Bekijk volle/desktop versie : Real madrid/mourinho, zal zeker op een houtje bijten, geen sneijder en robben



17-07-2010, 14:52
Beiden speelden championsleaque finale wonnen genoeg prijzen in 1 seizoen behaalden beiden een finale van een wk.

Hoe zuur kan dat wel niet zijn dat je een beslissende aanvaller en een beslissende middenvelder voor een duppie verkoopt aan een ander club,

terwijl ze zo belangrijk zijn.


Als real madrid fan zou ik tot waanzin drijven

17-07-2010, 15:44



Citaat door Pssssst.:
Tjaah fouten zijn er om gemaakt te worden..


miljardairsclub, 1 van de grootste clubs ter wereld, mag niet zulke fouten maken,

dit zijn catastrofale fouten serieus

17-07-2010, 16:57
Ja kk Perez.. Pellegrini wou niet eens dat ze weg gingen.

17-07-2010, 17:04

Citaat door ReaLMMadrid:
Ja kk Perez.. Pellegrini wou niet eens dat ze weg gingen.


ze moeten voorbeeld nemen aan fc Barca talenten uit eigen kweek, en als ze investeren, investeren ze in goeie spelers. zoals david villa topscoorder op wk

17-07-2010, 18:04


Muller is de topscorer op het wk ze hadden beiden 5 doelpunten maar Muller heeft meer assists gegeven. Dat maakt hem dan de topscorer volgens de regels.

En Madrid heeft ze verkocht omdat ze zo graag kaka en c.ronaldo wilden. Ze luisterden niet naar de trainer. Peligrini wilde ze behouden.

18-07-2010, 13:06

Citaat door MADEinMOROCCO:
Muller is de topscorer op het wk ze hadden beiden 5 doelpunten maar Muller heeft meer assists gegeven. Dat maakt hem dan de topscorer volgens de regels.

En Madrid heeft ze verkocht omdat ze zo graag kaka en c.ronaldo wilden. Ze luisterden niet naar de trainer. Peligrini wilde ze behouden.


mensen praten over assists ik heb het over doelpunten daar is hij gewoon gedeeld topscoorder,

Ja ik er is zelfs al nieuw artikel dat peligrini zijn kritiek uit, precies wat ik zei

18-07-2010, 13:43
Ik heb nog altijd liever C. Ronaldo in mijn team dan Robben.
Wesley heeft dat jaar ervoor een slecht seizoen gedraaid, mede door blessures....maar sneijder verkopen om Kaka te krijgen daar zou elke trainer wel voor tekenen. Alleen jammer dat ze sneijder voor weinig hebben verkocht.


maar goed denk dus niet dat Mourinho echt ontevreden is met zijn selectie.

18-07-2010, 13:49

Citaat door 15_enzo:
Ik heb nog altijd liever C. Ronaldo in mijn team dan Robben.
Wesley heeft dat jaar ervoor een slecht seizoen gedraaid, mede door blessures....maar sneijder verkopen om Kaka te krijgen daar zou elke trainer wel voor tekenen. Alleen jammer dat ze sneijder voor weinig hebben verkocht.


maar goed denk dus niet dat Mourinho echt ontevreden is met zijn selectie.


of je behoudt ze beiden, ipv dat je spelers zoals khedira aantrekt....

18-07-2010, 16:27

Citaat door BroodjeIzan12:
mensen praten over assists ik heb het over doelpunten daar is hij gewoon gedeeld topscoorder,

Ja ik er is zelfs al nieuw artikel dat peligrini zijn kritiek uit, precies wat ik zei

Officieel, volgens de fifa regels is Muller gewoon de topscorer. Zo zal het ingaan in de geschiedenisboeken. Wanneer je evenveel doelpunten maakt kijken ze naar je assists.