Bekijk volle/desktop versie : Mijn vader is Allah irhamoe overleden, Ik besef het nog steeds niet



Pagina's : [1] 2

18-07-2010, 22:37
Zouden jullie inshallah samen met mij een doe3a willen doen voor hem. Het verlies is ongeloofelijk zwaar , Moge Allah swt hem een plekje geven in djanat Firdaous inshallah.

18-07-2010, 22:42


Allaahi ra7mu, pijnlijk om te horen.

18-07-2010, 22:44
Amine yarabi zjazaka allah gairan. Het voelt ook heel pijnlijk

18-07-2010, 22:48

Citaat door najouita_f:
Amine yarabi zjazaka allah gairan. Het voelt ook heel pijnlijk


Kan ik me voorstellen zus, moge Allaah jouw familie en naasten de kracht geven om hier goed doorheen te komen, en sabr te geven.

18-07-2010, 22:49


Inna lillahi wa inna ilaihi raji3oen. Moge Allaah jullie sabr geven, je vader vergeven en hem het paradijs laten betreden, amien.

18-07-2010, 22:50
Amine voor jou doe3a..

18-07-2010, 22:50
Moge Allaah hem barmhartig zijn en zijn Graf verruimen en hem het Paradijs laten betreden.

Een weet dat hoe meer jij Allaah vreest en aanbidt en gehoorzaamt hoe beter dit is voor jouw overleden vader want dit zal voor hem alleen maar meer beloning opleveren.

18-07-2010, 22:51

Citaat door BintAbdurahmaan:
Inna lillahi wa inna ilaihi raji3oen. Moge Allaah jullie sabr geven, je vader vergeven en hem het paradijs laten betreden, amien.

Amine yarabi l3alamiene

18-07-2010, 22:52

Citaat door musa:
Moge Allaah hem barmhartig zijn en zijn Graf verruimen en hem het Paradijs laten betreden.

Een weet dat hoe meer jij Allaah vreest en aanbidt en gehoorzaamt hoe beter dit is voor jouw overleden vader want dit zal voor hem alleen maar meer beloning opleveren.

Inshallah we doen meer dan ons best..

18-07-2010, 22:54
inna lillahi wa ina ilaihie redjie3oen. Moge allah hem het paradijs schenken inchallah.

meid, wanneer is het gebeurd en waaraan is hij overleden als ik vragen mag?

18-07-2010, 22:54
Allahi ra7moe..
Heel veel sterkte met het verlies zuster!

Allaahoemmaghfir lahoe warhamhoe wa‘foe ‘anhoe wa ‘aafihie wa akrim noezoelahoe wa wassi’ moedkhalahoe waghsilhoe bil-maa' i wats-tsaldji wal-baradi wa naqqihie minal-khathaajaa kamaa joenaqqats-tsawboel-abjadhoe minad-danasi wa abdilhoe daaran khairam-min daarihie wa ahlan khairam-min ahlihie wa zawdjan khairam-min zawdjihie wa adkhilhoel-djannata wa qihie fitnatal-qabri wa ‘adzaaban-naar.

Vertaling:

Oh Allah, vergeef hem, heb genade met hem, scheld hem kwijt en geef hem succes, geef hem een eerbare neerlating en een ruime verblijfplaats. Was (zijn zonden) van hem af met water, sneeuw en hagel, reinig hem van zijn zonden, zoals een wit kledingstuk gereinigd wordt van vuil.
Vervang zijn huidige verblijfplaats door een betere, vervang zijn huidige familie door een betere, vervang zijn huidige vrouw door een betere.
Laat hem het paradijs binnengaan en red hem van de martelingen van het graf en de straffen van de hel.

Allaahoemma Anta Rabboehaa, wa Anta khalaqtahaa, wa Anta razaqtahaa wa Anta hadaitahaa lil-islaam, wa Anta qabadhta roehahaa, wa Anta ‘alamoe bi-sirrihaa wa ‘alaanijjatihaa, dji'naa sjoefa’aa'a faghfir lahoe dzanbahoe.

Vertaling:

Oh Allah, U bent zijn Heer, U hebt het geschapen, U hebt hem voorziening gegeven en U hebt hem naar de Islam geleid en U hebt er zijn ziel uit genomen en U kent het beste zijn geheimen en zijn openlijke daden. Wij zijn gekomen om voorspraak te doen, daarom, vergeef hem..

18-07-2010, 22:57
Moge Allah je vader een plekje in het paradijs schenken en hem besparen van de straf in het hiernamaals.

amien.

18-07-2010, 22:58



Citaat door N_maroc:
inna lillahi wa ina ilaihie redjie3oen. Moge allah hem het paradijs schenken inchallah.

meid, wanneer is het gebeurd en waaraan is hij overleden als ik vragen mag?

Plotseling..Allah irahmoe

Amine voor jouw lieve doe3a

18-07-2010, 23:04

Citaat door Voetbalster.:
Allahi ra7moe..
Heel veel sterkte met het verlies zuster!

Allaahoemmaghfir lahoe warhamhoe wa‘foe ‘anhoe wa ‘aafihie wa akrim noezoelahoe wa wassi’ moedkhalahoe waghsilhoe bil-maa' i wats-tsaldji wal-baradi wa naqqihie minal-khathaajaa kamaa joenaqqats-tsawboel-abjadhoe minad-danasi wa abdilhoe daaran khairam-min daarihie wa ahlan khairam-min ahlihie wa zawdjan khairam-min zawdjihie wa adkhilhoel-djannata wa qihie fitnatal-qabri wa ‘adzaaban-naar.

Vertaling:

Oh Allah, vergeef hem, heb genade met hem, scheld hem kwijt en geef hem succes, geef hem een eerbare neerlating en een ruime verblijfplaats. Was (zijn zonden) van hem af met water, sneeuw en hagel, reinig hem van zijn zonden, zoals een wit kledingstuk gereinigd wordt van vuil.
Vervang zijn huidige verblijfplaats door een betere, vervang zijn huidige familie door een betere, vervang zijn huidige vrouw door een betere.
Laat hem het paradijs binnengaan en red hem van de martelingen van het graf en de straffen van de hel.

Allaahoemma Anta Rabboehaa, wa Anta khalaqtahaa, wa Anta razaqtahaa wa Anta hadaitahaa lil-islaam, wa Anta qabadhta roehahaa, wa Anta ‘alamoe bi-sirrihaa wa ‘alaanijjatihaa, dji'naa sjoefa’aa'a faghfir lahoe dzanbahoe.

Vertaling:

Oh Allah, U bent zijn Heer, U hebt het geschapen, U hebt hem voorziening gegeven en U hebt hem naar de Islam geleid en U hebt er zijn ziel uit genomen en U kent het beste zijn geheimen en zijn openlijke daden. Wij zijn gekomen om voorspraak te doen, daarom, vergeef hem..


Amiene

Moge Allah jouw belonen voor het plaatsen van deze aya, hier vind ik voormalijk mijn toevlucht tijdens het lezen dagelijks

18-07-2010, 23:05
Autch.. Innaa lilaahi wa inna Ilayhi Raadji3oen. Moge Allah jullie bijstaan. Moge Allah jouw vader zijn zondes vergeven en hem een plaats schenken in elJennah.

Doe veel dua voor je vader. Sterkte meis (L)

Pagina's : [1] 2