, heb ik goede herinneringen aan lieve mensen. Is voor mij niet belangrijk waar iemand vandaan komt, gaat het om de persoon.
Hee wees trots op jezelf en oordeel niet, ik weet het doet pijn heel veel pijn maar accepteren van mensen begint bij jezelf.

Beslama

09-03-2002, 11:09
mensen moeten eenmaal naar een ander wijzen. in dit geval is het naar dagilia

09-03-2002, 11:13
Bent dagilia weet je waarom.De dames uit casablanca oujda rabat deden hun benen wijd wanneer de fransen bezzetings leger kwamen.Ze deden het zelfde wanneer spaanse franse nedelrandse duitse saoedische emiratse qatareze bahreinse

09-03-2002, 11:16

Citaat:
Origineel gepost door Abdenour
Bent dagilia weet je waarom.De dames uit casablanca oujda rabat deden hun benen wijd wanneer de fransen bezzetings leger kwamen.Ze deden het zelfde wanneer spaanse franse nedelrandse duitse saoedische emiratse qatareze bahreinse
benen wijd????? en abdenour je noemt je zelf nog een moslim???? sorry dat soort taalgebruik tolereren wij niet van moslims.........

09-03-2002, 11:18
heb jij een ander woord er voor dit is de beste

09-03-2002, 11:19
Trouwens jij moet eerst moslim zijn om iets anders te toloreren van andere moslims

09-03-2002, 11:21

Citaat:
heb jij een ander woord er voor dit is de beste
IK HOEF ER GEEN ANDER WOORD VOOR TE GEVEN.......EN IK DURF ER ZELFS GEEN ANDER WOORD VOOR TE GEVEN.......

ZOALS SABRINAT AL ZEI:
ARABIER+BERBERS= MAROKKAANS-> MOSLIM...

09-03-2002, 11:22

Citaat:
Trouwens jij moet eerst moslim zijn om iets anders te toloreren van andere moslims
IK BEN EEN MOSLIM, HAMDOLILAH
EN IK TOLEREER ALLEEN DINGEN VAN MOSLIMS ALS HET IETS ZINNIGS IS...

09-03-2002, 11:24
Haha kom op welke meid heeft een topci geopend over de toppunt van ZINA

ik heb het perfect gezegt ik heb geen slechte noch scheld woorden gebruikt.en ik heb het haar duidelijk gemaakt

Citaat:
Haha kom op welke meid heeft een topci geopend over de toppunt van ZINA
wat???????

09-03-2002, 11:25

Moet ik je zina uitleggen is dat het

09-03-2002, 11:29
ik weet heus wel wat zina is..........

maar pleeg jij stiekem geen zina????---------> door alleen maar onzin uit te kramen?????

09-03-2002, 11:34
Alleen allh weet of ik zina pleeg.Maar als je onzin uitkraamt pleeg je geen zina.En vertel me eens waar deze onzin zich bevind.Kom eensm et die feiten heb je geen bewijs voor je argumenten

Pagina's : [1] 2