Bekijk volle/desktop versie : ..Ringenvraagje..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

19-07-2010, 20:27
[Dag dames van DWVDMV,

Ik draag altijd zilver, behalve op bruiloften waar ik een takchita draag waarbij gouden sieraden gedragen moeten worden.
Nu weet ik niet wat voor verlovingsringen/trouwringen ik moet nemen: zilver, wit-goud of geel-goud?

Ik ben bang dat als ik geen geelgoude ringen neem ik spijt zal krijgen, maar aan de andere kant, ik draag het gewoon niet. Is witgoud dan de beste oplossing omdat het in het midden blijft?

Graag jullie mening...]

19-07-2010, 20:28


Ik heb een hele mooie combi
wit goud met rose goud

19-07-2010, 20:29

Citaat door farah20:
Ik heb een hele mooie combi
wit goud met rose goud


Kun je er een foto van maken? Ben wel benieuwd

19-07-2010, 20:31
ooo schat lig nu in bed met me laptop en hier heb ik geen fotos op staan ik ga even kijken of me zusje online is

19-07-2010, 20:31


Ben fan van witgoud. Vind geelgoud niet mooi.

Beautiful.

19-07-2010, 20:32

Citaat door farah20:
ooo schat lig nu in bed met me laptop en hier heb ik geen fotos op staan ik ga even kijken of me zusje online is



Graag! Ik hoor wel van je

19-07-2010, 20:33
Kies wat jij het mooiste vindt. Die ringen zul je natuurlijk vrijwel dagelijks aan hebben, dus kiezen voor datgene wat je het mooiste vindt. Ikzelf heb voor zowel de verlovings- als trouwring voor geel-goud gekozen.

19-07-2010, 20:48
witgoud is het mooist.. Vind dat gelige zo lelijk..

19-07-2010, 20:51

Citaat door nicegirl...:
witgoud is het mooist.. Vind dat gelige zo lelijk..


Ik vind geelgoud trouwringen ook niet mooi. Witgoud oogt eleganter.

19-07-2010, 20:52

Citaat door Ambreen:
Ben fan van witgoud. Vind geelgoud niet mooi.

Beautiful.


Lovely!!

Ben ook gek op wit-goud. De verlovingsring die ik van mijn ex had gekregen was ook van wit-goud, dus het is wel iets waar ik gek op ben. Weet niet waar die twijfels vandaan komen..

19-07-2010, 21:07

Citaat door marocloubna:
Lovely!!

Ben ook gek op wit-goud. De verlovingsring die ik van mijn ex had gekregen was ook van wit-goud, dus het is wel iets waar ik gek op ben. Weet niet waar die twijfels vandaan komen..[/SIZE]


Neem dan witgoud. Past bij alles.

19-07-2010, 21:24
ik zie nooit het verschil tussen zilver en wit goud.

Ik ga voor geel goud 18 of 24 karaats. Of een combinatie van wit, geel en rood goud.

19-07-2010, 21:33



Citaat door Bijtje:
ik zie nooit het verschil tussen zilver en wit goud.

Ik ga voor geel goud 18 of 24 karaats. Of een combinatie van wit, geel en rood goud.


Dat heb ik nou dus ook..ik zie het verschil gewoon niet

Maar ik HAD een witgouden trouwring. Ik ben 'm kwijtgeraakt

Ik de tijd dat ik trouwde droeg ik alleen zilveren sieraden, vandaar witgoud. Inmiddels heb ik ook geelgouden sieraden die ik erg mooi vind.

19-07-2010, 21:34

Citaat door Maram:
Dat heb ik nou dus ook..ik zie het verschil gewoon niet

Maar ik HAD een witgouden trouwring. Ik ben 'm kwijtgeraakt

Ik de tijd dat ik trouwde droeg ik alleen zilveren sieraden, vandaar witgoud. Inmiddels heb ik ook geelgouden sieraden die ik erg mooi vind.


Dat bedoel ik nou.. Maarre, combineerde je jouw wit-goudenring met je geelgoud-sieraden?

19-07-2010, 21:37

Citaat door marocloubna:
Dat bedoel ik nou.. Maarre, combineerde je jouw wit-goudenring met je geelgoud-sieraden?


Nee, in die tijd droeg ik dagelijks alleen zilveren sieraden. Naarmate ik gouden meer ging dragen vond ik het wel jammer dat mijn ring daar niet bij pastte. Dan droeg ik 'm niet. Met feesten bijv.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6