Bekijk volle/desktop versie : Verdriet Stukje verhaal aan mijn onbeantwoorde liefde



18-07-2010, 05:18
hey jij,
je was verliefd, en ik ook op jou. maar blijkbaar voelde we dat van elkaar aan. dat was voor mij ook de reden om je niet aan te spreken. als ik je had aangetikt was jij aan de beurt en ik kan je vertellen, op het moment van schrijven zonder mijn ouders in huis zat ik je hier gewoon dronken te voeren en op mijn ouders bed te krikken.
ik weet ook via openbare bronnen dat je er kapot van bent, maar zo ben ik er ook kapot aan geweest. dat op geen enkele logische wijze te verklaren is maar goed dat terzijde. maar het geeft niet. het geeft ons alleen een stapje voor op onze persoonlijke groei. zover jij die hebt want de echte reden dat ik je niet heb aangesproken is omdat jij contacten heb met straatjongens. terwijl ik die jongens allemaal control en mij allemaal kennen en ik hun niet. maar goed. weet wel dat ik die keuze zelf heb gemaakt en dat ik er nog steeds achter sta.

ik zal altijd aan je denken als ik dronken ben en in het bijzijn ben van vrouwen, al zijn die 1000 maal mooier als jij op een of andere manier ben ik toch op je gevallen wat nogmaals op geen enkele logische wijze te verklaren is. ik ben geen onderzoeker maar iedereen zal het hier met mij eens zijn.

en hoe verder?

ik weet dat ik verder moet zoals jij ook verder moet maar stiekem hoop ik ergens op je 27ste tegen te komen in een supermarkt of op de snelweg... wie weet sta je dan wat verder in het leven en kon je hier om alleen maar lachen. wetend dat ik altijd gelijk zal hebben. en mocht je tegen die tijd getrouwd zijn, weet dat ik het zelfde als jij heb gevoeld en mogen wij als nog dmv van hevige vurige vrijpartij 1 zijn. (dat spel zal ik zelf voor zorgen tegen die tijd)

xxxxx's waar je ze ook maar wilt hebben

18-07-2010, 13:59


wooooh heftig ik zit bijna in de zelfde situatie als jij. door bijten broeder komt goed ghiar inschallah....

20-07-2010, 20:33
Wat jij moet doen is stoppen met drinken, brengt je alleen maar miserie

28-07-2010, 11:29
Dit is echt dubbelzinnig!

22-08-2010, 22:34


Hhahahaha..!!!