Bekijk volle/desktop versie : zoektocht perfecte wederhelft



17-07-2010, 19:15
voor de mannen met eisen.vrouwelijke lichaam is onvoorspelbaar .modelfiguur veranderd als een speer.na de bevalling komt het niet meer goed zoizo.als je minder eisend bent .voorkom je teleurstellingen.ik zweer je .alleen karakter telt als je getrouwd bent.

17-07-2010, 19:17


Cardio doet wonderen. Echter zijn Marokkaanse meiden lui na het huwelijk. Alleen bank warm maken en Oprah 24/7

17-07-2010, 19:18
Gewoon veel 'lovemaking' & je valt vanzelf af.

17-07-2010, 19:18
HAHAHAHA

zet op elke . in je verhaaltje een - over -

17-07-2010, 20:04


Alsof ze dat ooit gaan begrijpen. Ze komen er zelfs wel achter :evil:

17-07-2010, 20:19
Netalsof veeleisendheid alleen het uiterlijke schoon omvat..

17-07-2010, 20:24
boelshit tijdens zwangerschappen zijn genoeg middeln om striae te voorkomen !!! na zwangerschap kun je gaan sporten ook tijdens het is zowiezo belangrijk altijd op conditie te blijven jou opmerken vind ik zooooo 1988 ik heb hekel aan dames die zich na huwlijk zichzelf verwaarslozen terwijl je juist dan elke dag tip top eruit hoort te zien !

17-07-2010, 20:25

Citaat door Koudd:
voor de mannen met eisen.vrouwelijke lichaam is onvoorspelbaar .modelfiguur veranderd als een speer.na de bevalling komt het niet meer goed zoizo.als je minder eisend bent .voorkom je teleurstellingen.ik zweer je .alleen karakter telt als je getrouwd bent.


Srry maar dat is bullshit.

Gelijk na de bevalling sporten en op je voeding letten en je hebt je oude figuur weer terug. Je moet zowiezo tijdens je zwangerschap GEZOND eten! Ik zie sommige letterlijk alles naar binnen werken, net een vuilnisbak lust ook alles.

Het is jammer dat sommige totaal geen aandacht meer aan hun uiterlijk besteden als ze eenmaal getrouwd zijn.
Not gonna happend to me! Niet alleen voor mijn mannetje maar ook voor mezelf.

17-07-2010, 20:26

Citaat door loebje:
Srry maar dat is bullshit.

Gelijk na de bevalling sporten en op je voeding letten en je hebt je oude figuur weer terug. Je moet zowiezo tijdens je zwangerschap GEZOND eten! Ik zie sommige letterlijk alles naar binnen werken, net een vuilnisbak lust ook alles.

Het is jammer dat sommige totaal geen aandacht meer aan hun uiterlijk besteden als ze eenmaal getrouwd zijn.
Not gonna happend to me! Niet alleen voor mijn mannetje maar ook voor mezelf.


ik was eerder met soort gelijk citaat!!!

17-07-2010, 20:30

Citaat door unburn-88:
ik was eerder met soort gelijk citaat!!!




joh

17-07-2010, 20:36
wat voor een rare vogel ben jij nou weer?

17-07-2010, 20:45

Citaat door arrif_i_rebda:
wat voor een rare vogel ben jij nou weer?

zij is te lui