Bekijk volle/desktop versie : Mensen leg me uit.. AUB



Pagina's : 1 [2]

09-03-2002, 12:20

Citaat:
Origineel gepost door Bent Dagilia
Iwa mensen... Ik vroeg me net iets af....

Waarom denken veel mensen dat meiden uit DAgilia xxxxen zijn, en dat de jongens xxxxxxxs zijn? Kifesch? We hebben een very slechte naam... Niet dat het me iets doet maar ik wil graag eens een reden horen. is het omdat je iemand kent toevallig uit dagilia die de xxxx aan het uithangen is en zo denkt dat alle dagilien zo zijn..... ?

vaag zijn de meeste... Als ik zeg ik kom uit casablanca dan of ze nemen afstand van me of ze denken Makkelijk of je wordt als troep behandeld....

het enige wat ik wil als een dagilia is SOME RESPECT ook al kom ik uit Casa.... :melig: In ieder geval jullie mogen zeggen wat jullie willen ik ben trots op wat ik ben Net zo ALS JULLIE elhamdoelah

Bent dagilia
Hoi Bent Dagilia,

iemand die jou niet respecteert omdat je van Casa komt heeft
volgens mij niet eens respect voor zichzelf.
Wat maakt het uit van waar je precies komt, of het nu Casa is
of de Sahara. Gewoon bekrompenheid van de mensen en ik zou
er maar niet teveel op letten als ik jou was.

Gewoon respect, voor iedereen !

Starx

09-03-2002, 13:45


Woooww.. ik wist niet dat er zoveel mensen zouden reageren.... Bedankt ... TOP Maar het probleem is dat je het echt vaak meemaakt. ik weet dat Casa een BIg city is waar veel dingen gebeuren ( waaronder prostitutie, drankgebruik en drugsgebruik Maar dan nog je hebt dit onder iedere volk.

en wat abdenour zei dit kan wel zo geweest zijn maar dat is het verleden dat moet je achter je laten. En geloof me onder iedere volk heb je wel een h o e r alleen jammer dat wij mensen uit Casa en omstreken dan ook gelijk gezien worden als wat ik al eerder zei.

Ik heb wel gemerkt dat mensen uit casa erg open zijn. En het is niet zo dat mensne uit casa modern willen zijn, het is daar gewoon heel anders dan de rest van marokko. Rokende meisjes, meisjes in topjes en korte rokjes die drinken enz... Dat is niet erg meer voor ons. Zwangere tienermeiden zie je ook heel vaak maar dan NOg de mensen die ons zo snel beoordelen hebben het recht niet. En daarom wil ik tegen zulke mensen zeggen leer diegene eerst kennen. GEloof me je zult er geen spijt van krijgen.....

Bent Dagilia

09-03-2002, 16:11
Tokio........ Niet te Enthousiast .

Ik zie nu pas dat abdenour en lella zina tekeer gingen.. Iwa rustig aan Dames en heren... MAak geen ruzie om een stomme topic

Bent dagilia

09-03-2002, 18:19
abdenouar,

als jij nou gewoon je benen "dicht" houd.
dan heb jij in ieder geval geen probleen.

en laat dan de rest in hun waarden.


09-03-2002, 19:42


IWa Bent Bled.....

Ik heb het Vaak genoeg meegemaakt. Maar misschien ligt het eraan waar je vandaan komt ( in Nl ) maar wat ik al zei het doet me niks. ik wil alleen een reden van die mensen weten.

Bent Dagilia

28-02-2003, 18:46

Citaat:
Origineel gepost door Bent Dagilia
Iwa mensen... Ik vroeg me net iets af....

Waarom denken veel mensen dat meiden uit DAgilia xxxxen zijn, en dat de jongens xxxxxxxs zijn? Kifesch? We hebben een very slechte naam... Niet dat het me iets doet maar ik wil graag eens een reden horen. is het omdat je iemand kent toevallig uit dagilia die de xxxx aan het uithangen is en zo denkt dat alle dagilien zo zijn..... ?

vaag zijn de meeste... Als ik zeg ik kom uit casablanca dan of ze nemen afstand van me of ze denken Makkelijk of je wordt als troep behandeld....

het enige wat ik wil als een dagilia is SOME RESPECT ook al kom ik uit Casa.... :melig: In ieder geval jullie mogen zeggen wat jullie willen ik ben trots op wat ik ben Net zo ALS JULLIE elhamdoelah

Bent dagilia
Ben Dagiliaaaaaa Miss Yoouuuuuuuuuuuuu

28-02-2003, 18:49
waarom haal je zooooooooo een oude topic weer te voorschijn???

28-02-2003, 18:52
k mis haar ja....k ken er al meer dan 3 jaartjes...en mis haar gwoon..k kon geen andere topic van haar vinden...

28-02-2003, 18:56

Citaat:
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO

28-02-2003, 19:04

Citaat:
Origineel gepost door GillDeLaTouret
ik mis haar niet want ze woont drie straten van mij af

28-02-2003, 19:05
ahahaha ....k ga wel morgen langs haar werk...........free food..yeaaaahhhhhh

28-02-2003, 19:09

Citaat:
Origineel gepost door GillDeLaTouret
ahahaha ....k ga wel morgen langs haar werk...........free food..yeaaaahhhhhh
hehe of neit ff die gratis pizza's choppen

28-02-2003, 19:11


ahahahah ja precies........je weet toG.. een paar muffins voor onderweg...en wahde broodje gezond met ALLES erin..








damn elke keer als ze me ziet....begint ze me te slaan...

Pagina's : 1 [2]