Bekijk volle/desktop versie : ik wil trouwen



17-07-2010, 12:25
Ik Kruis mijn woorden in directheid,want hou van duidelijkheid. Ik ben Said 26 jaar en ik wil graag een nieuw begin maken. Ik woon in een dorpje in Brabant tussen de boeren als dat een probleem is dan mag je nu kruisje klikken. Said 26. 180 lang. licht getint. kort haar. Ik heb een Baan. Woon op me zelf. Kom uit Tanger en Nador. Spreek Berbers en Arabisch. Broers & Zussen genoeg. Ik vind me zelf niet lelijk Lees verder als je intresse hebt..

Je mag ook op het ruisje klikken als je minderjarig bent of je ouders zullen nog niet accepteren dat jij mag trouwen. Reageer alleen als je tijd hebt om af te spreken en geld hebt voor een treinkaartje. Reageer alleen als je zeker van je zaak bent en geen schooltas meer draagt..reageer alleen als je dit aanspreekt en het graag wilt..reageer alleen als je er klaar voor bent GEEN MSN COMMINICATIE DUS VRAAG NIET OM MIJN EMAIL REAGEER IK NIET OP

17-07-2010, 12:26


ik ook, dus kies mij

17-07-2010, 12:27
Geen msn communicatie maar meteen op de trein naar jou? :/

17-07-2010, 12:27
klik kruisje.

pliep

pliep pliep

pliep pliep pliep

pliep pliep pliep pliep


game over

17-07-2010, 12:29


hahahahahahahahaha

17-07-2010, 12:31
Stel ik draag geen schooltas meer maar heb ook geen opleiding genoten?

17-07-2010, 12:32

Citaat door ToosTandloos:
Stel ik draag geen schooltas meer maar heb ook geen opleiding genoten?



dan gaat het in jou geval op deze manier:

pliep pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeep

game over

17-07-2010, 12:36

Citaat door Arifiii:
dan gaat het in jou geval op deze manier:

pliep pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeep

game over


Het was een stelling doochbag, gezien hij iemand wil die geen schooltas meer draagt, de meeste dames studeren nog tot hun 24e +/-. Maar niet iedereen doet aan geschoolde dames, voor sommigen is dat te ingewikkeld allemaal.

17-07-2010, 12:43

Citaat door ToosTandloos:
Het was een stelling doochbag, gezien hij iemand wil die geen schooltas meer draagt, de meeste dames studeren nog tot hun 24e +/-. Maar niet iedereen doet aan geschoolde dames, voor sommigen is dat te ingewikkeld allemaal.

alleen dames die via het mbo in het hbo zijn gevallen studeren tot de 24e.

hbo-ers zijn op de 22e klaar

17-07-2010, 12:48

Citaat door said.arroui:
Ik Kruis mijn woorden in directheid,want hou van duidelijkheid. Ik ben Said 26 jaar en ik wil graag een nieuw begin maken. Ik woon in een dorpje in Brabant tussen de boeren als dat een probleem is dan mag je nu kruisje klikken. Said 26. 180 lang. licht getint. kort haar. Ik heb een Baan. Woon op me zelf. Kom uit Tanger en Nador. Spreek Berbers en Arabisch. Broers & Zussen genoeg. Ik vind me zelf niet lelijk Lees verder als je intresse hebt..

Je mag ook op het ruisje klikken als je minderjarig bent of je ouders zullen nog niet accepteren dat jij mag trouwen. Reageer alleen als je tijd hebt om af te spreken en geld hebt voor een treinkaartje. Reageer alleen als je zeker van je zaak bent en geen schooltas meer draagt..reageer alleen als je dit aanspreekt en het graag wilt..reageer alleen als je er klaar voor bent GEEN MSN COMMINICATIE DUS VRAAG NIET OM MIJN EMAIL REAGEER IK NIET OP





meen je dit nou echt

je hebt nu wel zeker heel veel pms gekregenvan andere meiden ,heb nu geen interesse meer

17-07-2010, 12:48

Citaat door Arifiii:
alleen dames die via het mbo in het hbo zijn gevallen studeren tot de 24e.

hbo-ers zijn op de 22e klaar



lees nog eens door wat ze typte +/- meeste hebben ook studievertraging, leer lezen en reageer dan pas

17-07-2010, 12:50

Citaat door Arifiii:
alleen dames die via het mbo in het hbo zijn gevallen studeren tot de 24e.

hbo-ers zijn op de 22e klaar


Citaat door queen_latfa:
lees nog eens door wat ze typte +/- meeste hebben ook studievertraging, leer lezen en reageer dan pas


Niets aan toe te voegen.

17-07-2010, 12:53


!!

Arrogant doen, terwijl meneer zo wanhopig is dat hij via m.nl wil trouwen.
Deze is leukk!!