Bekijk volle/desktop versie : C. Ronaldo: me, you, fuck fuck?



18-07-2010, 18:47
Niet een glamourmodel of een bloedmooie miljonairsdochter, maar een straatarme serveerster is de moeder van het zoontje van stervoetballer Cristiano Ronaldo. Aangezien de oliedomme Ronaldo nauwelijks Engels spreekt, heeft hij de Amerikaanse verleid met het weinig subtiele zinnetje "me, you, fuck fuck."

Zijn openingszin bracht Cristiano Ronaldo - tegen alle verwachtingen in - wel degelijk succes. Ondanks dat de Amerikaanse in eerste instantie niet precies begreep wat Ronaldo bedoelde, belandde ze dezelfde nacht nog met de Portugese voetballer in bed.

Toen de vrouw zwanger bleek van de 25-jarige Ronaldo, heeft hij haar twaalf miljoen euro zwijggeld betaald. De Mirror heeft dat onthuld.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/media/2010/07/c_ronaldo_me_you_fuck_fuck.html

18-07-2010, 19:16


hahahah meskin

18-07-2010, 19:18
is onzin,die Ronaldo spreekt echt wel redelijk Engels,heb vaak interview horen afgeven.

18-07-2010, 19:19

Citaat door skiezo070:
is onzin,die Ronaldo spreekt echt wel redelijk Engels,heb vaak interview horen afgeven.

jeps klopt, hij speelde toch ook in een engelse ploeg ofniet?

18-07-2010, 19:20


hij ken et betaluh......

18-07-2010, 19:20

Citaat door skiezo070:
is onzin,die Ronaldo spreekt echt wel redelijk Engels,heb vaak interview horen afgeven.



Het bericht geeft weer onduidelijke info ...

Dat waren de enige woorden die de bimbo begreep ...

18-07-2010, 19:23

Citaat door paramarocia:
jeps klopt, hij speelde toch ook in een engelse ploeg ofniet?


degene die wordt uitgelachen ben jij,aangezien jij geen verstand heb van voetbal,want ronaldo heeft jaren in England gevoetbald

18-07-2010, 19:27
Cristiano Ronaldo heeft lak aan nagels
AMSTERDAM - FOTO - Voetbalhunk Cristiano Ronaldo zorgt uiterst goed voor zijn kostbare teennagels.
Cristiano, die zijn benen regelmatig scheert, is tijdens een vakantie in New York gespot met zwart gelakte teennagels. Hoogstwaarschijnlijk is de kersverse vader in de rouw na een desastreus WK in Zuid-Afrika.
Onlangs maakte Cristiano via Facebook bekend dat hij vader is geworden. De metroseksueel zou 12 miljoen euro hebben betaald aan de vrouw die zijn kind op de wereld heeft gezet. De moeder van het kind zou in Amerika wonen en een enorm feestbeest zijn.
Cristiano heeft sinds kort een relatie met model Irina Shayk. Het gerucht gaat dat zelfs zij niets van de plannen van Real Madrid-ster afwist...
http://www.telegraaf.nl/prive/7134858/__Cristiano_heeft_lak_aan_nagels__.html

18-07-2010, 19:28
Speelt Cristiano Ronaldo voor beide teams?
AMSTERDAM - Volop speculatie over de geaardheid van Cristiano Ronaldo. Het nieuws dat de begeerde voetballer door een draagmoeder vader werd, is als een bom ingeslagen.
Het doet denken aan Ricky Martin, die op dezelfde manier zijn tweeling kreeg. Zou de 25-jarige casanova, die fan is van Ricky, soms ook voor het andere ’team’ spelen?
Cristiano heeft aangekondigd zelf zijn zoontje te willen opvoeden. Zijn vriendin, het Russische model Irina Shayk, wil zich niet uitlaten over het babynieuws. Cristiano’s zus Katja Aviero over de stap van haar broer: „Hij is erg blij. Wie zou er niet gelukkig zijn met een kind?”
Cristiano werd de afgelopen jaren met de mooiste vrouwen ter wereld gezien, van lingeriemodellen en actrices tot tennisster Maria Sharapova en hotelerfgename Paris Hilton. Laatstgenoemde zag echter af van een romance: „Ik val op stoere mannen.”
Toch komt Cristiano’s behoefte aan gezelschap niet uit de lucht vallen. Naast zijn uitbundige feestjes in Las Vegas, dure auto’s, opvallende roze jasjes, Gucci-tasjes en de dringende behoefte om zijn hele lichaam te ontharen zou hij namelijk een familieman zijn. Toen hij zijn 18e begon bij Manchester United kwam zijn moeder mee om voor hem te koken. Cristiano’s vriend Ze Pereira moest ook overvliegen. De voetballer: „Ik ben niet graag alleen.”
Cristiano, voorstander van het pas ingevoerde Portugese homohuwelijk, doet het anders dan zijn collega’s: eerst een kind, dán een levenspartner. Hoe het ook zit met zijn voorkeuren, misschien is deze omgekeerde volgorde geen slecht idee, het regent immers scheidingen en overspel in de voetbalwereld. En de baby van Cristiano houdt in elk geval dezelfde papa.
http://www.telegraaf.nl/prive/7126327/__Speelt_Cristiano_voor_beide_teams___.html

18-07-2010, 20:18

Citaat door skiezo070:
degene die wordt uitgelachen ben jij,aangezien jij geen verstand heb van voetbal,want ronaldo heeft jaren in England gevoetbald

lOser

18-07-2010, 20:30
Voor zover de anonimiteit van de vrouw!
Hoelang zou het duren voordat de engelse of amerikaanse bladen achter haar hele geschiedenis komen?

Ik zie al voor me hoe ze weg probeert te rennen van alle paparazzi.

18-07-2010, 20:49
Pfff waar mensen zich druk om maken.

18-07-2010, 21:31



Citaat door poldergringo:
Niet een glamourmodel of een bloedmooie miljonairsdochter, maar een straatarme serveerster is de moeder van het zoontje van stervoetballer Cristiano Ronaldo. Aangezien de oliedomme Ronaldo nauwelijks Engels spreekt, heeft hij de Amerikaanse verleid met het weinig subtiele zinnetje "me, you, fuck fuck."




ahhh en nu moeten we denken aan een arme vrouw die onder aan de maatschappelijke ladder staat, naïef is, niet echt een toekomstperspectief heeft die gewoon dagelijks staat te serveren en uit de fooi pot leeft, net zo als in vele film scenes