Bekijk volle/desktop versie : Flowen met een jongen ..



Pagina's : [1] 2

18-07-2010, 12:46
Ik merk nu .. dat hij veel moeite doet voor mij! maar op een gegeven moment verdwijt dat vanaf nu ga ik geen moeite doen!.. als hij mij echt wilt dan moet hij mij blijven bellen en smsen.. ik zal wel opnemen en trg smsen maar ik zal nooit uit mijn zelf smsen of bellen.. dat is aan een jongen!

tenminste dat vind ik en zo hoort het hij is de jager en ik de prooi..

dus dames doe geen moeite! het is aan hem.. hij moet moeite voor jou doen..

18-07-2010, 12:47


Tuurlijk doet die in het begin voor jou moeite en dan niet meer!

Dan heb je alles al gegeven..

18-07-2010, 12:50

Citaat door MeisjemetStijl:
Tuurlijk doet die in het begin voor jou moeite en dan niet meer!

Dan heb je alles al gegeven..

nee snotaap!

kwa bellen en smsen.... ik geef niet snel iets aan een jongen daar heb ik mijn trots nog wel voor!!

18-07-2010, 12:50
wrm moeten marokkanen altijd denken aan je hebt meteen alles gegeven seks gehad alles! ..

ik ben ook gwn maagd hoor over 20 dagen om precies te zijn dan is alles... netjes dicht gegroeid!!..

18-07-2010, 12:51



Citaat door Dilara..:
nee snotaap!

kwa bellen en smsen.... ik geef niet snel iets aan een jongen daar heb ik mijn trots nog wel voor!!



Ok abla..

Mijn excuses tuurlijk geef je niet in het begin alles je moet eerst alles scheren enz. en dat duurt wel een eeuw..

Nee, maar misschien vind die je saai ofzo?? Of vindt hij juist dat je kortaf enz doet?

18-07-2010, 12:52
Jij bent raaar.

18-07-2010, 12:53

Citaat door Dilara..:
wrm moeten marokkanen altijd denken aan je hebt meteen alles gegeven seks gehad alles! ..

ik ben ook gwn maagd hoor over 20 dagen om precies te zijn dan is alles... netjes dicht gegroeid!!..



Tarr jou maagdelijkheid is niks meer waard hoor door die foto's..


Bovendien tuurlijk ben je maagd wie neukt er jou nou met die vieze puisten bij je kut.. Je had een keer een foto geplaatst met je bikini

18-07-2010, 12:55
Nou.. af en toe moeite doen kan geen kwaad toch? Maar het moet inderdaad meer van zijn kant komen. Anders is het niet meer leuk hehe.

18-07-2010, 12:56
Een jongen die moeite voor jou doet snap ik niet wat zijn dat voor foto's heb een beetje zelfrespect a turkia.

18-07-2010, 12:59

Citaat door MeisjemetStijl:
Tarr jou maagdelijkheid is niks meer waard hoor door die foto's..


Bovendien tuurlijk ben je maagd wie neukt er jou nou met die vieze puisten bij je kut.. Je had een keer een foto geplaatst met je bikini



klopt.

18-07-2010, 13:13
je doet al moeite door je zo goedkoop mogelijk te gedragen een jongen heeft hij jou omdat hij weet je bent goedkoop, welke sukkel gaat er moeite doen voor zo'n goedkoop wijf

18-07-2010, 13:21

Citaat door Chahiro:
Een jongen die moeite voor jou doet snap ik niet wat zijn dat voor foto's heb een beetje zelfrespect a turkia.



Wollahilah.

18-07-2010, 13:44


oud nieuws

18-07-2010, 16:47

Citaat door Dilara..:
Ik merk nu .. dat hij veel moeite doet voor mij! maar op een gegeven moment verdwijt dat vanaf nu ga ik geen moeite doen!.. als hij mij echt wilt dan moet hij mij blijven bellen en smsen.. ik zal wel opnemen en trg smsen maar ik zal nooit uit mijn zelf smsen of bellen.. dat is aan een jongen!

tenminste dat vind ik en zo hoort het hij is de jager en ik de prooi..

dus dames doe geen moeite! het is aan hem.. hij moet moeite voor jou doen..



In merk juist het tegenovergestelde. Er is gewoon teveel keus in vrouwen waardoor mannen minder moeite gaan doen.

18-07-2010, 17:05
De beste moeite die een jongen kan doen is.. aanbellen bij het huis van je vader.

Pagina's : [1] 2