Bekijk volle/desktop versie : Goed idee he!



17-07-2010, 14:50
[ Mijn man kwam met het idee om een siesha lounge te openen aangezien dit de laatste tijd zo popi is onder die marokkaanse sletten...dus ik zei ooh goed idee...nou leek het me een goed idee om er coke of iets anders verslavends in te stoppen....zodat ze weer terug kwamen elke keer... ..Hij zei: Lauren dit is de reden waarom ik met jou getrouwd ben]

17-07-2010, 14:57



Citaat door Lauren:
[ Mijn man kwam met het idee om een siesha lounge te openen aangezien dit de laatste tijd zo popi is onder die marokkaanse sletten...dus ik zei ooh goed idee...nou leek het me een goed idee om er coke of iets anders verslavends in te stoppen....zodat ze weer terug kwamen elke keer... ..Hij zei: Lauren dit is de reden waarom ik met jou getrouwd ben]



Dus als je sisha rookt ben je een slet???
Wat een bekrompe gedachten heb je!

17-07-2010, 15:00

Citaat door kaoutartje1989:
Dus als je sisha rookt ben je een slet???
Wat bekrompe gedachten heb je!


Ja tuurlijk ben je een slet, dan ben je zelfs een k7ba...wtf ga je tussen de mannen aan zo een ding zitten met je mond, daarvoor elke man met ze mond aangezeten...eeeeeeeewwiiielll

17-07-2010, 15:04

Citaat door Lauren:
[ Mijn man kwam met het idee om een siesha lounge te openen aangezien dit de laatste tijd zo popi is onder die marokkaanse sletten...dus ik zei ooh goed idee...nou leek het me een goed idee om er coke of iets anders verslavends in te stoppen....zodat ze weer terug kwamen elke keer... ..Hij zei: Lauren dit is de reden waarom ik met jou getrouwd ben]




17-07-2010, 15:06


Goed idee, zijn er nog aandelen te koop..?

17-07-2010, 15:06


Bonnie en Clyde.

17-07-2010, 15:08

Citaat door Lauren:
Ja tuurlijk ben je een slet, dan ben je zelfs een k7ba...wtf ga je tussen de mannen aan zo een ding zitten met je mond, daarvoor elke man met ze mond aangezeten...eeeeeeeewwiiielll



by de way ik doe het niet kan niet tegen rook!
Maar vind het geen sletten..
Als je je charaf maar niet weg geeft

17-07-2010, 15:08

Citaat door Stylo:
Goed idee, zijn er nog aandelen te koop..?



We zoeken nog wat drugsdealers....kan je op gesprek komen?

17-07-2010, 15:11

Citaat door kaoutartje1989:
by de way ik doe het niet kan niet tegen rook!
Maar vind het geen sletten..
Als je je charaf maar niet weg geeft


you are a prostituit

17-07-2010, 15:13

Citaat door Lauren:
you are a prostituit


hahahaaahahhahaha..
Kijk eest eens nar jezelf..
Wie ben jij om iemand een xxxx of een slet te noemen terwil je geen feiten hebt bitch!
Allah e ne3hlek el kelba!

17-07-2010, 15:19

Citaat door Lauren:
you are a prostituit




niet eens in staat om op een normale manier feedback te geven..
thalay el kelba!!

17-07-2010, 15:50

Citaat door kaoutartje1989:

niet eens in staat om op een normale manier feedback te geven..
thalay el kelba!!



you are a prostituit

17-07-2010, 16:01



Citaat door Lauren:
[ Mijn man kwam met het idee om een siesha lounge te openen aangezien dit de laatste tijd zo popi is onder die marokkaanse sletten...dus ik zei ooh goed idee...nou leek het me een goed idee om er coke of iets anders verslavends in te stoppen....zodat ze weer terug kwamen elke keer... ..Hij zei: Lauren dit is de reden waarom ik met jou getrouwd ben]



Je bent als een praatpaal van de ANWB. Je woorden wegen niks want je praat lucht. Om maar te zwijgen over de inhoud van je hersenen. Je leeft in een Utopie met je denkbeeldige scenario's.

Stiekem voel je jezelf waardeloos en hoop je in waarde te stijgen door het gangsterachtige gedrag a la Montana. Je weet niet wat criminaliteit inhoud en je weet niet hoe je het in dat leven uithoud.

Het is altijd ik en mijn man dit, ik en mijn man dat. Profileert je als de Marokkaanse Bonnie Parker en Clyde Barrow. Wijven zoals jij, lees goed, wijven, moeten achter het raam gezet worden, dan kun je naast je ziel ook je lichaam verkopen!

Hulde en Respect voor de ECHTE VROUWEN!

17-07-2010, 16:22
coke erin stoppen om terug te komen?

wat een domme opmerking zeg..denk je dat de verslaving bij de eerste hijs begint?..denk je dat ze terug willen komen nadat ze zo'n verschrikkelijke shisha hebben gerookt vol met coke..

echt een dom wicht ben je

jou man is een bitch en jij bent nog een grotere teef..

aanrader voor jou: trek een voetbalshirt van egypte aan..en ga tussen algerijnse supporters zitten

17-07-2010, 16:25
Wat een ge-wel-dig idee.