Bekijk volle/desktop versie : De Zoo of aquatopia



16-07-2010, 15:14
Hallo allemaal ik vraag me af wat nou leuker is voor kinderen.Of de Zoo of aquatopia.Wil der met mijn dochter heen gaan.

16-07-2010, 15:40


zowiezo de zoo, is mijn mening natuurlijk!
ik ben vorig jaar met een vriendin eerst naar aquatopia geweest en dan naar de zoo met zo'n combiticket.

wel, aquatopia hadden we op een anderhalfuurtje al doorgelopen en al die visjes die je daar ziet hebben ze ook in de zoo!

is wel mooier decor in aquatopia maar vond het zonde van het geld, dan liever de zoo

16-07-2010, 15:59
Zeker de zoo!

16-07-2010, 16:01
Hebben ze bij de zoo ook speelgelegenheden.

16-07-2010, 16:10


ik ben bij beide geweest en de zoo is leuker vooral voor jou dochtertje

16-07-2010, 16:11

Citaat door Benisaidgirl:
ik ben bij beide geweest en de zoo is leuker vooral voor jou dochtertje

Ok dank je schat.Heb haar beloofd te gaan dus morgen inchallah breng ik haar.

16-07-2010, 16:17

Citaat door riffia19:
Ok dank je schat.Heb haar beloofd te gaan dus morgen inchallah breng ik haar.



Ja zal ze geweldig vinden..ik hoop inshallah dat het mooi weer blijft morgen en veel plezier.

16-07-2010, 16:20

Citaat door Benisaidgirl:
Ja zal ze geweldig vinden..ik hoop inshallah dat het mooi weer blijft morgen en veel plezier.

Inchallah dank je wel

16-07-2010, 16:23

Citaat door _Kawtar_:
zowiezo de zoo, is mijn mening natuurlijk!
ik ben vorig jaar met een vriendin eerst naar aquatopia geweest en dan naar de zoo met zo'n combiticket.

wel, aquatopia hadden we op een anderhalfuurtje al doorgelopen en al die visjes die je daar ziet hebben ze ook in de zoo!

is wel mooier decor in aquatopia maar vond het zonde van het geld, dan liever de zoo



inderdaad! Een bezoekje aan de zoo kan je hele dag voor uittrekken en een bezoekje aan Aquatopia (veel te duur!) is op 1.5uur gedaan.